Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare ALBUMINA


Detaliu pentru invitatia numarul 343933
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA MOINESTI
Numar invitatie: 343933/15.03.2013
Denumire contract: Contract de furnizare ALBUMINA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA MOINESTICod fiscal: 4278710, Adresa: ZORILOR, NR.1, Moinesti, Telefon: 0234362520, Fax: 0234362698
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ZORILOR, NR.1, Moinesti, Romania, cod postal: 605400, telefon: +40 234362520, fax: +40 234362698, persoana de contact: OANA GAMAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediu Autoritatii contractante, Mun. Moinesti, str.ZORILOR, NR.1, Moinesti, Romania, cod postal: 605400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare ALBUMINA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de medicamente-ALBUMINA, destinati utilizarii in farmacie spital. Valoarea125.350, 00 lei fara TVA pana la 30.06.2013
II.1.6) CPV: 33141540-7 - Albumina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 125, 350 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 2% din valoarea estimata, 2507RON/570euro.Data la care se face echivalenta lei/euro este data penultimei zi de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, valabila pentru o perioada de 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelor.Garantia constituita prin virament bancar va fi platita in contul RO26TREZ0635006XXX001116, Trez. Moinesti, cod fiscal 4278710 confirmat prin extras de cont emis de Trezorerie pentru AC.Garantia de participare trebuie sa aiba specificat obiectivul : Furnizare ALBUMINA, cod CPV 33141540-7, la Spitalul Municipal de Urgenta Moinesti; In cazul scrisorii de garantie bancara se va putea completa Formular 1 sau oricare alte modalitati ce respecta prevederile legale. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie.In vederea respectarii prevederilor art. 88, alin. 2 din HGR 925 operatorii economici vor prezenta un document in care vor preciza contul IBAN? pentru restituirea garantiei de participare in timp optim. In conditiile in care ofertantul depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta are dreptul de a retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele prevazute la art 278' din OUG nr. 34/2006 actualizata si modificata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 2% din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare, conform art. 90 din HG 925/2006 inainte de data de incheere a contractului. Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 si art 181 din OUG 34/2006aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- se solicita Formularul nr. 3 completatCerinta nr. 2Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Completarea Formularului nr. 4Cerinta nr. 3Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul /Ofertantul asociat /Subcontractantul /Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane care detin functii de decizie in cadrul Spitalului Municipal de Urgenta Moinesti, implicate in procedura de achizitie, sunt: Managerul- Dr. Adrian Cotirlet, Directorul financiar contabil-Ec. Gaman Oana, Sef birou Achizitii-Ec. Leca Daniela, Jurist- Botezatu MauraCerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Completarea Formularuluinr. 17 Cerinta nr. 1Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridical: 1.Depunerea unui Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in copie certificata pentru conformitate cu originalul.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantilor castigatori li se vor solicita certificatele constatatoare emise de Registrul Comertului in original sau copie legalizata pentru a se verifica conformitatea documentului.Cerinta nr. 2Documente edificatoare care sa dovedeasca apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat: 1.Aviz de functionare emis de MSP pentru activitatea de comercializare a produselor solicitate sau Autorizatie de distributie angro ? eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului (copie lizibila- conform cu originalul);2.Autorizatie de punere pe piata pentru albumina cu anexa1, anexa 2, anexa 3, conform cerintei Legii nr.95/2006, Titlu 17-Medicamentul, emisa de MS ? ANMDM, (in termen legal de valabilitate) sau Adresa de la ANMDM pe anul in curs, din care sa rezulte ca s-au facut demersurile pentru reinnoirea autorizatiei de punere pe piata, iar produsele pot fi comercializate; (copie lizibila- conform cu originalul)Pentru persoane juridice straine: -Documente care dovedesc o forma apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.-Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.Se solicita: realizarea unei cifre de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) CA = 2 x valoarea estimata a contractului fara TVA, respectiv 250.700, 00lei.Se completeaza ? Formular nr. 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. Se completeaza - Formular nr. 7, Cerinta nr. 2 Prezentarea a cel putin unui contract sau a maxim trei contracte (in copie), pentru produse similare (albumina), prin care sa confirme livrarea de produse a caror valoare sa fie de 125.350, 00 lei fara TVA. Document constatator inital/final completat si semnat? pentru fiecare contract prezentat. Se completeaza- Formular nr. 8, Cerinta nr. 3Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani. Se completeaza ? Formular nr. 9, Pentru indeplinirea criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere , semnata de reprezentantul sau legal ? prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire, insotita de o anexa cu mentiunea succinta si precisa a modului concret de indeplinire a cerintelor (inclusiv valori, cantitati).In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta / completa certificatele / documentele edificatoare la primirea unei solicitari din partea autoritatii contractante, in termen de 3 zile lucratoare.De completat Formular nr. 11Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2013 10:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer