Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare :achizitie cartuse de toner,hartie,plicuri si alte articole de papetarie


Detaliu pentru invitatia numarul 339875
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE TULCEA
Numar invitatie: 339875/21.11.2012
Denumire contract: Contract de furnizare : achizitie cartuse de toner, hartie, plicuri si alte articole de papetarie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE TULCEACod fiscal: 3429563, Adresa: STR. Babadag nr.163, Tulcea, Telefon: 0240/513639 INT. 135, Fax: 0240/514877
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP PE ADRESA w.w.w. e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare : achizitie cartuse de toner, hartie, plicuri si alte articole de papetarie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia publica de cartuse de toner, hartie, plicuri si alte articole de papetarie pentru buna desfasurare a activitatii DGFP Tulcea si ATCP Tulcea.
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 56, 792.75 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 1135 lei.Garantia de participare se exprima in lei si se constituie conform prevederilor art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006.-Ordin de plata in contul nr.RO22TREZ6415005XXX000128 deschis la Trezoreria Municipiului Tulcea pentru DGFP Tulcea, CUI 3429563.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egal cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor).-Modul de restituire a garantiei de participare: Garantia de participare se restituie conform prevederilor art.88 din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea-formular A. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.-Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit.a), c)1si lit.d) din OUG 34/2006-formular B.-In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare-Certificat fiscal eliberat deImpozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata conform cu originalul .-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii fiscale teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, scadenta in luna anterioare depunerii ofertelor, , in original, copie legalizata sau xerocopie certificata conform cu originalul.-Prezentare formularului ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? ? formular 12 C.-Declaratia privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.691 din OUG nr.34/2006?-formular nr.3Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire;
-Dna Cretu Marieta ?Directoe Executiv al DGFP Tulcea-D-na Costiean Lenuta ?sef birou financiart-D-na Constantin Iuliana ? Trezorier sef, -D-na Burlacu Ileana ? Coordonator Comp. achizitii publice, -D-na Stanciu Lenuta ? Sef serviciu financiar ATCP Tulcea-Certificat de participant cu oferta independenta-conform ordinului ANRMAP nr314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta -formular 12D 1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pe ultimii trei ani(2011, 2010, 2009)in domeniul de activitate ce face ociectul contractului.Se va completa formularul nr.5-"Informatii generale"
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse(contracte)efectuate in ultimii 3 aniSe va completa Formularul 6, acesta continand obiectul contractului, valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati., Recomandari/acte constatatoare din partea beneficiarilor inscrisi in lista de livrare din care sa rezulte modul de indeplinire a contractelor respective.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP pe adresa www. e- licitatie.ro sau de la sediul DGFP Tulcea, str. Babadag nr.163 bis
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.11.2012 09:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer