Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare aparate pentru sala de sport


Detaliu pentru invitatia numarul 355739
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Clubul Sportiv Dinamo Bucuresti
Numar invitatie: 355739/14.11.2013
Denumire contract: Contract de furnizare aparate pentru sala de sport
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialClubul Sportiv Dinamo BucurestiCod fiscal: 4266340, Adresa: Soseaua Stefan cel Mare 7-9, sector 2, Bucuresti, Telefon: 021.2104735, Fax: 021.2104735
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Eforie nr.3 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 30084, telefon: +40 213037080, fax: +40 213156468, persoana de contact: Macarie Cristina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Eforie nr.3 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 30084, telefon: +40 213037080, fax: +40 213156468, persoana de contact: Macarie Cristina
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Recreere, cultura si religie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare aparate pentru sala de sport
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare aparate pentru sala de sport
II.1.6) CPV: 37441100-2 - Benzi de alergare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 473, 148 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul total al garantiei de participare este de 9.462, 96 lei (50% pentru IMM). Cuantumul gar.de particip. este specif. pe fiecare lot in parte in anexa B.Per. de valab. a gar. de part. este de 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Mod de constituire: in oricare din formele prevazute la art.86 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, mai putin fila CEC;in cont RO84TREZ7025005XXX000177-Trezoreria Sector 2, cod Fiscal 4266340(Form. nr.11.). Cuantumul garantiei de particpare ce se va retine in conditiile art 278 indice 1 din OUG nr.34/2006, pentru lotul nr.1 este de 1.426, 40 lei. Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor de dovada constituirii garantiei pentru particip. vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Elib. gar. de part. se va face in cf. cu prev. art.88 din H.G. nr.925/2006.Data pentru care se face echivalenta leu/alta valuta va fi la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie este de 10% din val.contractului fara TVA si se constituie printr-un instr. de garant. emis in cond.legii, de o soc.bancara sau de o soc.de asig. care devine anexa la contract(Form.12)conform prev.art.90, alin.(1) din H.G.R.nr.925/2006.In cazul IMM se va prez. o declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categ. IMM, ce va fi completata cf. model din Anexa nr.1din Legea 346/2004 cu modif. ulterioare si va fi prezentata in original.Eliberarea garantiei de buna executie se realizeaza conform art.92 alin.(1)din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Formular 4 - Declaratie privind eligibilitateaIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006)2)Formular 5-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006) doar lit.a, c ^1, d) din O.U.G. nr.34/20063)Formular 17 -"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" se va completa in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P.4)Formularul 14 - "Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertant/ candidat/ ofertantul asociat/subcontractantul/ tertul sustinator" se va completa conform modelului.Persoane cu functie de decizie: Elisabeta Lipa-presedinte, Stefan Marian - vicepresedinte, Grigore Liliana-Contabil sef, Grandori Georgeta-consilier juridic, Badea Adrian - sef birou Marketing si Relatii Publice, Radu Valeriu-sef Grup Achizitii Publice, Negrila Mihai-Sef Serviciu Achizitii Publice, Medrut Cristina - Serviciul Achizitii Publice, Macarie Cristina -Serviciul Achizitii Publice.5)Se va prezenta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa rezulte, indeplinirea obligatiilor scadente la plata, fata de bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avand mentiunea ?conform cu originalul?.6) Se va prezenta Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata, fata de bugetul local in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avand mentiunea ?conform cu originalul?.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art.69^1 sau art. 180 sau art. 181 din OUG nr. 34/2006 sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului, cu exceptia situatiei prevazute la art.9, alin.(1)din Ordinul presedintelui ANRMAP nr.509/2011. -pentru persoane juridice romanePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.NOTA: Certificatul constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul afisat de operatorul SEAP va transmite certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.-pentru persoane juridice straine: Se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor legale din tara de rezidenta.Documentele trebuie sa fie prezentate in traducere autorizata in limba romana.-pentru persoane fizice: Se solicita documentul de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a)Declaratia privind cifra de afaceri globala din ultimii 3 ani se va completata in conformitate cu Formularul 6 din Sectiunea III ? Formulare. Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 euro=4, 2099 lei; Anul 2011:1 euro=4, 2379 lei;Anul 2012:1 euro=4, 4560 lei; d) Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.186 din OUG nr.34/2006. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2013 15:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer