Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare Antitrombotice


Detaliu pentru invitatia numarul 325513
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Judetean de Urgenta Miercurea Ciuc
Numar invitatie: 325513/02.05.2012
Denumire contract: Contract de furnizare Antitrombotice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetean de Urgenta Miercurea CiucCod fiscal: 4245305, Adresa: Str.Dr.Denes Laszlo nr.2, Miercurea-Ciuc, Telefon: 0745-630251, Fax: 0266-372133
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Dr.Denes Laszlo nr.2, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530180, telefon: +40 745630413, fax: +40 266372133, persoana de contact: Csaszar Erika
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgenta Miercurea Ciuc, str. dr.Denes Laszlo, nr.2, cod postal: 530180, Sala de sedinta al Spitalului.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare Antitrombotice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACTUL PRESUPUNE ACHIZITIONAREA DE MEDICAMENTE ANTITROMBOTICE si se va derula pe o perioada de 8 luni, cu posibilitatea de prelungire cu inca 4 luni.
II.1.6) CPV: 33621100-0 - Antitrombotice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 270, 219.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se prev.const.garant.de part., pt.fiecare lot, conf.specific.de mai jos, (1%din val.estimata a contr.)Daca se dep.of.pe mai multe loturi, gar.de part.se const.la val.cumulata. a loturilor, facandu-se specificatia de doc.de constit.al gar.pt.care loturi se const.nr. lot valoare gar.de part.- lei-LOT1:2, 48-LOT2:59, 04-LOT3:322, 56-LOT4:936, 00-LOT5:365, 04-LOT6:47, 33-LOT7:28, 56-LOT8:4, 48-LOT9:2, 80-LOT10:7, 20-LOT11:9, 42-LOT12:8, 58-LOT13:1, 92-LOT14:6, 06.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr. 1 la Ordonanta Guvernului nr. 27/ 2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare) .Valabilitatea Garantiei de participare este egala cu valabilitatea a ofertei.
Garantie de buna executie
-se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contractfara TVA-Garantia de buna executie poate fi constituita prin una dintre urmatoarele forme, conform art. 90 dn HG 925/2006 Cont Granatie de buna executie: RO71TREZ3515006XXX004081 deschis la Trezoeria M-Ciuc
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea formularului nr. 1 din fisierulModele de formularedin Documentatia de atribuire: ?Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Daca exista asociati declaratia va fi depusa si de catre acestia.1)Completarea formularului nr. 2 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire: ?Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?2)Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- in copie stampilata conform cu originalul si semnata3)Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- in copie stampilata conform cu originalul si semnataDaca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestiaCompletarea formularului nr. 3 din fisierulModele de formularedin Documentatia de atribuire.?Certificat departicipare la licitatie cu oferta independenta" conform Ordin nr.314/2010 al ANRMAP;Completarea formularului nr. 4 din fisierulModele de formularedin Documentatia de atribuire.?Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.691 (evitarea conflictului de interese cu semnatarii prezetei ducumentatii Dr. Demeter Ferenc ? manager, Dr. Vitos Attila ? director medical, ec. Balazs Katalin director financiar-contabil, as.pr. Domokos Ildiko director ingrijiri, jr. Marton Judit ? jurista institutiei, din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? 1.Depunerea unui Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in original- sau copie legalizata, copie semnata si stampilata conform cu originalul.Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Daca exista asociati documentul solicitat vafi depus si de catre acestia1.Autorizatiede functionare eliberat de Ministerul Sanatatii - in copie certificata pentru conformitate cu originalul2.Autorizatia de Punere pe Piata a produsului (conform art.700, alin(1) din Legea nr.95/2006)- in copie certificata pentru conformitate cu originalulPentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico- financiara: Ultimul Bilant contabilvizat de organele resort.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documente edificatoare care sa dovedeasca capacitatea tehnica impusa de indeplinirea contractului de furnizare solicitatCompletarea formularului Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse efectuate din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va prezenta documente/contracte/proces verbal de receptie pt. confirmarea livrarii al cel putin 50% din cantitatea maxima estimativa/lot a prezentei proceduri. .In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Autoritatea contractanta va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Documentele care dovedesc standarde de asigurare a calitatii : - Certificat ISO 9001:2008 ? sau echivalentprin care se confirma certificare sistemului de management al calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: -prinintermediulSEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 12:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer