Achizitie publica - Contract de furnizare a unei statii meteorologice
Detaliu pentru invitatia numarul 321626
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321626/09.03.2012
Denumire contract: Contract de furnizare a unei statii meteorologice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Cercetari si Amenajari Silvice - BucurestiCod fiscal: RO 2607964, Adresa: Sos. Stefanesti nr. 128, Voluntari, Telefon: 021 350 32 45, Fax: 021 350 32 45
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Eroilor nr. 128, Voluntari, Romania, cod postal: 077190, telefon: +40 213503245, fax: +40 213503245, persoana de contact: Oancea Ionut
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Institutul de Cercetari si Amenajari Silvice - Bucuresti, Bulevardul Eroilor nr. 128, Voluntari, Romania, cod postal: 077190
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura - Cercetare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare a unei statii meteorologice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare a unei statii meteorologice.
II.1.6) CPV: 38127000-1 - Statii meteorologice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 68, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va depune garantie de participare in cuantum de 1000 lei. In conditiile prevazute de art 2781) din OUG 34/2006, se va retine contestatarului suma de 10 lei din totalul garantiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: -Instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractantesau -ordin de plata in contul autoritatii contractante confirmat de banca nr. cont: RO24BRDE426SV58875744450 deschis la BRD Colentina, sau la caseria ICASDovada achitarii garantiei de participare, va fi prezentata in cadrul sedintei de deschidere, presedintelui comisiei de evaluare, la solicitarea acestuia. In cazul in care reprezentantul operatorului economic nu participa la sedinta de deschidere, documentul susmentionat va fi introdus intr-un plic exterior.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - prezentare formular ?Declaratie privind eligibilitatea?- prezentare formular ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?- prezentare formular ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura"- prezentare formular ?Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006"Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 sau 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- prezentare formular ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34\06 cu complet si modif ulterioare?Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dumitriu Gheorghe ? DirectorCiobanu Cristiana ? Consilier juridicComisia de evaluare oferteMitroi Viorel ? PresedinteIonescu Doina ? MembruBiris Iovu Adrian ? MembruOneata Marian ? MembruPopa Luminita ? MembruOancea Ionut ? SecretCertificate de atestare fiscala (origina sau copii conform cu originalul)care atesta plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun oferteler din care sa reiasa situatia obligatiilor in luna anterioara celei in care se depun ofertele Prezentare Certificat Constatator emis de oficiul registrului comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente valabil la data depunerii ofertelor.Certificatul constatator poate fi prezentat in oricare din formele original sau copie legalizata, acesta trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor ( emis cu cel mult 30 de zile inainde de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundat comercializarea produselor a caror achizitionare se urmareste.Documente care dovedesc ca ofertantul beneficiaza de prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul)?Prezentare declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform OG nr. 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr.346/2004.Documente privind inregistrarea (Persoane juridice/fizice straine)?Prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului precum si documente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, traduse autorizat in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1)Prezentare informatii generale ale operatorului economic2)Ultimul bilant contabil anual depus vizat si inregistrat de organele competente - copie certificata "conform cu originalul"
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada (prin prezentarea a cel putin unui document/contract/proces-verbal de receptie) ca in ultimii 3 ani a livrat produse similare cu cele supuse procedurii de achizitie publica. Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardului ISO 9001 de asigurare a calitatii sau alte dovezi sau documente echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din sectiunea documentatie si clarificari a acestui site
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2012 16:55