Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE A UNEI CENTRALE TELEFONICE DE TIP IP
Detaliu pentru invitatia numarul 337145
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 337145/10.10.2012
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE A UNEI CENTRALE TELEFONICE DE TIP IP
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL CONCURENTEICod fiscal: 8844560, Adresa: Piata Presei Libere nr.1, sector 1, Bucuresti, Telefon: 4054556, Fax: 4054556
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Presei Libere, nr.1 ( Casa Presei Libere), sector 1, corp D1, parter, Registratura Generala, Bucuresti, Romania, cod postal: 013701, telefon: +40 214054556, fax: +40 214054556
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Presei Libere, nr.1 ( Casa Presei Libere), corp B3, etaj 5 - Secretariat General, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Asiguraprotectia, mentinerea si stimularea concurentei si a unui mediuconcurential normal, in vederea promovarii intereselor consumatorilor.)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE A UNEI CENTRALE TELEFONICE DE TIP IP
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia unei centrala telefonice de tip IP care va inlocui centrala telefonica de tip Panasonic TD500 care este in functiune in prezent si va trebui sa foloseasca aceeasi infrastructura si sa permita integrarea aplicatiilor de voce cu aplicatiile de pe PC-uri
II.1.6) CPV: 32540000-0 - Centrale telefonice interne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 201, 612.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare: 4.000 lei.2- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, prezentat in invitatia de participare publicata in SEAP.3.- Garantia de participare se poate constitui fie prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante ( Formular nr.11), care se prezinta in original, fie prin depunerea prin ordin de plata in contul autoritatii contractante, RO 46TREZ7005005xxx000209 deschis la DTCPMB, cu conditia ca ofertantul sa prezinte dovada depunerii efectuate, cel tarziu in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.4.- In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari, aceasta trebuie sa prevada, pe linga cele stipulate in mod expres la art.87 din H.G. nr.925/2006 si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa retina suma prevazuta la art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006
Garantie de buna executie
-Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul fara TVA al contractului.-Garantia de buna executie se va constitui prin scrisoare de garantie, emisa de societati bancare sau de asigurari (formular 12) sau prin virament bancar in contul Consiliului Concurentei nr. RO46 TREZ 7005 005X XX00 0209 deschis la Directia de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti, care devine anexa la contractul subsecvent, si care va fi valabila pe o durata cu 30 de zile mai mare decat durata de valabilitate a contractului. Garantia de buna executie se va constitui si se va depune (in original) de catre prestator la sediul achizitorului, in termen de 3 (trei) zile de la data semnarii contractului .-Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorIncadrarea in una din situatiile prevazute la art. 691 , art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 ? se va completaFormularul nr.3 - cerinta obligatorie2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 ? se va completaFormularul nr.4 ? cerinta obligatorie.3.Prezentarea certificatului de atestare fiscala, eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul local si nici la bugetul general consolidat, cel mai tarziu la finele lunii precedente datei de deschidere a ofertelor. Certificatele se vor prezenta in original sau in copie certificata ? conform cu originalul?, semnata si stampilata pe fiecare pagina.4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691din OUG 34/2006 ? se va completaFormular nr.5Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: dl.Bogdan M.Chiritoiu-Presedintele Consiliului Concurentei, dl.Vasile Seclaman-Secretarul General al Consiliului Concurentei, dl.Florin Andrei-Director, dna Daniela Stroe-Director, dna Tatiana Hategan-Director, , dl.Mihai Draghici-inspector de concurenta, dl.Nicolae Aron-inspector de concurenta, dl.Ion Panait-Consilier, dl.Alin Iancu-Expert.5.Declaratie privind calitatea de participare la procedura : prezentare declaratie conform formularului nr.76.Se va prezentaCertificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? se va completa formularul nr.6- Nota: a. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conformprevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.b. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Astfel, pentru ofertele care se depun intre data 01 ? 25 a lunii in curs, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scadenta in cursul lunii anterioare depunerii ofertelor.Pentru ofertele care se depun intre data de 26 ? 31 a lunii in curs, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scadenta in luna in curs.c.Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul intregii societati. 1.Prezentarea certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/ administratorii si domeniul de activitate.Acest document se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Nota: a.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare din care sa rezulteabilitarea persoanei juridice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in careoperatorul economic este stabilit.c. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- Declaratie privindcifra de afaceri pe ultimii 3 aniNota: Cerinta este necesara, atat pentru cunoasterea situatiei financiare a ofertantului, cat si pentru a afla daca acesta se afla in situatie de insolventa. Solicitarea este facuta in conformitate cu art.185 alin.1 lit. b) din OUG 34/2006., Cerinta nr. 2- Bilanturile contabile la 31.12.2010 si la 31.12.2011 vizate si inregistrate de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1- Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2-Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani.- NotaAnexat la formularul 8, se vor prezenta obligatoriu si urmatoarele documente: - declaratie privind personalul tehnic de specialitate care va fi insarcinat cu derularea contractului ;
- documentele care sustin experienta profesionala (diplome de studii, certificate, referinte);
- CV-urile personalului responsabil cu indeplinirea contractului de furnizare., Cerinta nr. 3- Informatii privind subcontractantii. -Prezentarea listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.Nota: a.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.b.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declaratise vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor. Cerinta nr. 1- Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001- Se vor prezenta de certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens care sa ateste implementareamanagementului sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate ladata stabilita pentru depunerea ofertei (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 15:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2012 15:52