Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare antibacterieni de uz sistemic


Detaliu pentru invitatia numarul 350219
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal de Urgenta Pascani
Numar invitatie: 350219/09.07.2013
Denumire contract: Contract de furnizare antibacterieni de uz sistemic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal de Urgenta PascaniCod fiscal: 4701371, Adresa: Str Gradinitei nr 5, Pascani, Telefon: +40 0232763600, Fax: +40 0232765060
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare antibacterieni de uz sistemic
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare de antibacterieni de uz sistemic, compus din 21 loturiValoarea estimata totala fara TVA pentru cele 21 loturi, se situeaza in intervalul 252298, 84 - 336361, 16lei.Valoarea minima a intervalului (valoarea estimata a contractului) reprezinta valoarea estimata a procedurii in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 252, 298.84 - 336, 361.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 3363, 61 lei esalonata pe loturi si poate fi prezentata in lei sau echivalentul in valuta la cursul BNR din data de 18.06.2013.Suma prevazuta de conditiile art.278 indice 1 din O.U.G. nr. 34/ 2006 se retine din garantia de participare . Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 alin.(1) din H.G. 925/ 2006. In cazul viramentului bancar contul este: RO92TREZ4075041XXX000130 deschis la Trezoreria Pascani.Pentru a beneficia de reducere de 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca societatea se incadreaza in categoria IMM.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului de produse.Pentru a beneficia de reducere de 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca societatea se incadreaza in categoria IMM. Modul de constituire va fi conform prevederilor art. 90 alin(1) din H.G. nr. 925/ 2006. In cazul viramentului bancar contul este: RO92TREZ4075041XXX000130 deschis la Trezoreria Pascani
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. declaratia privind eligibilitatea (formularul1 );2. declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/ 2006 (Formularul 2);3. declaratia privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat , inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (fornulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident din care sa reiasa ca un are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele)4. declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 dinOUG 34/ 2006 (Formularul 3 );5. certificat de participare la la licitatie cu oferta independenta , conformOrdin ANRMAP nr. 314/ 2010 (Formularul nr.4).Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractantacu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire1. Manager ? dr. Panzaru Costica2. Director medical ? dr. Acsinte Diana Elena3. Director financiar-contabil ? ec. Miron Doina-Mihaela4. Director Ingrijiri Medicale ?as. Pertu Liliana5. Sef serviciu ATA ? ing. Raileanu Dan Gheorghe6. Consilier juridic ? jrs. Anton Vasile 1. Persoane juridice/ fizice romane: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, copie lizibila conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, iar informatiile din cadrul acesteia sa fie in concordanta cu realitatea la data limita de depunere a ofertei.Din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul este inregistrat cu obiectul de activitate din domeniul produsului solicitat.In urma solicitarilor facute de catre autoritatea contractanta, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta in plic inchis sigilat, pentru conformitate , documentul original/ copie legalizata.2. Autorizatia de distributie angro emisa de Agentia Nationala a Medicamentului, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, conform Ordinului nr. 1964/ 2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamentede uz uman3. Persoane juridice/ fizice straine ? Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil vizatpe anul 2012 si inregistrat de organele competente, Informatii referitoare la cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani conf. art.185 lit. c) din OUG 34/ 2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificat emis de un organism de certificare notificat care atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului ISO 9001:2008 .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2013 11:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer