Achizitie publica - Contract de furnizare 5 autoturisme achizitionate prin Programul de stimulare a innoirii parcului auto national 2012
Detaliu pentru invitatia numarul 339064
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339064/08.11.2012
Denumire contract: Contract de furnizare 5autoturisme achizitionateprin Programul de stimulare a innoirii parcului auto national 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul TransporturilorCod fiscal: 13633330, Adresa: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Bucuresti, Telefon: 319.61.56, Fax: 319.61.99
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +40 213196156, fax: +40 213196199, persoana de contact: Andrescu Andreea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul MTI, Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Elaboreaza strategia si reglementarile specifice de dezvoltare a activitatilor de transport)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare 5autoturisme achizitionateprin Programul de stimulare a innoirii parcului auto national 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de 5 autotorisme prin Programul de stimulare a innoirii parcului auto national 2012.Pentru fiecare autoturism achizitionatse va preda furnizorului un voucher rabla in valoare de 3.800 lei.Termenul maxim de livrare va fi de 14 zile calendaristice de la data intrarii in vigoare a contractului.
II.1.6) CPV: 34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 349, 193 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6.983 leiModul de constituire: potrivit prevederilor art .86, alin.(1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in favoarea autoritatii contractante, conform Formularului 10. Perioada de valabilitate al instrumentului de garantare: 60 de zile de la termenul limita de depunerea ofertelor . Dovada constituirii instrumnetului degarantare de participare trebuie prezentata in ORIGINAL si anexat/atasat la coletul cu oferta. In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria de intreprinderi mici si mijlocii, stabilita conform Legii nr. 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, instrumentul de garantarede participare se va constitui in procent de 50% din suma precizata., ofertantul prezentand, obligatoriu pentru aceasta documente care dovedesc incadrarea ofertantului in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.In cazul depunerii unei oferte in asociere, toti membrii asocierii trebuie sa faca dovada faptului ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii pentru a beneficia de prevederile legii 346/2004.In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participaresuma de3.491 lei conform prevederilor art. 2781 alin.(1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Eliberareainstrumentului de garantare de participare se va face in conformitate cu prevederile art.88 din H.G. nr.925/2006.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului.Se va constitui conform prevederilorart. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de constituire, in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006Ofertantii (inclusiv tertul sustinator daca este cazul) nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G.34/2006. Se va completa si prezenta declaratie privind eligibilitatea ? (Formularul nr. 1, )semnata de catre reprezentantul autorizat.- Neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Se va completa si prezenta Formularul nr. 2semnat de catre reprezentantul autorizat al ofertantuluiDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Se va completa si prezenta Formularul nr. 2A. conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 Se va completa si prezenta Formularul nr. 2B ? (inclusiv subcontractorul si/sau tertul sustinator). Persoanecu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: dl Ministru Ovidiu Ioan Silaghi, dl. Secretar General Tiberiu Barbuletiu, dna. Mariana Ionita - Director General, dna. Bianca Catinean - Director General, dna. Liliana Musat-Director General, d.na Laura Puscasu ? Sef serviciu- Declaratie privin calitatea de participant la procedura. Se va completa Formular nr. 12- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele catre stat, precum si a contributiile pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente), din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente), din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul » Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in raza caruia este situat sediul ofertantului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte: obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori , faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice, copie conform cu originalul.Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte autorizarea persoanei juridice/fizice straine de a furniza produsele sau a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu reglementarile din tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original sau copie legalizata inainte de data semnarii contractului.Documentele emise in alta limba se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, atat subcontractantii cat si tertii sustinatori (daca este cazul) vor prezenta certificatul constatator. Ofertantul/dealerul trebuie sa fie validat de catre Comitetul de avizare al Autoritatii Fondului de Mediu(Ordinul Ministerului Mediului si Padurilor nr. 772/31.01.2011).Nota: Ofertantul va prezenta orice document prin care va face dovada ca are dreptul sa furnizeze autoturisme in cadrul Programului de stimularea a innoirii Parcului auto national, respectiv ca este validat de Comitetul de avizare al Autoritatii Fondului de Mediu(Ordinul Ministerului Mediului si Padurilor nr. 772/31.01.2011).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri: Ofertantul trebuie sa fi realizat o cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani2009, 2010, 2011, de cel putin 698.386Lei.Se vor prezenta Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri globala a ofertantului pentru anii 2009, 2010 si 2011, Formularul nr. 3.Se vor prezenta bilanturile contabile, pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), vizate si inregistrate de catre organele competente in copie conforma cu originalul, semnata si stampilata de catre reprezentantul autorizat al ofertantului sau alte documente edificatoare.Operatorii economici nerezidenti (straini): In masura in care pentru operatorii economici nerezidenti, publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii In care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a.Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. Se va completa formularul 4, b. Se va prezenta Fisa de informatii privind experienta similara ? Formularul 5 pentru contractul ce se doreste a fi prezentate drept experienta similara.Ofertantultrebuiesa faca dovadaca a furnizat produse similare, in cadrul unui contractcu o valoarede minim 349.000lei, in ultimii 3 anii, calculatipana la data depunerii ofertelor.Se vor prezenta documente doveditoare din care sa rezulte indeplinirea tuturor elementelorsolicitateca si cerintaminimaobligatorie: - copii ale contractuluiprezentatsau paginiledin contract care contin referintele privind: partile contractante, obiectul, durata, pretul si semnaturile/stampila partilor- recomandare/document constatatordin partea beneficiarilorDocumentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, purtand stampila si semnatura reprezentantuluilegal al operatoruluieconomic care a depus oferta.Pentru calcululvalorii mentionata mai sus, exprimata in alta moneda Certificarea sistemului de management al calitatii pentru prestator, conform ISO 9001 sau echivalent, copie conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este atasata la prezenta invitatie
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2012 14:10