Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare aparatura medicala


Detaliu pentru invitatia numarul 338407
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - U.M.02275 BALTATESTI
Numar invitatie: 338407/30.10.2012
Denumire contract: Contract de furnizare aparatura medicala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - U.M.02275 BALTATESTICod fiscal: 6247787, Adresa: STR.FLORILOR, NR.63, Baltatesti, Telefon: +40 0233244017, Fax: +40 0233244077
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.FLORILOR, NR.63, Baltatesti, Romania, cod postal: 617025, telefon: +40 0233244017, fax: +40 0233244077, persoana de contact: SORIN BALASA , MARIANA MANOLACHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.FLORILOR, NR.63, loc. Baltatesti, jud. Neamt, Romania, cod postal: 617025
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare aparatura medicala
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de aparatura medicala
II.1.6) CPV: 33157400-9 - Aparate medicale respiratorii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 870 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este stabilita pe fiecare lot in parte in anexa B. Garantia de participarese constituie, cf.art.86 alin.(1) din H.G.925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantie emis de o societate bancara ori de asigurari. Pt.IMM-uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%. In acest caz dovada constituirii garantiei va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM. Garantia trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea U.M.02275.Perioada de valabilitate a garantiei va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile).Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia, atunci cand ofertantul: isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei; ofertantula contestat un act al autoritatii contractante la C.N.S.C. iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula cf.prev.art. 278^1 alin.(1) O.U.G.34/2006). In cazul in care ofertantulopteaza pentru costitituirea garantiei sub forma scrisorii de garantie bancara, acest documentva fi intocmit conform model Formular 12.Viramentul bancar in favoareaU.M.02275, in cazul in care se opteaza pentruaceasta modalitate, in contul RO17TREZ4935005XXX001343 deschis la Trezoreria Tg.Nt. Dovada constituirii garantiei va fi prezentatain original, la vedere, inainte de deschiderea ofertelor. Dovada se prezinta pana cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor. Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: Garantia de buna executie este de 10% din pretul contractului de furnizare, fara T.V.A.Ofertantul castigator care a facut dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, poate constitui garantia de buna executie in cuantum de 5% din pretul contractului de furnizare, fara T.V.A.;b) Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: Garantia de buna executie va fi exprimata in lei si se poate constitui astfel: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original la semnarea contractului .Garantia de buna executie se constituie in termen de 5 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180. Cerinta obligatorie: Prezentarea Formularului nr.1, din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. Cerinta obligatorie: Completarea Formularului nr.2, din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Cerinta obligatorie: Prezentarea Formularului nr.3, din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1. Cerinta obligatorie: Prezentarea Formularului nr 4. din Sectiunea Formularea prezentei documentatii de atribuire.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt : dl. Ichimoae Florin, Ghinea Marius, Baciu Maria, Manolache Mariana, Moraru Lucian, Balasa Sorin, Filioreanu Paulina.5. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa prezinte in original, inainte de deschiderea ofertelor, Formularul nr.5, din din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.6.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.Cerinta obligatorie: Prezentarea Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.Cerinta obligatorie: Prezentarea Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata catre bugetul de stat.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident.Neindeplinirea obligatiilor de plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181, 69^1 precum si ofertantii care nu respecta prevederile art. 46 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele de calificare solicitate de autoritatea contractanta : certificatele constatatoare pot fi depuse in oricare din formele : original/copie legalizata/copie conform cu originalul; autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, inainte de comunicarea rezultatului procedurii si in situatia in care acesta a depus certificatele in copie conform cu originalul, de a depune pentru conformitate inscrisurile solicitate in original sau copie legalizata. 1. Certificat constatator eliberat de OficiulRegistrului Comertului de pe langa instanta competentaCerinta obligatorie: Prezentarea Certificatului constatator eliberat de OficiulRegistrului Comertului de pe langa instanta competenta, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor) din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar furnizarea produselor care fac obiectul procedurii de achizitie.Persoanele juridice/fizice straine: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident. (traduse in limba romana si legalizate).Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participareade care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.Documentele de calificare solicitate pot fi depuse in oricare din formele : original/copie legalizata/copie conform cu originalul; autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, inainte de comunicarea rezultatului procedurii si insituatia in care acesta a depus certificatele in copie conform cu originalul , de a depune pentru conformitate inscrisurile solicitate in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privind sit.ec.-fin.: cerinte minime pe care of.trebuie sa le indepl. pt.a fi considerat calificat ? Media cifrei de af.globala pe ultimii 3 ani de activ.: minim val.indicata: 59600 lei-lot nr.1, 116080 lei- lot nr.2, 16120 lei-lot nr.3, 4820 lei-lot nr.4, 24180 lei-lot nr.5, 24180 lei-lot nr.6, 5520 lei-lot nr.7, 43440 lei-lot nr.8, 20960 lei-lot nr.9, 8840 lei-lot nr.10. Val. vor fi exprimate in lei/euro mediu comunicat de BNR pt.anii respectivi. Of.care trebuie sa efect.conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de shimb medii anuale stab.de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inreg.si va specifica ratele utilizate in doc.depuse.Cuantumurile cifrei de af.nete medii si prez.modelelor cf.prev. din Sect.III.2, reprezinta cerinte min.de calif.si, in temeiul prev.art. 36 alin.(1) lit.b) din H.G.925/2006, neindepl. ac.conduce la considerarea of.inacceptabile.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista princip.livrari de produse similare cu obiectul procedurii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indif.daca acestia din urma sunt aut.contr.sau clienti privati.Indepl.conditiei de a fi furnizat prod. similare cu cele care fac ob.prezentei proc., in ultimii 3 ani, in valoare min.de: 29800 lei-lot nr.1, 58040 lei-lot nr.2, 8060 lei-lot nr.3, 2410 lei-lot nr.4, 12090 lei-lot nr.5, 12090 lei-lot nr.6, 2760 lei-lot nr.7, 21720 lei-lot nr.8, 10480 lei-lot nr.9, 4420 lei-lot nr.10.Livrarea se confirma prin prez.a max.4 contracte sau copii de parti relevante ale contr., insotite de p.v. receptie, semnate de beneficiari, prin care sa confirme furniz.de produse similare cu cele care fac obiectul procedurii.Cuantumurile livrarilor similare si prez.modelelor cf.prev. din Sect.III.2, reprezinta cerinte min.de calif.si, in temeiul prev.art. 36 alin.(1) lit.b) din H.G.925/2006, neindepl. ac.conduce la considerarea of.inacceptabile. Ofertantul va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de management al calitatii ? standard de asigurare a calitatii ISO 9001/ 2008 sau alte documente echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata la invitatia de participare in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2012 08:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer