Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE A UNUI AUTOCAR RULAT PENTRU TRANSPORT PERSOANE


Detaliu pentru invitatia numarul 331399
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Transport Public S.A.
Numar invitatie: 331399/10.07.2012
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE A UNUI AUTOCAR RULAT PENTRU TRANSPORT PERSOANE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTransport Public S.A.Cod fiscal: RO 10099760, Adresa: Str.Marasesti nr.72, Focsani, Telefon: 0237/223501, Fax: 0237/221901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Marasesti nr.72, Focsani, Romania, cod postal: 620057, telefon: +40 0237223501, fax: +40 0237221901, persoana de contact: Ion Diaconu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Marasesti nr.72, Focsani, Romania, cod postal: 620057, telefon: +40 0237223501, fax: +40 0237221901
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cod CAEN (rev.2) 4931 : Transporturiurbane, suburbane si metropolitane de calatori)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE A UNUI AUTOCAR RULAT PENTRU TRANSPORT PERSOANE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia unui autocar rulat pentru transport persoane
II.1.6) CPV: 34121500-6 - Autocare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 334, 845 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare este de 5000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare :60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va prezenta pana la data depunerii ofertelor. Mod de constituire : instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante ; ordin de plata vizat de banca emitenta in contul RO45RNCB0267036417080001 decshis la BCR Focsani ; in numerar depuse la caseria de la sediul autoritatii contractante dovedita prin chitanta.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a oferttantului contestator suma de 3348, 45 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA a contractului . Modul de constituire a garantiei de buna executie se va face prin instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurare in favoarea autoritatii contractante ; ordin de plata vizat de banca emitenta in contul RO45RNCB0267036417080001 decshis la BCR Focsani ; in numerar depuse la caseria de la sediul autoritatii contractante dovedita prin chitanta. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie pana la data semnarii contractului. Autoritatea contractanta va restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.91-92 din HG nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 : Declaratie privind eligibilitatea : completare formular nr. 2 ; Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Nota : in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr.2 : Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181 din ordonanata : completare formular nr.3 ; Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Nota : in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr.3 : Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 : completare formular nr.4 ;Incadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Nota : in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire pentru acest contract sunt : Diaconu Ion ? director general, Diaconu Marcela ? contabil sef, Ghimpu Gigel Catalin ? inginer sef. Consiliul de administratie al autoritatii contractante este format din : Trofin Tudorel ? presedinte, Buruiana Adrian Lucian, Vasile Costel, Bitanu Petru si Balaban Elena Luminita ? membrii.Cerinta nr. 4 Declaratii privind concordanta cu regulile de concurenta : completare formular nr.5 ; Se va prezenta Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010. Nota : in cazul in care oferta este depusa de o asociere de opertatori economici, atunci fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Cerinta nr.1 Persoane juridice romane : Certificat unic de Inregistrare ? copie conforma cu originalulCerinta nr. 2 Persoane fizice romane : Autorizare de functionare/altele echivalente ? copie conforma cu originalulCerinta nr. 3 Persoane juridice/fizice straine : Orice document edificator care dovedeste o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului. Documentele prezentate vor avea traduceri autorizate si legalizate in limba romana.Cerinta nr. 4 Persoane juridice romane : Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: .Pentru pret punctajul se acorda astfel: - punctaj maxim pentru cel mai scazut pret- pentru alt pret decat cel mai scazut se utilizeaza formula: Pn = (pretmin/pretn) x punctaj maxim alocat
An de fabricatie
25
Descriere: Pentru oferta cu anul de fabricatie punctajul se acorda astfel: - punctaj maxim pentru oferta cu anul de fabricatie mai mare sau egal cu 2008 ; - pentru anul de fabricatie 2007 se vor acorda 20 puncte ; - pentru anul de fabricatie 2006 se vor acorda 15puncte ;
- pentru anul de fabricatie 2005 se vor acorda 10puncte ;
- pentru anul de fabricatie 2004 se vor acorda 5puncte ;
- pentru anul de fabricatie 2003 sau mai mic se vor acorda 0puncte
Garantie
10
Descriere: Pentru garantie punctajul se acorda astfel- punctaj maxim pentru cele mai multe luni de garantie acordate - pentru alt numar de luni de garantie acordate se utilizeaza formula: Pn = (numar lunin/numar lunimax) x punctaj maxim alocat
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2012 13:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer