Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare: Achizitionare si montaj containere


Detaliu pentru invitatia numarul 337850
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Prahova
Numar invitatie: 337850/22.10.2012
Denumire contract: Contract de furnizare: Achizitionare si montaj containere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului PrahovaCod fiscal: 9770267, Adresa: Ploiesti, Sos. Vestului, nr. 14 - 16, jud. Prahova, Ploiesti, Telefon: +40 244511400, Fax: +40 244586100
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare: Achizitionare si montaj containere
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de containere modulare cu diferite dimensiuni si functiuni, conform Caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 44613400-4 - Containere de stocare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 197, 580 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 3900 lei (pentru IMM-uri, suma se reduce cu 50%)Modul de constituire: 1. Scrisoare de garantie bancara sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari intocmita conform Formular 6A sau 6B. Documentul in original va fi transmis la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP.2. Virament bancar prin ordin de plata sau fila CEC cu confirmarea bancii in contul IBAN al institutiei noastre: RO 95 TREZ 5215006XXX003876 deschis la Trezoreria Ploiesti. Dovada constituirii garantiei de participare va fi transmisa in SEAP, in format electronic, semnat cu semnatura electronica, iar documentul in original va fi depus la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor, de catre toti operatorii economici.Valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul unei asocieri, garantia de participare poate fi constituita de oricare dintre membrii asocierii.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, in temeiul prevederilor art.87, alin.(1) din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge eventuala contestatie depusa de ofertant, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma prevazuta la art.278 indice 1, alin.(1) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului (Formular nr. 6) este de 10 % (5% pentru IMM-uri) din valoarea totala a contractului, exclusiv T.V.A., si se va constitui, in termen de maxim 7 zile de la data incheierii contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia de buna executie a contractului de achizitie va fi constituita pe o perioada egala cu durata contractului + 14 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG. nr. 34/2006Nota: Pentru persoane juridice straine se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciaresau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Cerinte obligatorii: - se va prezenta completat Formularulnr. 1 ?Declaratie privind eligibilitatea? sectiunea Formulare.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG. nr. 34/2006Nota: Pentru persoane juridice straine se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciaresau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Cerinte obligatorii: - se va prezenta completat Formularul nr. 2 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006? sectiunea Formulare.Cerinta nr. 3Certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara desfasurarii procedurii de atribuireObservatie: Daca operatorul economic beneficiaza de inlesniri la plata impozitelor si taxelor, cum ar fi, de exemplu, esalonarile sau amanarea platilor, acordate de catre institutiile imputernicite (ANAF) nu se considera datorii decat in cazul in care graficele de esalonare sau noile date scadente nu sunt respectate.Cerinte obligatorii: Se vor prezenta Certificate constatatoarein conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit :3.1.Certificat fiscal emis de organele competente ale Ministerului Finantelor Publice privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat - din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul;3.2.Certificat fiscal emis de organele competente ale Administratiei Publice Locale privind plata obligatiilor bugetare catre bugetuladministatiei publice locale - din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Cerinta nr.4?Declaratie privind neincadrareain prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr34/2006?Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Florea Vasilica - Director Executiv, Stefan Mihaela - Director Executiv Adjunct, Raucea Camelia ? Sef serviciu - Serviciul Achizitii Publice, Urmarire Contracte si Administrativ, Buzatoiu Sorin ? Consilier juridic, Marin Gabriela - Sef centru - Centrul de Plasament Filipestii de Targ, Matu Marius ? Sef centru - Centrul de Plasament Campina, Alupoaei Elena ? Consilier, Compartimentul Tehnic-InformaticaAceasta declaratie va fi prezentata si de subcontractantii mentionati de ofertant in?Lista privind subcontarctantii? si de tertul sustinator, daca este cazul. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul proceduriiCerinte obligatorii: Se va prezenta completat Formularul nr. 3 ?Declaratie privind neincadrareain prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006? sectiunea Formulare.Cerinta nr. 5Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Cerinte obligatorii: Se va prezenta completat Formularul nr. 4 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? din sectiunea Formulare.Cerinta nr. 6Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinte obligatorii: Se va prezenta completat Formularul nr. 5 din sectiunea Formulare. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneCertificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Cerinta nr. 2Persoane juridice / fizice straineSe vor prezenta documente care sadovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident -din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Standarde de calitateSe vor prezenta ? in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul ? Certificate de conformitate privind implementarea SISTEMULUI CALITATII DIN SERIA ISO 9001 sau certificate echivalente pentru toate activitatile care fac obiectul contractului aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).Nu se admit ofertantii in curs de certificare., Cerinta nr. 2Stardarde de protectie a mediuluiSe vor prezenta ? in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul ? Certificate de conformitate privind implementarea SISTEMULUI DE MANAGEMENT DE MEDIU ISO 14001 sau certificate echivalente pentru toate activitatile care fac obiectul contractului aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).Nu se admit ofertantii in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.10.2012 10:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer