Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare


Detaliu pentru invitatia numarul 351451
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL DE URGENTA AL MAI "PROF. DR. DIMITRIE GEROTA"BUCURESTI
Numar invitatie: 351451/30.07.2013
Denumire contract: Contract de furnizare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE URGENTA AL MAI "PROF. DR. DIMITRIE GEROTA"BUCURESTICod fiscal: 4283767, Adresa: Str. Vasile Vasilievici Stroescu , nr. 29-31, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 2523334/ +40 2522692, Fax: +40 2522829
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Vasile Vasilievici Stroescu , nr. 29-31, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021373, telefon: +40 2523334/ +40 2522692, fax: +40 2522829, persoana de contact: ELENA CRISTACHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Vasile Vasilievici Stroescu , nr. 29-31, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021373, telefon: +40 2523334/ +40 2522692, fax: +40 2522829, persoana de contact: ELENA CRISTACHE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare statii de lucru cu monitor, Imprimante laser monocrom A4, Multifunctionala laser color A3, Statii de lucru portabile, Sursa neintreruptibila de curent UPS
II.1.6) CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 366, 612.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in cuantum de max. 1% din valoarealotului/loturilor ofertate asa cum este detaliata pentru fiecare lot in parte si inin Anexa B- Lot 1 ? 2193, 55 lei- Lot 2 ? 967, 75 lei- Lot 3 ? 241, 94 lei- Lot 4 ? 241, 94 lei- Lot 5 ? 20, 97 leiEchivalenta in lei/euro pentru constituirea garantiei de participare, se va determina la cursul BNR inainte cu 5 zile de data limita de depunere a ofertelor.Constituirea garantiei se va realiza prin una din formele: 1) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original;2) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in original, asa cum rezulta din prevederile art.90 din HG 925/2006;;3) ordin de plata cu semnatura si stampila bancii , in contul RO17TREZ7025005XXX007106;4) prin depuneri la casieria unitatii, pentru fiecare lot ofertat pentru valori mai mici de 400 lei;Garantia de participare va avea perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei-60 zile de la data limita dedepunere a ofertelor.In cazul IMM-urilor, odata cu prezentarea garantiei se va face obligatoriu si dovada incadrarii in aceasta categorie printr-o declaratie pe propria raspundere conform anexei nr.1 la Legea 346/2004.Dovada garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelorIn instrumentul de garantare se va mentiona si posibilitatea retinerii acesteia in cazul formularii unei contestatii si respingerii acesteia de catre CNSC (conform art.278^1 din OUG 34/2006 - suma solicitata reprezentand 1% din valoarea estimata a contractului fara TVA)Ofertele pentru care nu s-a constituit garantia de participare in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta vor fi respinse ca inacceptabile.
Garantie de buna executie
Modalitatea de constituire a garantiei de buna executieIn cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA. Sau 2.5% din valoarea fara TVA, in cazul IMM-urilor.NOTA: In cazul IMM-urilor, o data cu prezentarea garantiei se va face obligatoriu si dovada incadrarii in aceasta categorie, printr-o declaratie pe propria raspundere conform anexei nr.1 la Legea 346/2004.La constituirea garantiei de buna executie se vor avea in vedere prevederile art 90 alin.(1) din HG 925/2006.Constituirea garantiei se va realiza prin una din formele: 1) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original;2) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in original;3) ordin de plata cu semnatura si stampila bancii , in contul RO17TREZ7025005XXX007106;4) prin depuneri la casieria unitatii, pentru fiecare lot ofertat, pentru valori mai mici de 400 LEI
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; completata in conformitate cu formularul corespunzator din Sectiunea III ? ?Formulare? ? in original. In cazul unei asocieri este obligat sa prezinte formular, in cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conf. art 186 si 190 din OUG 34/2006, si sustinatorul acestuia.2.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; completata in conformitate cu formularul corespunzator din Sectiunea III ? ?Formulare? ? in original.Pentru operatorii economici straini: Operatorul va prezenta o declaratie pe propria raspundere sau daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii competente in acest sens. In cazul unei asocieri este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conf. art 186 si 190 din OUG 34/2006, persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art 181 lit.a), c1), d) din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.3.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006; completata in conformitate cu formularul corespunzator din Sectiunea III ? ?Formulare? ? in original. In cazul unei asocierifiecare asociat este rugat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art 186 si 190 din OUG 34/2006, fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Mentionam persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proceduriide atribuirein cadrul autoritatii contractante: Informatii despre conducerea executiva: 1. CHIVULESCU ADRIAN CLAUDIU ? Imputernicit Director General;2. DRAGOMIR IONUT ? Imputernicit Director General Adjunct Economico-Administrativ;3. STAN ADRIANA - Contabil sef;4. RUSE CODRUTA- Consilier juridic.Informatii despre persoanele care semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: 1. CHIVULESCU ADRIAN CLAUDIU - Imputernicit Director General ;2. DRAGOMIR IONUT ? Imputernicit Director General Adjunct Economico-Administrativ;3. STAN ADRIANA - Contabil sef;4. RUSE CODRUTA - Consilier juridic;5. CRISTACHE ELENA ? ImputernicitSef Birou Achizitii Publice;6. MIRSU ANA? Sef Birou T.A.M.C.I.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , conform ordinului ANRMAP 314/2010 ? completat in conformitate cu formularul corespunzator din Sectiunea III ? ?Formulare? ? in original. In aczul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.5.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat ? eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?cu semnatura si stampila ofertantului.6. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de Primaria Locala, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului 1.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala , obiectul de activitate al societatii si numele asociatilor; in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunerea ofertelor.NOTA: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie.Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Dovada ca au implementat un sistem de management al calitatii in conformitate custandardele in vigoare (ISO 9001) sau documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.07.2013 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer