Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare Articole de Papetarie


Detaliu pentru invitatia numarul 326539
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CURTEA DE CONTURI A ROMANIEI
Numar invitatie: 326539/11.05.2012
Denumire contract: Contract de furnizare Articole de Papetarie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCURTEA DE CONTURI A ROMANIEICod fiscal: 4265922, Adresa: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 0213078874, Fax: 0213078880
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 011948, telefon: +40 213078874, fax: +40 213078880, persoana de contact: Directia de Investitii Achizitii Publice si Patrimoniu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CURTEA DE CONTURI A ROMANIEI, STR. LEV TOLSTOI NR 22-24, SECTOR 1 BUCURESTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare Articole de Papetarie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Agrafe birou, Alonje indosariere, Bibliorafturi, Banda adeziva, Capsatoare, Capse, Clipsuri pentru hartie, Cutter mare (+2 rezerve), Creion mechanic, Coperti PVC transparente A4, A3, Coperti din carton imitatie piele A4, A3, Cub din hartie, DVD, Decapsator, Dosare plastic cu sina si gauri, Etichete autocolante albe, Folii de protective, Fluid corector cu pensula, Fluid corector tip pix, Foarfeca, Hartie copiator A4, A3, Hartie pentru flipchart, Index notes, Inele din plastic pentru indosariere, Lipici solid, Marker flipchart, Marker permanent negru, Mape plastic, Mine creion mechanic, Notes autoadeziv, Perforator, Pix cu gel albastru, Plic C6, C5, C4, Plic cu burduf, Rigla, Radiera, Separatoare din carton, Separatoare cu index reinscriptibil, Text marker, Tavite suprapozabile, Suport pixuri si creioane
II.1.6) CPV: 30192700-8 - Papetarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 020 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP 2000 lei. Perioada de valabilitate a GP trebuie sa acopere perioada de valab a ofertei, resp. 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a GP va fi prelungita in mod corespunzator, altfel se considera ca ofertantul si-a retras oferta. GP se constituie prin depunerea la casieria CCR a sumei in numerar, sau prin virament bancar/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pentru GP prin virament bancar RO92TREZ7005005XXX000157 deschis la A.T.C.P.M.B. Pentru scrisoare de garantie se va utiliza modelul din FORMULARUL nr. 1. Pentru IMM, GP va fi de 50% din nivelul minim impus, dar nu mai mica de 1% din Ve fara TVA, pt fiecare lot.Este recomandabil sau de preferat ca GP sa fie emisa de catre o banca din Romania.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura pentru atribuirea unui contract de achizitie publicaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima obligatorie : - completare FORMULAR 2Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 al OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- completare FORMULAR 3. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Conf.art. 182 alin (2) si art. 181 c^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita direct informatii de la autoritatile competente side a nu incheia un contract cu o firma care are rezultate negative in documentele constatatoare.Prezentare Certificat de atestare fiscala emis de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente fata de bugetul de stat(sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Prezentare Certificat fiscal emis de structura de impozite si taxe locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine ), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul din tara de rezidenta fiscala a ofertantului. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana. Traducerea va fi prezentata in original sau copie legalizata.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare.Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuiresunt: George Pufan ? Secretar GeneralMonica Mitroi ? Director Directia Buget, Finante, ContabilitateComisia de evaluareAurelia Pascaru ? PresedinteLaura Oprea ? MembruValentina Hubati - MembruFlorentina Marza ? MembruMihaela Simion ? MembruDeme Atila ? Membru de rezervaVasile Nicolaie ? Membru de rezervaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii- completare FORMULAR 9Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul).Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaNota: in cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular. In cazul in care persoana care semneaza formularul nu este reprezentantul legal al ofertantului (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si prezentare FORMULAR 4 Cerinta nr. 1Certificat ConstatatorCertificat Constatator emis de Oficiul National alRegistrului Comertului? in original sau copie legalizata sau copielizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate si in traducere autorizata in limba romana.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generaleFisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 3 ani care se completeaza conform Formularului 5si se va depune in original.Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR pentru anii 2008, 2009 si 2010, astfel: Curs RON/euro2008 3, 68272009 4, 23732010 4, 2099, Cerinta nr. 2Bilantul contabil la data de 31.12.2010vizat si inregistrat la organele competente, copie cu semnatura si stampila pentru conformitate cu originalul .In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011 acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati respectiv 2011, 2010, 2009
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor furnizari in ultimii 3 aniLista principalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 ani.Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta nr. 2.Autoritatea contractanta poate solicita cate o mostra din fiecare consumabil ofertat.In conformitate cu prev. art. 188 alin. 1 lit. e din OUG 34/2006mostrele pot fi solicitate in scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantilor/candidatilor prevazuta de art. 176 lit. d) dinOUG 34/2006. Standarde de calitateSe vor prezenta documente emise de catre organisme na?ionale sau interna?ionale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertan?i, respectiv SR EN ISO9001 sau echivalent (standarde transpuse in legisla?ia ?arii de origine a ofertantului), valabile la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational de Asistenta Tehnica
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 12:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer