Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare anvelope


Detaliu pentru invitatia numarul 317502
Autoritate contractanta
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Cod de identificare fiscala: RO 361218
Adresa: Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Bucuresti
Telefon: 0372.148.000
Fax: 021.312.62.03/021.310.81.32
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Contract de furnizare anvelope
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de 420 anvelope destinate utilizarii in conditii de iarna pe drumuri publice
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 18.11.2011 09:05
Data limita de depunere a ofertelor: 25.11.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Bucuresti, Str. Cavafii Vechi nr. 15, sector 3, etaj 7, camera 70, Serviciul Achizitii Publice RADET, persoana responsabila Florentina Gaman
Data si ora deschiderii ofertelor: 25.11.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bucuresti, Str. Cavafii Vechi nr. 15, sector 3, etaj 7, camera 72, Serviciul Achizitii Publice RADET.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Valoare estimata: 195, 666 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratii privind neincadrarea in prevederire art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006-Prezentarea certificatului constatator emis de ONRC din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin documentatia de atribuire.-lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor documente/certificate emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar;
-prezentarea in copie a unui numar de maxim 3 (trei) procese-verbale de receptie partiala/finala de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data depunerii ofertelor produse similare in valoare de 190.000, 00 lei/43.959, 00 euro
Documentatia de atribuire este atasata electronic la prezentul anunt.Garantia de participare: 3.800, 00 lei/893, 00 euro
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer