Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE ALIMENTE PE LOTURI


Detaliu pentru invitatia numarul 327569
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CENTRUL DE ASISTENTA MEDICO-SOCIALA BUCSANI
Numar invitatie: 327569/23.05.2012
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE ALIMENTE PE LOTURI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL DE ASISTENTA MEDICO-SOCIALA BUCSANICod fiscal: 15611436, Adresa: COMUNA BUCSANI, JUDETUL DAMBOVITA, Bucsani, Telefon: 0245 235258, Fax: 0245 235258
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA PRINCIPALA NR. 934 COMUNA BUCSANI, JUDETUL DAMBOVITA, Bucsani, Romania, cod postal: 137070, telefon: +040 245235258, fax: +040 245235258, persoana de contact: SEDIUL C.A.M.S. BUCSANI STR. PRINCIPALA NR. 934 COMUNA BUCSANI JUDETUL DAMBOVITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL CENTRULUI DE ASISTENTA MEDICO-SOCIALA BUCSANI, STRADA PRINCIPALA NR. 934, COMUNA BUCSANI, JUDETUL DAMBOVITA, COD POSTAL 137070, TEL./FAX: +040 245235258
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE ALIMENTE PE LOTURI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE IMPARTITE PE 12 LOTURI PT. ASIG. HRANEI PERSOANELOR INSTITUTIONALIZATE IN C.A.M.S. BUCSANI.VALOAREA ESTIMATA FARA TVA: INTRE 162, 502.00 RON SI 223, 177.00 RON.VALOAREA MINIMA A INTERVALULUI REPREZ. VAL. ESTIMATA A PREZ. PROCEDURI (IN FUNCTIE DE CARE SE VOR ELABORA SI EVALUA OFERTELE), IAR VAL. MAXIMA REPREZ. VALOAREA ESTIMATA CE CONTINE SI VALOAREA POSIBILELOR SUPLIMENTARI. SE APLICA ART. 6 ALIN.(3) DIN HG 925/2006
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 223, 177 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare astfel: LOT 1 = 70 leiLOT 2 =280 leiLOT 3 =73 leiLOT 4 =1123 leiLOT 5 =52 leiLOT 6 =471 leiLOT 7 =115 leiLOT 8 =285 leiLOT 9 =53 leiLOT 10=372 leiLOT 11=346 leiLOT 12=14 leiConstituirea garantiei de participare se va realiza prin una din urmatoarele forme: 1 ? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original;2 ? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in original;3 ? ordin de plata cu semnatura si stampila in contul RO50TREZ2715006XXX006315 deschis la Trezoreria Targoviste, beneficiar Centrul de Asistenta Medico ? Sociala Bucsani. CF :15611436.4 - prin plata in numerar la casieria CAMS Bucsani, din comuna Bucsani, str. Principala, nr. 934, judetul Dambovita, de luni pana joi, intre orele 8°° - 16°°.Cuantumul garantiei de participare este de 2 % din valoarea contractului fara TVAGarantia de participare va avea perioada de valabilitate de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Neprezentarea garantiei de participare in forma, cuantumul, perioada de valabilitate solicitatesi neadaugarea dovezii pe plicul exterior al ofertei, atrage descalificarea ofertantului, iar ofertele vor fi respinse.In cazul IMM-urilor, se va face dovada incadrarii in aceasta categorie, printr-o declaratie pe propria raspundere conform Anexei 1 la legea 346/2004. (Formular nr. 5 din sectiunea Formulare)Garantia de partcipare se va returna de catre Centrul de Asistenta Medico ? Sociala Bucsani conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006. Centrul de Asistenta Medico ? Sociala Bucsani are dreptul de a retine garantia pentru participare conform prevederilor art. 87 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executie in conformitate cu prevederile art 90 din HG 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA. Constituirea garantiei de buna executie se va realiza conform art. 90 din HG 925/2006.C.A.M.S. Bucsani are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii, autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.In cazul IMM-urilor, se va face dovada incadrarii in aceasta categorie, printr-o declaratie pe propria raspundere(Formular 5 -Sectiunea Formulare).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 (Formular nr. 1 din sectiunea Formulare)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 (Formular nr. 2 din sectiunea Formulare)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69' din OUG nr. 34/2006 (Formular nr. 3 din sectiunea Formulare). Persoanele cu functii de decizie la nivelul institutiei .Director - Mihai Ion, Director adjunct financiar contabil - Ardeleanu Iulia.Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurilor: Responsabil cu achizitiile publice - Poradici Alexandrina; Administrator - Stroescu Aurelian Marius.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular nr. 4 din sectiunea Formulare)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre bugetul consolidat al statului, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.In evaluare autoritatea contractanta va avea in vedere prevederile ordinului nr. 2618/2011 emis de MFP.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular nr. 6 din sectiunea FormulareDepunerea documentelor solicitate se va permite in oricare dintre formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Aceste documente trebuie prezentate de toti ofertantii asociati ce vor fi implicati in realizarea contractului. Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte adresa actuala, precum si faptul ca domeniul de activitate al ofertantului este corespunzator obiectului proceduriiPersoane fizice romane: Autorizatia de functionare si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenetei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractuluiPersoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident (documentele se vor prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Operatorul economic va demonstra o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani minima la nivelul valorii lotului pentru care depune oferte, care sa garanteze posibilitatea de livrare a produselor in scopul indeplinirii contractului.Declaratie privind cifra de afaceri globala pentru ultimii 3 ani., Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente in conditiile art. 185 din OUG n. 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 aniOfertantul trebuie sa demonstreze cel putin o livrare similara finalizata in ultimii 3 ani. O livrare similara inseamna o livrare cu o valoare egala sau mai mare decat valoarea lotului pentru care depune oferta, Declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului si a masurilor aplicate in vederea asigurarii calitatii., Autorizare sanitar-veterinara pentru autovehiculele de transport marfa eliberata in conformitate cu prevederile OG nr. 42/2004, valabila la data depunerii ofertei, prin care sa faca dovada ca poate livra produsele in conditii de igiena si siguranta (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Documente din care sa rezulte faptul ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al sigurantei alimentului conform cu standardul SR EN 22000-2005, prin care se demonstreaza capabilitatea sa de a controla pericole pentru asigurarea alimentului, cu scopul de a se asigura ca alimentul respectiv este sigur in momentul consumului uman, Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de respectare a calitatii- ISO 9001/2008, sau alte standarde si certificate echivalente, in termen de valabilitate (in copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatie disponibila in SEAP sau la sediul C.A.M.S. Bucsani, jud. Dambovita, str. Principala nr. 934
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 10:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer