Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE


Detaliu pentru invitatia numarul 337260
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Policlinica cu Plata Constanta
Numar invitatie: 337260/11.10.2012
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPoliclinica cu Plata ConstantaCod fiscal: 4301472, Adresa: Constanta, str. Stefan cel Mare, nr. 83, Constanta, Telefon: 0241 551411, Fax: 0241 551411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Constanta, str. Stefan cel Mare, nr. 83, Constanta, Romania, cod postal: 900698, telefon: +40 241551411, fax: +40 241551411, persoana de contact: Gradinaru Camelia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Constanta, str. Stefan cel Mare, nr. 83, Constanta, Romania, cod postal: 900698
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACT DE FURNIZARE - SISTEM ENDOSCOPIC CHIRURGICAL ORL CU MICRODEBRIDER SI ANEXE
II.1.6) CPV: 33168000-5 - Aparate de endoscopie si de endochirurgie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 122, 742 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2, 450.00 RON. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare in cuantumul mentionat: 1. Scrisoare de garantie bancara sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari intocmita conform Formular 10 - Scrisoare de garantie bancara. Documentul in original va fi transmis la sediul autoritatii contractante (Str.Stefan cel Mare, nr. 83, Constanta, Jud. Constanta) pana la data si ora limita de depunere a ofertelor, insotind oferta.2. Virament bancar prin ordin de plata in contul: RO93TREZ2315005XXX012921 deschis la Trezoreria Mun. Constanta.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, in temeiul prevederilor art.87, alin.(1) din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge eventuala contestatie depusa de ofertant, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma prevazuta la art.278/1, alin.(1) lit. (a) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratii privind situatia personala a operatorului economic: Se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formular nr.1.1 si Formularul nr. 1.2 Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180, respectiv 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Cerinta nr. 2 Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: 1)Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat; 2) Certificat de atestare fiscala, eliberat de autoritatea administratiei publice locale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul local.NOTA: Din cuprinsul certificatelor trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie legalizata, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romanaCerinta nr. 3 Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/2006Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. Se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formular nr. 1.3. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Director: dr. Adriana Vasilica Matei, Contabil sef: ec. Camelia Elena Gradinaru, Economist: Ceamatu Cristian Viorel, Asistent sef: Ovanezian Lili.Cerinta nr. 4 Participare la procedura cu oferta independenta - Conform Ordin nr. 314/2010 al Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formular nr. 2.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Cerinta nr. 5 Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular nr. 3In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere. Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si dupa caz de atestare ori de apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Persoane juridice/fizice romane: 1) Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii. Documentul se va prezenta in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"2) In etapa evaluarii ofertelor, solicitam ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice strainePrezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective, si insotite de traducerea legalizata in limba romana. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", constituie conditie de calificare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra medie de afaceri realizata in ultimii 3 ani conform Formular nr. 4
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani2.Cataloage, pliante din care sa reiasa corespondenta cu cerintele integrale din caietul de sarcini3.Certificat de conformitate CE4.Documente din care sa reiasa ca personalul implicat in indeplinirea contractului are competentele necesare in acest sens.5.Tabel detalii producator ? Formular nr. 5 Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent ? sistem de management al calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2012 09:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer