Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare ascensoare pentru persoane


Detaliu pentru invitatia numarul 251292
Autoritate contractanta
Directia Generala a Finantelor PubliceGorj
Cod de identificare fiscala: 4246335
Adresa: Strada Siret nr. 6, Targu Jiu
Telefon: 0253212972 int 224
Fax: 0253219338
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Contract de furnizare ascensoare pentru persoane
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 42416100-6 - Ascensoare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare doua ascensoare pentru persoane
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 07.05.2010 14:24
Data limita de depunere a ofertelor: 19.05.2010 16:30
Adresa la care se transmit ofertele: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE GORJ , Str. Siret , nr. 6 , Loc. Tg-Jiu , cp 210190 , tel. 0253/219293 int. 224 , fax 0253/219338
Data si ora deschiderii ofertelor: 20.05.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE GORJ , Str. Siret , nr. 6 , Loc Tg-Jiu , camera 404
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 210, 084 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea (formular nr. 12 A) / declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 (formular nr. 12 B) / certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice aliberat de AFP teritorial/ certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local /certificat de inregistrare la ORC / cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani > 500.000 lei / lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani (formular nr. 12 D) / declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (formular nr. 12 I) / autorizare de comercializare a produselor din partea furnizorului (importatorului) / certificat ISO 9001 (sau echivalent) / certificat ISO 14001 (sau echivalent)
Prin acces direct in SEAP sau de la sediul DGFP GORJ cam. 404, gratuit
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer