Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare alimente(legume,produse alimentare,conserve legume,paine alba simpla,lactate,oua de gaina,carne de pasare)


Detaliu pentru invitatia numarul 327456
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02417 FOCSANI
Numar invitatie: 327456/21.05.2012
Denumire contract: Contract de furnizare alimente(legume, produse alimentare, conserve legume, paine alba simpla, lactate, oua de gaina, carne de pasare)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02417 FOCSANICod fiscal: 4297584, Adresa: str. Cezar Bolliac nr.3-5, Focsani, Telefon: 0237210432, 0237216400 int 180, 0788616400 int 180, Fax: 0237210432
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Se va prezenta in Sistemul Electronic de Achizitii Publice(S.E.A.P)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare alimente(legume, produse alimentare, conserve legume, paine alba simpla, lactate, oua de gaina, carne de pasare)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare alimente(legume, produse alimentare, conserve legume, paine alba simpla, lactate, oua de gaina, carne de pasare).Valoarea estimata pana la 31 decembrie 2012 (fara suplimentare)este de 141417.28 lei, iar valoarea maxima estimata de 159100.96 lei reprezinta valoarea ce inglobeaza si suplimentarea.Denumirea produselor ce urmeaza a se achizitiona se regaseste in Anexa B pe fiecare lot in parte, loturi introduse in ordine crescatoare de catre autoritatea contractanta(de la 1-23) si asezate intr-o anumita ordine de catre operatorul SEAP.
II.1.6) CPV: 03000000-1 - Produse agricole, de ferma, de pescuit, de silvicultura si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 159, 100.96 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul este de 1414.17 lei(total loturi).Se constituie conform art.86 alin.1 din H.G.925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(60 zile).Contul pt.viramentul bancar este RO57TREZ6915005XXX000084-Trezoreria Focsani.
Garantie de buna executie
In procent de 5% din valoarea fara TVA a contractului ce urmeaza a se incheia.Se constituie conform art.90 alin.1 din H.G.925/2006.Contul pt.virament bancar este RO57TREZ6915005XXX000084-Trezoreria Focsani.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr.1.Aceasta trebuie prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, completata cu OUG 76/2010.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul".Acestea trebuie prezentate si de tertul sustinator daca este cazul.-Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr.2.-Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin nr.314/12.10.2010, completata in conformitate cu Formularul nr.3.-Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si art.90 si 93 din Legea nr.161/2003, completata in conformitate cu Formularul nr.4.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante care participa la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Col.medic.dr.Constantin ADOCHITEI Comandantul U.M.02417 Focsani, Mr.ec.Viorel DANILA director financiar contabil, Lt.col.Margareta MANOLI-director administrativ, P.c.c.ec.Maricica BELCIUGANU-sef birou achizitii si contractariM.M.Pascu Constantin - bucatar sef-Certificat de atestare fiscala eliberat de Finantele Publice care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-certificat privind plata taxelor si impozitelor locale catre bugetul local eliberat de Primarie(Consiliul Local) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-Fisa de informatii generale, conform Formularului nr.5. Cerinta nr.1 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990.documentul solicitat in cadrul acestei sectiuni poate fi depus, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul).Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata in S.E.A.P la sectiunea GENERAL fisiere intitulate CAIET DE SARCINI-ALIMENTE;MODEL CONTRACT FURNIZARE ALIMENTE, FisaDate
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2012 11:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer