Achizitie publica - Contract de furnizare alimente - lapte de vaca pasteurizat
Detaliu pentru invitatia numarul 328111
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328111/28.05.2012
Denumire contract: Contract de furnizare alimente - lapte de vaca pasteurizat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"SFANTUL IOAN CEL NOU"SUCEAVACod fiscal: 4243983, Adresa: B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.21 SUCEAVA, Suceava, Telefon: 0230222098 INT.242, Fax: 0230520412
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare alimente - lapte de vaca pasteurizat
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare alimente - lapte de vaca pasteurizat - 40.000 litri.Normalizat, cu continut de grasime de 1, 8%. Ambalare in pungi de 1 litru, de polietilena inchise etans prin termosudare. Ambalajele folosite trebuie sa fie in buna stare, curate, uscate si fara mirosuri straine. Ambalajele trebuiemarcate vizibil cu marca de fabrica a intreprinderii producatoare, data limita de consum si avizul calitatii.Normalizat, cu continut de grasime de 1, 8%. Ambalare in pungi de 1 litru, de polietilena inchise etans prin termosudare. Ambalajele folosite trebuie sa fie in buna stare, curate, uscate si fara mirosuri straine. Ambalajele trebuiemarcate vizibil cu marca de fabrica a intreprinderii producatoare, data limita de consum si avizul calitatii.Valoarea estimata minima este 83.200 lei iar valoarea estimata maxima este de 124.800 lei.Valoarea estimata minima a intervalului reprezinta valoarea estimata pina la data de 31.12.2012 (valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata globala ce cuprinde si valoarea suplimentarilor.
II.1.6) CPV: 15511100-4 - Lapte pasteurizat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 124, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in suma de 1.664 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va constitui conform art.86 alin(1) din H.G. nr.925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare vor fi respinse.Cuantumul ce se retine conf. art. 278-1 din OUG 34/2006 este de 832 lei.Cont de garantie RO34TREZ5915006XXX005872.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia privind eligibilitatea- Form. nr.12A;2. Delaratia privind neancadrarea in prev. art. 181- Form.12B;3. Declaratia conform art. 69' din O.U.G. nr.34/2006 - Form. nr.69';Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Ec. Vasile Rimbu - Manager, Dr.Motan-Ganea Doina Elena - Dr. Medical, Ec. Paraschiva Maruseac - Dr. Financiar-Contabil, Ec. C-tin Timofticiuc- Sef Serviciu Aprovizionare, Ec. Daniela Crap - Sef Birou Licitatii - Anexa Form. nr. 69'.4. Certificat de participare la liciatie, conf. Ordinului A.N.R.M.A.P. 314/2010- Form. nr.12C. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.. Certificatul sa fie emis cu maxim 30 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertei. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita sa prezinte ptr. conformitate documentul in orginal/ copie legalizata in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Autorizatie sanitara de functionare emisa de Autoritatea de Sanatate Publica.2. Autorizatie sanitar-veterinara emisa de Directia Sanitar Veterinara-prezentarea autorizatiei.3. Mostra- produs. Se trimit la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor. Lipsa mostrelor are ca efect descalificarea ofertantului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2012 11:24