Achizitie publica - Contract de furnizare antibiotice
Detaliu pentru invitatia numarul 325670
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325670/07.05.2012
Denumire contract: Contract de furnizare antibiotice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul orasenesc BuhusiCod fiscal: 4187271, Adresa: Str. vaioaga, nr.3, Buhusi, Telefon: 0234261560, Fax: 0234261560
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL ORASENESC BUHUSI, Str. Vaioaga, nr.3, Buhusi, Romania, cod postal: 605100, telefon: +40 234261560, fax: +40 234261560, pers. de contact: Birou Achizitii-Ing. Gaitan Livia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL ORASENESC BUHUSI, Str. Vaioaga, nr.3, Buhusi, Romania, cod postal: 605100, tel: 0234261560, fax: 0234261560, Sala Protocol Secretariat-parter, pers.contact: Birou Achizitii-Ing. Gaitan Livia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare antibiotice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de antibiotice, 10 loturi, conform descrierii din anexa B-Loturi
II.1.6) CPV: 33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 193, 375 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1, 5% din valoarea estimata min. a fiecarui lot ofertat, fara TVA, conform Anexei B si caietului de sarcini, respectiv Lot1:810lei, Lot2:473lei, Lot3:81 lei, Lot4:145lei, Lot5:41 lei, Lot6:135lei, Lot7:3lei, Lot8:162lei, Lot9:80lei, Lot10:79lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire - prin virament bancar in contul RO97TREZ0665041XXX000036 deschis al Trezoreria Buhusi, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin depunerea sumei la casieria Spitalului Orasenesc Buhusi din str. Voioaga, nr 3, loc.Buhusi, jud. Bacau, Romania. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse ( conform art.33 alin.3 din HG 925 /2006).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare si se constituie prin virament bancar in contul RO97TREZ0665041XXX000036 deschis al Trezoreria Buhusi, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform prevederilor art. 90 alin.1 din H.G. 925/2006 actualizata sau prin depunerea sumei la caseria spitalului, iar chitanta devine anexa la contract.Este obligatoriu ca ofertantul declarat castigator sa depuna garantia de buna executie in termen de 5(cinci) zile de la semnarea contractului.In cazul contractului de furnizare, autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului ? verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului sau de la plata facturii finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - prezentare Formular nr. 1 din sectiunea Formulare2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 prezentare Formular nr. 2 din sectiunea Formulare.Pentru operatorii economici strani: Operatorul economic va prezentao declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-prezentarea formularului Formular 34. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din O.U.G. 34/2006 actualizata -Formular 45. Declaratie privind respectarea OrdinuluiANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - prezentarea Formular 56. Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat. Certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele7. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale. Certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, conform prevederilor art.9(1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP.Documentele solicitate se vor depune in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante care aproba si semneaza documentele in legatura cu procedura de atribuire sunt Manager-Bioing.med. Drug Gabriel, Director Medical-Dr. Toron Mouhannad, Director Financiar-Contabil-Ec. Primicheru Elena, Consilier juridic Platon Olanda, Birou Achizitii-Ing.Gaitan Livia, Dr. Colbeanu Mihaela, Dr. Lazaroiu Catalina, Dr. Rotaru Hilda. 1.Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de O.N.R.C. in anul 2012, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul de mai sus (certificatul constatator) in original sau copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.2. Autorizatie de punere pe piata, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"- Legea nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare, titlul XVII ? Medicamentul, Cap. III - Punerea pe piata, Sectiunea 1. Autorizarea de punere pe piata, art.700.Valabila la data limita de depunere a ofertelor.3.Autorizatie de distributie angro emisa de Ministerul Sanatatii ? Agentia Nationala a Medicamentului, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" conform Ordinului nr.1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman.Valabila la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare dpdv profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", traduse in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, in original/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificat de calitate ISO 9001:2008 eliberat de organisme autorizate, valabil la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: - din SEAP, anexate prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.05.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.05.2012 14:16