Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare aparat mamograf


Detaliu pentru invitatia numarul 335587
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL ORASENESC ABRUD
Numar invitatie: 335587/18.09.2012
Denumire contract: Contract de furnizare aparat mamograf
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC ABRUDCod fiscal: 4562940, Adresa: Str.Republicii nr.13, Jud. Alba, Abrud, Telefon: 0258780045, Fax: 0258780439
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Republicii nr.13, Jud. Alba, Abrud, Romania, cod postal: 515100, telefon: +40 258780614, fax: +40 258780439, persoana de contact: SOICA MIHAI DORIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Loc. Abrud, str. Republicii, nr. 13. jud. Alba , cod 515100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare aparat mamograf
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului ce se doreste a fi atribuit se va asigura furnizarea unui aparat mamograf astfel cum acesta este descris in caietul de sarcini, anexa la prezenta documentatie de atribuire, precum si servicii conexe de transport, montare/punere in functiune a aparatului, instrirea personalului achizitorului si service-ul in perioada de garantie.
II.1.6) CPV: 33111650-2 - Aparate de mamografie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 967.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare 1210.00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Ø prin virament bancar (Formular nr. 4) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original; Ø sau prin ordin de plata in contul RO96TREZ0065041XXX001349 CF 4562940 deschis la Trezoreria Campeni, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, In situatia in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, conf. art. 278^1( alin.(1), lit.a) din OUG 34/2006 autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestatar, suma de 1210.00 lei . Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare si garantia de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr. 1 Declaratii privind situatia personala a operatorului economicSe solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formular nr.1.1 si Formularul nr. 1.2 Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180, respectiv 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Cerinta nr. 2 Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata1) Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat;2) Certificat de atestare fiscala, eliberat de autoritatea administratiei publice locale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul local NOTA: Din cuprinsul certificatelor trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele se vor prezenta in copie lizibila semnata si stampilata pentru?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. - Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Documentele vor fi prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romanaCerinta nr. 3 Declaratia privind neincadrarea in art. 69?1 din OUG 34/2006Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. Se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formular nr.1.3. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Manager : ing.Stefan Marin ;Director medical : dr. Truta Teodor ;Director fin. Contabil : ec. Nicoara TereziaCerinta nr. 4 Participare la procedura cu oferta independentaConform Ordin nr. 314/2010 al Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formular nr. 2 In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acordpreliminar de asociere. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau/copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta in original sau copie legalizata Certificatul constator.2.Autorizatie de la MS pentru aparatele produse in afara UE.3. Aviz de functionare eliberat de MS, pentru import, comercializare, depozitare, reparare, , verificare si punere in functiune pentru dispozitivul medical.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra medie de afaceri realizata in ultimii 3 ani conform Formularului nr.3
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.2.Cataloage pliante 3.Certificat de conformitate CE Cerinta nr.1Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent-sistem de management al calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se poate descarca de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2012 10:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer