Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare Antibacterieni pentru uz sistemic si Solutii pentru perfuzii


Detaliu pentru invitatia numarul 325459
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Orasenesc Segarcea
Numar invitatie: 325459/03.05.2012
Denumire contract: Contract de furnizare Antibacterieni pentru uz sistemic si Solutii pentru perfuzii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Orasenesc SegarceaCod fiscal: 4332231, Adresa: str. Unirii, nr. 50, segarcea, Telefon: 0251210423, Fax: 0251210900
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare Antibacterieni pentru uz sistemic si Solutii pentru perfuzii
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Atribuirea contractelor de furnizare antibacterieni pentru uz sistemic si solutii pentru perfuzii pe anul 2012.
II.1.6) CPV: 33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 229, 932.72 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiile de participare sunt defalcate pe loturi.Total garantii de participare: 2299.32lei;Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90zile, de la data limita de depunere a ofertelor;Modalitate de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara, prin ordin de plata cont RO61TREZ2955006XXX000652, TREZORERIA SEGARCEA, COD FISCAL 4332231, - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara, - in numerar, prin depunere la caseria spitalului.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5%din valoarea fara TVA a contractului de furnizare.Garantia poate fi depusa in contul RO61TREZ2955006XXX000652, TREZORERIA SEGARCEA, COD FISCAL 4332231, - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara, - in numerar, prin depunere la caseria spitalului.Garantia de buna executie trebuie constituita la data semnarii contractului.Modul de restituire a garantiei de buna executie: Garantia este constituita pe toata perioada contractului si va fi restituita executantului dupa indeplinirea obligatiilor contractuale conform art.92(1) din HG 925/2006. In cazul in care furnizorul nu isi indeplineste obligatiile contractuale partial/total garantia de buna executie va fi retinuta de catre autoritatea contractanta, in limita prejudiciului creat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratii privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 1 din sectiunea 3.Cerinta nr. 2 DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE 181 DIN OUG 34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din sectiunea 2 Cerinta nr. 3 DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69^1 DIN OUG 34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - completata in conformitate cu Formularul nr. 3 din sectiunea 3 * Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Ec. Neagoe Bogdan ? Achizitii Ec. Dinculeana Elena - Contabilitate Farm. Sef Popa Paula - Farmacie As. Stanciu Gheorghe ? As. Igena Lucrator Com. ? Gurgui Marius ? Achizitii Cerinta nr. 4 Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010 - se solicita declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din sectiunea 3.-Fiind vorba de o cerere de oferte desfasurata integral on line-Documentele de calificare se depun in SEAP Cerinta nr.1 Autorizatie de distributie angro emisa de Agentia Nationala a Medicamentului, in termen de valabilitate, conform Ordinului nr. 1.964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiitarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamnte de uz uman. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Fiind vorba de o cerere de oferte desfasurata integral on line-Documentele de calificare se depun in SEAPCerinta nr.2 Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Fiind vorba de o cerere de oferte desfasurata integral on line-Documentele de calificare se depun in SEAPDeclaratia ofertantului pe propie raspundere ca detine Autorizatia de punere pe piata pentru produsul oferit, in termen de valabilitate conform Legii 95/2006, priviind reforma in sanatate, titlul XVII Medicamentul si Ordinul 895/2006, medicamentele de uz uman pot fi puse pe piata de catre Agentia Nationala a Medicamentului completata in conformitate cu formularul nr.4.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 08:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer