Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE


Detaliu pentru invitatia numarul 336046
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNEI CHINTENI JUDETUL CLUJ
Numar invitatie: 336046/25.09.2012
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNEI CHINTENI JUDETUL CLUJCod fiscal: 4923998, Adresa: CHINTENI, STR. PRINCIPALA NR. 144, JUD. CLUJ, Chinteni, Telefon: 0264271771, Fax: 0264271772
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CHINTENI, STR. PRINCIPALA NR. 144, JUD. CLUJ, Chinteni, Romania, cod postal: 407205, telefon: +40 264271771, fax: +40 264271772, persoana de contact: POPA MIRCEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CHINTENI, STR. PRINCIPALA NR. 144, JUD. CLUJ, Chinteni, Romania, cod postal: 407205
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare: TRACTOR SECONDHAND = 1 bucata; REMORCA = 1 bucata; IMPRASTIETOR DE MATERIALE = 1 bucata; LAMA DESZAPEZIRE = 1 bucata, FREZA ZAPADA= 1 bucata
II.1.6) CPV: 16720000-8 - Tractoare uzate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 181, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3620 lei.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004), garantia de participare se constitue in procent de 50% din cuantumul precizat.Perioadade valabilitate agarantiei de participare, va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Modalitate de constituire : oricare din modalitatile de constituire reglementate de art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
DACuantumulgarantiei de buna executie va fi de 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004), garantia de buna executie se constitue in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Modul de constiuire a garantiei de buna executie a contrancului se va face prin retineri succesive din sumele facturate. Contractantul are obligaia de a deschide la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in admin acestuia un cont de disponibil distinct la disp AC in conf cu HG nr.1045/2011. Garantia de buna executiese va constitui in max 15 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completare si prezentare Formular nr.1 - Declaratia privind eligibilitateaCompletare si prezentare Formular nr.14 CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independentaCompletare si prezentare Formular nr.13- DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34 / 2006Pentru verificarea neincadrarii in prevederile art69 ind 1 din O.U.G. nr. 34/2006, comisia de evaluare a ofertelor este compusa din: Suciu Magdalena Lucia, presedinte cudrept de votDragan Ramona Daniela, membruMuresan Alexandru Sebastian, membruLorincz Andras Janos, membruPopa MirceamembruCompletare si prezentare Formular nr.2- DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006Completare si prezentare Formular nr.3- DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURACazierul fiscal al ofertanuluiCertificat de atestare fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local ( prezentareformulare tip emise de organismele competente din care reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele) in original, copie conform cu originalul sau copie legalizataCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administratie fiscala a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat ( prezentareformulare tip emise de organismele competente din care reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele), in original, copie conform cu originalul sau copie legalizata.Pentru persoanele straine : document similar emis de organele fiscale abilitate din tarile respective (in original si in traducere legalizata)Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura de atribuire a contractului orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006. De asemenea, in cazul in care constaa ca un ofertant se afla in una din situatile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va uza de dreptul de a exclude respectivul oerator economic din procedura de atribuire. Persoane juridice/fizice romane1.Certificatul constatator - emis de Oficul Registrului Comertului de pe langa tribunalul competent la data depunerii ofertelor, in original sau in copie conform cu originalul (emis cu maxim 30 zile inaintea datei de depunere a ofertelor).Se solicita prezentarea documentelor pentru fiecare asociat.Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori aparatenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitatea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrari care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit, traduse in limba romana (traducere autorizata)Toate certificatele/documentele mentionate mai sus trebuie sa fie prezenate in original, copie conform cu originalul sau copie legalizata.Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM-urilor (daca este cazul).Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, AC are dreptul sa solicite informatii direct de la auoritatile competente.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea documentului in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privind cifra de afaceri - Cerinta minima obligatorie care se poate demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului de ofertanti . Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 300.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, 2. Informatiiprivind experienta similara -privind efecuare de livrari de produse similare in ulimii 3 ani invaloare de cel puin 150.000 lei si recomandari dinpartea beneficiarilor., 3.Fise tehnice / fotografii ale produselor, 4.Carte de Identitate pentru tractorul ofertat -Copie certificat ISO 9001 pentru furnizor;Sistemul trebuie sa fie deja implementat la momentul depunerii ofertei, si nuin curs de implementare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este incarcata pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.10.2012 14:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2012 13:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer