Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare active fixe corporale de resortul logistic


Detaliu pentru invitatia numarul 352038
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - U.M.02275 BALTATESTI
Numar invitatie: 352038/06.08.2013
Denumire contract: Contract de furnizare active fixe corporale de resortul logistic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - U.M.02275 BALTATESTICod fiscal: 6247787, Adresa: STR.FLORILOR, NR.63, Baltatesti, Telefon: +40 0233244017, Fax: +40 0233244077
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.FLORILOR, NR.63, Baltatesti, Romania, cod postal: 617025, telefon: +40 0233244017, fax: +40 0233244077, persoana de contact: LUNGU LUIGI; MANOLACHE MARIANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul U.M. 02275, str. Florilor, nr.63, loc. Baltatesti, jud. Neamt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare active fixe corporale de resortul logistic
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de active fixe corporale de resortul logistic
II.1.6) CPV: 39715000-7 - Dispozitive de incalzire a apei si incalzire centrala; echipament pentru instalatii de apa si canalizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 227, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este stabilita pe fiecare lot in parte in anexa B. Garantia de participare se constituie, cf.art.86 alin.(1) din H.G.925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantie emis de o societate bancara ori de asigurari. Pt.IMM-uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%. In acest caz dovada constituirii garantiei va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM. Garantia trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea U.M.02275.Perioada de valabilitate a garantiei va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile).Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia, atunci cand ofertantul: isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei; ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la C.N.S.C. iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula cf.prev.art. 278^1 alin.(1) O.U.G.34/2006). In cazul in care ofertantul opteaza pentru costitituirea garantiei sub forma scrisorii de garantie bancara, acest document va fi intocmit conform model Formular 12.Viramentul bancar in favoarea U.M.02275, in cazul in care se opteaza pentru aceasta modalitate, in contul RO17TREZ4935005XXX001343 deschis la Trezoreria Tg.Nt. Dovada constituirii garantiei va fi prezentata in original, la vedere, inainte de deschiderea ofertelor. Dovada se prezinta pana cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor. Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare. In cazul constituirii acesteia in alta moneda, echivalenta leu/alta valuta va fi facuta la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare : Garantia de buna executie este de 10% din pretul contractului de furnizare, fara T.V.A.Ofertantul castigator care a facut dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, poate constitui garantia de buna executie in cuantum de 5% din pretul contractului de furnizare, fara T.V.A.;b) Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: Garantia de buna executie va fi exprimata in lei si se poate constitui astfel: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original la semnarea contractuluiGarantia de buna executie se constituie in termen de 5 zile de la semnarea contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180. Cerinta obligatorie: Prezentarea Formularului nr.1, din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. Cerinta obligatorie: Completarea Formularului nr.2, din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Cerinta obligatorie: Prezentarea Formularului nr.3, din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1. Cerinta obligatorie: Prezentarea Formularului nr 4. din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt : dl. Ichimoae Florin, Ghinea Marius, Baciu Maria, Manolache Mariana, Lungu Luigi, Astefaniei Sergiu, Filioreanu Paulina.5. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa prezinte in original, inainte de deschiderea ofertelor, Formularul nr.5, din din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.6.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.Cerinta obligatorie: Prezentarea Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.Cerinta obligatorie: Prezentarea Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata catre bugetul de stat.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident.Neindeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si bugetele locale atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181, 69^1 precum si ofertantii care nu respecta prevederile art. 46 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele de calificare solicitate de autoritatea contractanta: certificatele constatatoare pot fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul; autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, inainte de comunicarea rezultatului procedurii si in situatia in care acesta a depus certificatele in copie conform cu originalul, de a depune pentru conformitate inscrisurile solicitate in original sau copie legalizata. 1. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competentaCerinta obligatorie: Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoanele juridice/fizice straine: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident. (traduse in limba romana si legalizate).Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.Documentele de calificare solicitate pot fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul; autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, inainte de comunicarea rezultatului procedurii si insituatia in care acesta a depus certificatele in copie conform cu originalul, de a depune pentru conformitate inscrisurile solicitate in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: cerinte minime pe care ofertantul trebuie sa le indeplineasca pentru a fi considerat calificat ? Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani de activitate : minim valoarea indicata :184000 lei - lot nr.1, 16000 lei - lot nr.2, 24000 lei - lot nr.3, 135000 lei - lot nr.4, 73000 lei - lot nr.5, 22000 lei - lot nr.6 .Valorile vor fi exprimate in lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anii respectivi.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Cuantumurile cifrei de afaceri nete medii reprezinta cerinta minima de calificare si, in temeiul prevederilor art. 36 alin. (1) lit. b) din H.G. nr. 925 / 2006, neindeplinirea acesteia conduce la considerarea ofertelor ca fiind inacceptabile.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista princip. livrari de produse similare cu ob.l procedurii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indif. daca acestia din urma sunt aut. contr. sau clienti privati.Indepl. conditiei de a fi furnizat prod. similare cu cele care fac ob. prezentei proceduri, in ultimii 3 ani, in val. min. de: 92000 lei- lot 1, 8000 lei ? lot 2, 12000 lei ? lot 3, 67500 lei ? lot 4, 36500 lei - lot 5, 11000 lei ? lot 6 . Livrarea se confirma prin prez. a max. 4 contr. sau copii de parti relevante ale contr., insotite de p.v.de receptie, semnate de beneficiari , prin care sa confirme furnizarea de produse similare cu cele care fac ob. procedurii.Indepl. cerinteiin alta moneda decat lei: se va indica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pt. fiecare an in parte.Cuantum livrari similare reprez. cerinta min. de calif. si in temeiul prev. art. 36 alin.(1)lit.b) din H.G. nr.925/2006, neindeplinirea ac. conduce la consid. of. inacceptabila. Ofertantul va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de management al calitatii ? standard de asigurare a calitatii ISO 9001/ 2008 sau alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 14.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.08.2013 10:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer