Achizitie publica - Contract de furnizare a unui tractor
Detaliu pentru invitatia numarul 337395
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337395/15.10.2012
Denumire contract: Contract de furnizare a unui tractor
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 29.10.2012 12:39)
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
Observatii: Anularea procedurii de atribuire se face in temeiul art. 209 alin.1 lit.b din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, deoarece nu s-a depus nicio oferta.
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat BucurestiCod fiscal: R 2351555, Adresa: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Telefon: +40 212080414, Fax: +40 212080403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Trandafirilor nr. 20, Statiunea Neptun, Mun. Mangalia, Jud. Constanta, Mangalia, Romania, cod postal: 905550, telefon: +40 241731943, fax: +40 241731943, persoana de contact: Serviciul Tehnic
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Trandafirilor nr. 20, Statiunea Neptun, Mun. Mangalia, Jud. Constanta, Mangalia, Romania, cod postal: 905550, telefon: +40 241731943, fax: +40 241731943, persoana de contact: Serviciul Tehnic
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare a unui tractor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare tractor ce va fi dotat cu instalatie de franare pentru remorca si cu priza pentru instalatie electrica remorca.
II.1.6) CPV: 34138000-3 - Tractoare rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 122, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2.000 lei. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile Art.86 din HG 925/2006 actualizata, respectiv: ? prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ? original sau, ? prin ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor ? copie, conform cu originalul, semnat si stampilat de reprezentantul ofertantului. (in contul S.R.P. Neptun, nr.RO76RNCB0122015156080001- BCR Ag. Neptun, CF RO2351555).? Se permite depunerea garantiei de participare , in numerar, la caseria unitatiiDovada constituirii garantiei de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor.Ofertele care nu vor prezenta constituirea garantiei de participare asa cum a fost solicitat mai sus, vor fi declarate ca oferte inacceptabile conform Art 36 alin (1), lit a) din HG 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare, 90zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Avand in vedere principiului tratamentului egal, nu se va limita emiterea garantiei doar de catre o banca din Romania.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.- in eventualitatea unei contestatii respinse de CNSC se retine din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, o suma calculata conform art.278ยน lit.a) din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele prezentate in cadrul acestei sectiuni se pot prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul??Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratia privind eligibilitatea (Formular 1);Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi solicitata si tertului sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular 2);3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art.181 din OUG 34/2006 (Formular 3);Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1din OUG 34/2006 (Formular 4);Se va prezenta si de tertul sustinator.Declaratia pe proprie raspundere a ofertantului ca nu are membrii in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere si/sau asociati ori actionari persoane care sunt sotie/sot/ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, sau in relatii comerciale (asa cum sunt prevazute in art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante si anume: Georgian Gabriel Surdu ? Director General, Emilia Serban ? Director Economic, Andrei Ion ? Dir. Coordonator, Fotu Elena- Dir. Economic, Ivanescu Florin ? Inginer sef, Capbun Constanta ? Responsabil achizitii.5. Certificat de participare cu oferta independenta ? conform ordinului ANRMAP nr.314/2010. (Formular 5);6. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru persoanele fizice/juridice straine: Certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente, emise de autoritati competente din tarade origine sau din tara in care respectivul este stabilit.Nota : In cazul persoanelor juridice straine, documentele prezentate vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: Documentele prezentate in cadrul acestei sectiunise pot prezenta in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul??Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorPersoana juridica/fizica romana1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte codurile CAEN pentru obiectul contractului de achizitie;Copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul??Ofertantului clasat pe primul loc i se va cere sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.Persoane juridice / fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident valabil pentru anul 2012.Nota : ? In cazul persoanelor juridice straine, documentele prezentate vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte toate documentele solicitate la acest capitol.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani.Completarea (Formular 7) Certificatul de management al calitatii: SREN ISO 9001:2008, sau similar Copie conform cu originalul dupa respectivul certificat)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on line din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.10.2012 12:46