Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract de furnizare alimente


Detaliu pentru invitatia numarul 291496
Autoritate contractanta
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu.Mures
Cod de identificare fiscala: 4323209
Adresa: str.Gh. Marinescu, nr.50, Targu Mures
Telefon: 0265.213967
Fax: 0265.213967
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: contract de furnizare alimente
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: paine alba, paine aclorida, paine graham
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 28.04.2011 16:47
Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu MuresAdresa: str. Gheorghe Marinescu nr. 50Localitate: Targu MuresCod postal: 540136Tara: Romania
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu MuresAdresa: str. Gheorghe Marinescu nr. 50Localitate: Targu MuresCod postal: 540136Tara: Romania
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 323, 937.5 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratia privind eligibilitatea conform formularului, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie de atestare fiscala eliberata de Administratia Financiara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii nu are datorii fiscale la bugetul de stat, Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inmatriculare a societatii la Registrul Comertului, Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, Document de inregistrare emis de Directia Sanitar Veterinara pentru siguranta alimentelor, ISO 22000sau certificat HACCP + ISO 9001, Certificat de conformitate produs, Autorizatia din partea producatorului, Autorizatia Sanitara de functionare, Operatorul economic va prezenta obligatoriu mostre de produs, garantie de participare 6478.75 lei
atasata pe SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer