Achizitie publica - Contract de furnizare: Acumulatori cu placi de plumb si acid sulfuric
Detaliu pentru invitatia numarul 328223
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328223/30.05.2012
Denumire contract: Contract de furnizare: Acumulatori cu placi de plumb si acid sulfuric
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Transport Public IasiCod fiscal: RO1976041, Adresa: str.Silvestru nr.5, Iasi, Telefon: +40 332409861, Fax: +40 232213913
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Silvestru nr.5, Iasi, Romania, cod postal: 700012, telefon: +40 332404711, fax: +40 232213913, persoana de contact: Barbu Radu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Silvestru nr.5, Iasi, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare: Acumulatori cu placi de plumb si acid sulfuric
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia deAcumulatori cu placi de plumb si acid sulfuric
II.1.6) CPV: 31431000-6 - Acumulatori cu placi de plumb si acid sulfuric (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 265, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In valoare de: 2650 LEI (1% din valoare estimata). Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancare ori de o societate de asigurari: se poate constitui si prin depunerea la caseria autoritatii contractante: a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante sau a unei file cec. In cazul in care pe parcursul procedurii ofertantul a depus o contestatie la CNSC si aceasta i-a fost respinsa, din garantia de participare se va retine, conf.art. 278.1 alin.(1) din OUG 34/2006 actualizata, suma de 2650 LEI (1% din valoare estimata). Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 zile). Garantia de participare a ofertantilor se restituie in conditiile art.88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
In valoare de 5% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract ? prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului. Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate princontractul respectiv (la expirarea perioadei de garantie). Scrisoare de garantie bancare ? se completeaza formularul 9
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea- se completeaza formularul 1- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- se completeaza formularul 2- Declaratie privind calitatea de participant la procedura? se completeaza formularul 3- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010? se completeaza formularul 4- Declaratie privind evitarea conflictului de interese: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare se completeaza formularul 4.1. Formularul va fi completat si semnat de catre reprezentantul imputernicit al operatorului economic asa cum este desemnat in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Maricel Gherca ? Director General, Rodica Stoicescu ? Director Economic, Cristian Stoica ? Director Tehnic si presedintele comisiei de evaluare. Membri in comisia de evaluare: Barbu Radu, Ababei Daniela, Haulica Mircea, Encahe Ionut- Certificat fiscal emis de Serviciul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul local? Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta- Certificat fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, care sa ateste plata obligatiilor exigibile la bugetul general consolidat-Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta se considera indeplinita daca operatorul economic prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului - valabil la data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuirePersoane juridice / fizice straine : Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 ? Certificate emise de organisme abilitate in acest sens , care sa ateste conformitatea produselor atit produselor solicitate in Caietul de Sarcini cat si normele prevazute de legislatia in vigoare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 09:50