Achizitie publica - Contract de furnizare ACUMULATORI AUTO
Detaliu pentru invitatia numarul 327191
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327191/18.05.2012
Denumire contract: Contract de furnizare ACUMULATORI AUTO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA DE TRANSPORT CRAIOVACod fiscal: RO 2315129, Adresa: Strada Calea Severinului nr.23, Craiova, Telefon: +40 251485856/ +40 251506076/+40 251485041, Fax: +40 251506077/ +40 251485041
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Calea Severinului nr.23, Craiova, Romania, cod postal: 200769, telefon: +40 251485856/ +40 251506076/+40 251485041, fax: +40 251506077/ +40 251485041, persoana de contact: IULIANA IOVAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Calea Severinului nr.23, Craiova, Dolj, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare ACUMULATORI AUTO
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare ? ACUMULATORI AUTO ? 12 V , necesari pentruechipareaautobuzelor din dotare . Caracteristicile tehnicesi cantitatile solicitate sunt precizatein caietul de sarcini.VALOAREA ESTIMATA A CONTRACTULUIfara TVA = 66, 667.00 lei.VALOAREA DE 66, 667.00LEI, REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA A CONTRACTULUI ( 31.12.2012 ), IN FUNCTIE DE CARE SE VOR ELABORA SI EVALUA OFERTELE FINANCIARE(Formularul nr. 9 ? oferta financiara ) , VALOAREESTIMATA CARE CORESPUNDECANTITATILE DE PRODUSE SOLICITATE IN CAIETUL DE SARCINI PANA LA DATA DE 31.12.2012.Intrucat autoritatea contractanta a optat pentru prelungirea contractului prinact aditional, conform prevederilor art 6 (3) din HG 925/2006, valoarea estimatade 100, 000.00 lei este valoarea care include si valoarea corespunzatoaresuplimentarii cantiatilor de produse.
II.1.6) CPV: 31431000-6 - Acumulatori cu placi de plumb si acid sulfuric (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie de participare1, 266.00 RONPerioadaminima de valabilitate a garantiei de participare :120 zile de la datalimita de depunere aofertelorCuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50 % din cuantumul solicitat, cu declaratie pe propria raspundere conform legii nr.346/2004.VI.5. Modulde constituire a garantieide participare - in conformitate cu prevederile art. 86 alin 1din HG nr.925/2006 actualizata la zia) Prin virament bancarb) Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioadasolicitata (Formularul nr 8- in original )c) Ordin de plata in favoarea autoritatii contractante (cont IBAN RO97 BRDE 170S V03929721700 ), deschis la banca BRD -GSG - Craiova .d) Fila CEC- in original , cu confirmarea bancii emitente.e)Depunere la casierie unitatiiAutoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare- in conf. cu prev. art 87 din HG nr.925/2006 si art 278^1, din OUG nr. 34/2006 ? actualizate la zi, in cuantum de 666.67lei
Garantie de buna executie
Cuantumul GBex. este de 10 % din val. contr. de furniz.fara TVA;Cuantum pt. IMM este de 50 % din val., cu decl. pe propria rasp. conf.Lg. nr.346/2004. Modul de constit. a GBex.? Form. nr.12; Formade constit.GBex: conf.prev.art 90 din HG nr.925/2006 modif.prin HG 1045/2011.a)Instr. de garant. emis in cond.lg de o soc. banc. sau de o soc. de asig., b)Dep. in numerar la casieria AC sau c)Daca partile convin, prin ret. suc. din sumele dator.pt fiecare fact.partiala . In acest caz contr.are oblig. de deschide Trez. Stat. din cadru org. fisc.competent in admin. acestuia uncont de disp.distinct, la disp. AC . GBex. a contr. va fi ret./restit. in cond. prev.la art 91 si art.92 din HG nr. 925/2006.In cazul in care of.formuleaza contest.in cond. prev.la art. 255 din OUG nr. 23/2006 si in masura in care Cons. resp.contest. ca nefondata , AC varet. contest. din G part, in rap.cu val.estim. sumacalc. conf.prev.art 2781*.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Orice persoana juridica, romana sau straina, are dreptul de a participa la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Documentele solicitate care reprezinta cerinte de calificaretrebuiesc indeplinite de fiecare ofertant in parte. In situatia in care ofertantului ii lipsesc unele dintre documentele solicitate sau ofertantul depune initial o declaratie pe propria raspundereconform art. 11 (4) din HG nr. 925/2006 , autoritatea contractanta are dreptul de a solicita clarificari si dupa cazcompletari ale documentelor prezentate de ofertanti, ofertantiiavand obilgatiasa prezinte/completeze documentele lipsa- dupa caz , atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sensin termenulprevazut in respectiva solicitare cu respectarea prevederilor art 11 (5) din HG nr. 925/2006.In cazul asocierii mai multor persoane juridice sau fizice, cerintele privind situatia personala si inregistrarea trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare asociat in parte, iar celelalte cerinte privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.In situatia in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionalainvocand si sustinerea acordata in conformitate cu prevederile art 186 (1) sau art 190 (2)din OUG nr. 34/2006 , persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia cere determina excluderea din procedura de atribuire , conform prevederilor art 180 si ale art 181 lit a), c^1), si d) din OUG nr. 34/2006.Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspunderecompletata in conformitatea cu prevederile art.180 din OUG nr.34/2006-Formularul nr 1 (Declaratie privind eligibilitatea) ;Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, Formularul nr.2Certificate de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor de plata bugetare aferente bugetului de stat, bugetul asigurarilorsociale(eliberat de ANAF)si bugetullocal (eliberat de Primarie), in original saucopie lizibila- dupa caz , semnate si stampilae pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal, certificate care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara cele in care se depune oferta si din care sa rezulte ca nu exista datori scadente in luna anterioara cele in care se depune oferta.Obligatiile de plata a impozitelor taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, daca sunt aprobate de catre organele competente in domeniu.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura .Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Cerinta nr.3Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul nr. 3Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundereprin care se certificafaptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Cerinta nr. 4Certificat de participare la procedura conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010( Declaratie pe propria raspundereprin care se certificafaptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta) conform Formularuluinr.4 .Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere ca ofertantul/ofertantii nu se afla in una din situatiileart.69^1 din OUG nr.34/2006, Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Cerinta nr.5Declaratie pe propria raspundere ca ofertantul/ofertantii nu se afla in una din situatiileart.69^1 din OUG nr.34/2006 -Formularuluinr.5 .Persoanele care detin functii de decizie, aproba /semneazadocumente emise in legatura sau pentru procedura de artibuire, in cadrul autoritatii contractante sunt : Ec. Florescu Marinel- Director GeneralEc. Teodorescu Marian- Director EconomicIng. Sutru Nastase- Director TehnicIng. Drinceanu Nicolae-Director ExploatareIng. Dumitrescu Paul- SefBirou TehnicC.J. Tica Cristiana -Consilier JuridicIng. Iovan Iuliana ? Sef Comp. Achizitii Publice Cerinta nr. 1Certificat constatator ORCModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului comertului/echivalentin original /copie legalizata / copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului .Pentru persoanele juridice/fizice straine ?documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ atestareori apartenentadin punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana- traducere autorizata si legalizata. Ofertantul clasat pe primul loc , va prezenta certificatul pentru conformitate, in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilantul contabil sau extras de bilant , in cazul incare publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, Cerinta nr. 2Declaratie privindmedia cifrei de afaceri globalepe ultimi 3 ani- calculatiprin raportare la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind experienta similaraDeclaratie privind listaprincipalelor livrari de produse similare , efectuate in ultimii trei(3) ani - calculatiprin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Declaratia vainsotita de maxim3 documente/ contracte/ procese verbale de receptie aferente livrarilor precizate in lista
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se descarca din SEAP ( www.e-licitatie .ro), de la sediul RAT Craiova, Calea severinulu nr. 23 Craiova, e-mail : ratcraiova [email protected], fax : +40 251506077
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 12:04