Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare anrocament, roca de esenta tare


Detaliu pentru invitatia numarul 122011
Autoritate contractanta
Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Cod de identificare fiscala: RO 18264854
Adresa: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Bacau
Telefon: 0234 / 541.646
Fax: 0234 / 510.050
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Contract de furnizare anrocament, roca de esenta tare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 14110000-5 - Piatra de constructie (Rev.1)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare anrocament, roca esenta tare 100-600 kf/buc.
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 10.03.2008 11:41
Data limita de depunere a ofertelor: 24.03.2008 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: secretariatul Directiei Apelor "Siret" Bacau, str. Cuza Voda nr.1, oras Bacau, judetul Bacau.
Data si ora deschiderii ofertelor: 24.03.2008 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Apelor "Siret" Bacau, str. Cuza Voda nr.1, oras Bacau, judetul Bacau.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006, Ultimul bilant contabil, vizat si înregistrat de organele în drept; Declaratie privind cifra de afaceri realizata în ultimii 3 ani în domeniul de activitate aferent obiectului contractului; Lista principalelor livrari(minim 3 livrari) de produse similare cantitativ si valoric, efectuate în ultimii 3 ani care va contine valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; Autorizare pentru livrarea/comercializarea produselor ofertate emisa de producator/importator; Lista mijloacelor de transport si utilajelor necesare pentru îndeplinirea contractului; Informatii privind subcontractantii sau asocierea? daca va fi cazul.
Documentatia de atribuire va fi asigurata prin Sistemul Electronic de Achizitii Publice la adresa www.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante.
Motive anulare:
Nu a fost posibila asigurarea unui nivelsatisfacator al concurentei, respectiv numarul de operatori economici este mai mic decat cel minim prevazut
Observatii: Nu a fost depusa nici o oferta, astfel cum este prevazut la art.209 alineat(1)litera c)din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer