Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE APARATURA MEDICALA - ECOGRAF MUTIDISCIPLINAR STATIONAR
Detaliu pentru invitatia numarul 339250
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339250/13.11.2012
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE APARATURA MEDICALA - ECOGRAF MUTIDISCIPLINAR STATIONAR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE BOLNAVI CRONICI SI GERIATRIE SF LUCACod fiscal: 4340650, Adresa: SOS BERCENI NR 12 SECTOR 4 BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 3343010, Fax: 3343014
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS BERCENI NR 12 SECTOR 4 BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 041915, telefon: +40 3343010, fax: +40 3343014, persoana de contact: tania noata
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL SPITALULUI - SOS. BERCENI NR. 12 SECTOR 4 BUCURESTI - SALA DE SEDINTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE APARATURA MEDICALA - ECOGRAF MUTIDISCIPLINAR STATIONAR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE APARATURA MEDICALA - ECOGRAF MULTIDISCIPLINAR STATIONAR - 1 BUC. CU CARACTERISTICI TEHNICE SPECIFICATE IN CAIETUL DE SARCINI ATASAT
II.1.6) CPV: 33112200-0 - Ecograf (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 130, 645 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 1306, 45 LEI. Garantia de participare se constituie conf.art.86 al.1 din HG nr.925/2006, astfel : - Scrisoare de garantie bancara in favoarea Spitalului de Boli Cronice Sf.Luca- Ordin de plata in contul spitalului : RO03TREZ7045006XXX007960, Trezorerie sector 4, Bucuresti. - in numerar prin depunere la casieria spitalului - virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantumul prevazut in documentatia de atribuire; In conformitate cu legea 346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii. Pentru a beneficia de aceasta facilitate, anexat garantiei de participare se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in treprinderii in categoria IMM. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Neconstituirea garantiei de participare solicitate in documentatia de atribuire, reprezinta motiv de respingere a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare :5% din valoarea contractului . Modul de constituire a garantiei de buna executie : prin scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea autoritatii contractante/instrument de garantare in favoarea autoritatii contractante Modul de restituire al garantiei de buna executie, la solicitare furnizorului in maxim 14 zile de la data expirarii contractului daca autoritarea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind participarea la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordinului ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010) ? formularul nr. 32. Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea in temeiul art.180 din OUG 34/2006 ? formularul 1Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, in temeiul art.181 din OUG 34/2006 ? formularul nr. BIncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.4. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat general de stat, eliberat de DGFP ? copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?;5. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local ? copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69'1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. ? formularul 5, Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager ? Adrian ConstantinDir.Financiar Contabil - Rodica EnacheDir.Medical ? Dr.Ana CapisizuBirou Achizitii Publice - Tania NoataConsilier juridic - Ioana SuranCertificatele mentionate la punctele 4) si 5) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990, in termen de valabilitate - copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?;2. Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii in conformitate cu legislatia in vigoare, in termen de valabilitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -ultimul bilant contabil depus la organele abilitate - la 31 decembrie 2011-informatii generale (se va completa formularul nr.8)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Recomandari din partea altor beneficiari Ofertantul va depune cel putin o recomandare din partea clientilor pentru obiectul supus achizitiei.declaratie pe proprie raspundere privind personalul calificat de care dispune se va prezenta certificatul de calitate ISO 9001 - sau alte documente echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ATASATA
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.11.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2012 08:51