Achizitie publica - Contract de furnizare alimente
Detaliu pentru invitatia numarul 291482
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu.Mures
Cod de identificare fiscala: 4323209
Adresa: str.Gh. Marinescu, nr.50, Targu Mures
Telefon: 0265.213967
Fax: 0265.213967
Denumire invitatie: Contract de furnizare alimente
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: carcasa de porc, detalii in documentatia de atribuire
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 27.04.2011 11:09
Data limita de depunere a ofertelor: 06.05.2011 15:30
Adresa la care se transmit ofertele: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu MuresAdresa: str. Gheorghe Marinescu nr. 50Localitate: Targu MuresCod postal: 540136Tara: Romania
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2011 09:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu MuresAdresa: str. Gheorghe Marinescu nr. 50Localitate: Targu MuresCod postal: 540136Tara: Romania
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 60, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratieprivindeligibilitatea, Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.181, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara care sa stipuleze ca Ofertantul nu are datorii fiscale la bugetul de stat, Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, Certificat de înmatriculare a societatii la Registrul Comertului, Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Bilantul contabil la data de 30.06.2010, lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, Lista cuprinzand subcontractantii, Declaratie privind utilajele, instalaltiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, ISO 22000sau certificat HACCP + ISO 9001, Licenta de fabricatie a produselor alimentare , emisa de Ministerul Agriculturii si Alimentatiei, Autorizatie de la producator pentru livrarea produselor, Autorizatie sanitara de functionare, garantie de participare 1200 lei
atasata pe SEAP, avand in vedere faptul ca pe codul CPV 15113000-3 in anul in curs a mai fost organizata procedura de achizitie, am optat pentru procedura cerere de oferta conform art. 27(5) din OUG 34