Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE ALIMENTE PE LOTURI
Detaliu pentru invitatia numarul 347540
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347540/28.05.2013
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE ALIMENTE PE LOTURI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL DE ASISTENTA MEDICO-SOCIALA BUCSANICod fiscal: 15611436, Adresa: COMUNA BUCSANI, JUDETUL DAMBOVITA, Bucsani, Telefon: 0245 235258, Fax: 0245 235258
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CENTRUL DE ASISTENTA MEDICO-SOCIALA BUCSANI STRADA PRINCIPALA NR. 934 COMUNA BUCSANI, JUDETUL DAMBOVITA, Bucsani, Romania, cod postal: 137070, telefon: +40 245235258, fax: +40 245235258, persoana de contact: ION MIHAI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL CENTRULUI DE ASISTENTA MEDICO-SOCIALA BUCSANI STRADA PRINCIPALA NR. 934 COMUNA BUCSANI JUDETUL DAMBOVITA COD POSTAL 137070 ROMANIA, TELEFON/FAX +040 245235258
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE ALIMENTE PE LOTURI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE IMPARTITE PE 12 LOTURI PT. ASIG. HRANEI PERS. INSTITUTIONALIZATE IN CAMS BUCSANI.VALOAREA ESTIMATA FARA TVA INTRE 191106.00 RON SI 304793.00 RON.VAL. MINIMA A INTERVALULUI REPREZ. VAL. ESTIMATA A PREZ. PROCEDURI(IN FUNCTIE DE CARE SE VOR ELABORA SI EVALUA OFERTELE), IAR VAL. MAXIMA REPREZ. VAL. ESTIMATA CE CONTINE SI VALOAREA POSIBILELOR SUPLIMENTARI.SE APLICA ART.6 ALIN.(3) DIN H.G.925/2006Optiuni: IN VEDEREA APLICARII ART.6 DIN HG 925/2006.PRELUNGIRE CONTRACT PANA LA 30.04.2014.
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 191, 106 - 304, 793 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare astfel: LOT 1 = 72 lei;LOT 2=434 lei;LOT 3 =104 lei;LOT 4=1281 lei;LOT 5=40 lei;LOT 6=584 lei;LOT 7=142 lei;LOT 8=387 lei;LOT 9 =84 lei;LOT 10=384 lei;LOT 11=293 lei;LOT 12=16 lei.Constituirea garantiei de participare se va realiza prin una din urmatoarele forme: 1- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original;2?instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in original;3? ordin de plata cu semnatura si stampila in contul RO50TREZ2715006XXX006315 deschis la Trezoreria Targoviste, beneficiar Centrul de Asistenta Medico ? Sociala Bucsani. CF :15611436.4 - prin plata in numerar la casieria CAMS Bucsani, din comuna Bucsani, str. Principala, nr. 934, judetul Dambovita, de luni pana joi, intre orele 8°° - 16°°.Cuantumul garantiei de participare este de 2 % din valoarea contractului fara TVA.Echivalenta pt. o garantie de participare depusa in alte valute se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Garantia de participare va avea perioada de valabilitate de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Neprezentarea garantiei de participare in forma, cuantumul, perioada de valabilitate solicitatesi neadaugarea dovezii pe plicul exterior al ofertei, atrage descalificarea ofertantului, iar ofertele vor fi respinse.In cazul IMM-urilor, se va face dovada incadrarii in aceasta categorie, printr-o declaratie pe propria raspundere conform Anexei 1 la legea 346/2004. (Formular nr. 5 din sectiunea Formulare)Garantia de partcipare se va returna de catre Centrul de Asistenta Medico ? Sociala Bucsani conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006. Centrul de Asistenta Medico ? Sociala Bucsani are dreptul de a retine garantia pentru participare conform prevederilor art. 87 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executie astfel: Garantia de buna executie se solicita in conformitate cu prevederile art 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA.Constituirea garantiei de buna executie se va realiza in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006.Centrul de Asistenta Medico ? Sociala Bucsani are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie Centrul de Asistenta Medico- Sociala Bucsani are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.In cazul IMM-urilor, se va face dovada incadrarii in aceasta categorie, printr-o declaratie pe propria raspundere conform Anexei 1 la legea 346/2004, (Formular 5 din sectiunea Formulare).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 (Formular nr. 1 din sectiunea Formulare)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 (Formular nr. 2 din sectiunea Formulare)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69' din OUG nr. 34/2006 (Formular nr. 3 din sectiunea Formulare). Persoanele cu functii de decizie la nivelul institutiei .Director - Mihai Ion, Director adjunct financiar contabil - Ardeleanu Iulia.Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurilor: Responsabil cu achizitiile publice - Poradici Alexandrina; Administrator - Stroescu Aurelian Marius.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular nr. 4 din sectiunea Formulare)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre bugetul consolidat al statului, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.In evaluare autoritatea contractanta va avea in vedere prevederile ordinului nr. 2618/2011 emis de MFP.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular nr. 6 din sectiunea FormulareDepunerea documentelor solicitate se va permite in oricare dintre formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Aceste documente trebuie prezentate de toti ofertantii asociati ce vor fi implicati in realizarea contractului. Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte adresa actuala, precum si faptul ca domeniul de activitate al ofertantului este corespunzator obiectului procedurii.Persoane fizice romane: Autorizatia de functionare si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractuluiPersoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident (traducere legalizata in limba romana)Prezentarea autoriza?iei sanitar ? veterinare ?i pentru siguran?a alimentelor emisa de direc?ia jude?eana/municipiului Bucure?ti (conform Ordinului Autorita?ii Na?ionale Sanitar Veterinara?i pentru Siguran?a Alimetelor nr. 57/24.06.2010, pentru aprobarea Normei sanitare veterinare privind procedura de autorizare sanitara veterinara a unita?ilor care produc, proceseaza, depoziteaza, transporta ?i/sau distribuie produse de origine animala).In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la finalizarea procedurii certificatul constatator in original sau copie legalizata in situatia in care a prezentat acest document in copie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Operatorul economic va demonstra o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani minima la nivelul valorii lotului pentru care depune oferte, care sa garanteze posibilitatea de livrare a produselor in scopul indeplinirii contractului, dupa cum urmeaza: pt.lotul 1=3600 lei;pt. lotul 2=21741 lei;pt. lotul3=5200 lei;pt.lotul 4=64050 lei;pt. lotul 5=2000 lei;pt. lotul 6=29200 lei;pt.lotul 7=7100 lei;pt.lotul 8=19350 lei;pt.lotul 9=4200 lei;pt. lotul 10=19200 lei;pt.lotul 11=14665 lei;pt. lotul 12=800lei.Declaratie privind cifra de afaceri globala pt. ultimii 3 ani - Se va completa Formularul nr. 7 din sectiunea formulareConversia leu ? euro se va face prin raportare la cursul mediu B.N.R. aferent fiecarui an in parte., Bilant contabil pe anul 2012 vizat si inregistrat de organele competente in conditiile art. 185 din OUG n. 34/2006. Se va prezenta bilant contabil al firmei pe 2012 in una din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioada de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - Formularul nr. 8 din sectiunea Formulare.Ofertantul trebuie sa demonstreze cel putin o livrare similara finalizata in ultimii 3 ani. O livrare similara inseamna o livrare cu o valoare egala sau mai mare decat valoarea lotului pentru care depune oferta. Confirmarea se face prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarul livrarilor., Declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului si a masurilor aplicate in vederea asigurarii calitatii.Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere referitoare la asigurarea conditiilor de calitate referitoare la depozitarea si transportul produselor alimentare., Autorizare sanitar-veterinara pentru autovehiculele de transport marfa eliberata in conformitate cu prevederile OG nr. 42/2004, valabila la data limita de depunere a ofertelor, prin care sa faca dovada ca poate livra produsele in conditii de igiena si siguranta. Se prezinta: Autorizatia sanitar-veterinara pt. autovehiculele de transport marfa in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Declaratie privind mijl. de transport autorizate sanitar-veterinar pt. transportul produselor de origine animala; Declaratie prin care se va mentiona ca se va actualiza autorizatia sanitar-veterinar pt. a fi valabila pe toata durata de derulare a contractului. Documente din care sa rezulte faptul ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al sigurantei alimentului conform cu standardul SR EN 22000-2005, prin care se demonstreaza capabilitatea sa de a controla pericolele pentru asigurarea alimentului, cu scopul de a se asigura ca alimentul respectiv este sigur in momentul consumului uman, Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de respectare a calitatii- ISO 9001/2008, sau alte standarde si certificate echivalente, in termen de valabilitate (in copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 17:10