Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare Autoclav pentru sterilizare la abur


Detaliu pentru invitatia numarul 351949
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul General C.F. Brasov
Numar invitatie: 351949/05.08.2013
Denumire contract: Contract de furnizare Autoclav pentru sterilizare la abur
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul General C.F. BrasovCod fiscal: 4443280, Adresa: B-dul 15 Noiembrie Nr. 60, Brasov, Telefon: 0268/475949 int.103, Fax: 0268/475268
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 15 Noiembrie Nr. 60, Brasov, Romania, cod postal: 500097, telefon: +40 268475949, fax: +40 268475268, persoana de contact: cons.jr. Violeta Ghiban
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul 15 Noiembrie Nr. 60, Brasov, Romania, cod postal: 500097, telefon: +40 268475949, fax: +40 268475268, persoana de contact: cons.jr. Violeta Ghiban
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare Autoclav pentru sterilizare la abur
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dupa cum urmeaza: Autoclav pentru sterilizare a aburNr.crt.Denumire produsCPVUM Cantitate1 Autoclav pentru sterilizare la abur 33191110-9 buc. 1Ofertantul va asigura punerea in functiune a echipamentului si va asigura service gratuit in termenul de garantie acordat produsului si contra cost in perioada de postgarantie.
II.1.6) CPV: 33191110-9 - Autoclave (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 218, 548.39 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2185, 48 lei.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, conform Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art.16 alin.(2)din Legea 346/2004.In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM(declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr.1 la O.G. nr.27/2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/2004). Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita depunerii ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar-numerar la caseria unitatii sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art.86 (1) din HG 925/2006?O.P.in contul RO26TREZ1315005XXX000151.Conform art.278ยน alin.(1)lit.a)din OUG nr.34/2006, in cazul in care CNSC respinge contestatia operatorului economic ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea contractului sumele prevazute.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse. Garantia pentru participare se va returna de catre autoritatea contractanta astfel: pentru ofertantii declarati necastigatori dupa atribuirea contractului de achizitie publica;pentru ofertantul declarat castigator in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie constituita prin scrisoare bancara.Pentru echivalent se va tine cont de cursul lei/valuta comunicat de BNR din ziua publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - prin scrisoare bancara (fiind valabila pe toata perioada derularii contractului.Garantia de buna executie va fi eliberata in cel mult 14 zile de la data indeplinirii obligatiilor asumate prin contract, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la aceasta data pretentii asupra acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea formularului nr. 1 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire: ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Daca exista asociati declaratia va fi depusa si de catre acestia.Completarea formularului nr. 2 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire: ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Daca exista asociati declaratia va fi depusa si de catre acestia.Completarea formularului nr. 3 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta?Daca exista asociati declaratia se va completa de asociereCompletarea formularului nr. 4 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.69ind.1(evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Daca exista asociati declaratia va fi depusa si de catre acestia.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de atribuire: Manager- Dr. Lucia GuzunDirector Medical- Dr. Cristina ColtDirector Financiar-Contabil Ec. Rozalia BalcaSef Serviciu administrativ-Corina OlteanResponsabil achizitii publice - Cons. jr. Violeta GhibanDepunerea unui Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele conform prevederilor art. 9 alin.(1) din Ordinul 509/2011- cerinta privind obligatiile de plata se considera ca fiind indeplinita in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri de plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (original sau copie stampilata cu mentiunea "conform cu originalul");Depunerea unui Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele conform prevederilor art. 9 alin.(1) din Ordinul 509/2011- cerinta privind obligatiile de plata se considera ca fiind indeplinita in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri de plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (original sau copie stampilata cu mentiunea "conform cu originalul");Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia.Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se accepta ofertanti cu datorii esalonate conform legii. Depunerea unui Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in copie certificata pentru conformitate cu originalulDaca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Daca exista asociati documentul solicitat vafi depus si de catre acestia.Autorizatie de functionare emisa de Ministerul Sanatatii Publice- activitati de import, comercializare si depozitare, conform art. 3 din Legea nr. 176/2000, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autorizatie din partea firmei producatoare a echipamentului ca furnizorul asigura service pentru produsul ofertat, conform art. 3 din Legea nr. 176/2000- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiara: Bilantul contabil la 31.12.2012 vizat de organele de resortDepunerea Bilantul contabil la 31.12.2012 vizat de organele de resort - in copie certificata pentru conformitate cu originalulDaca exista asociati documentul solicitat vafi depus si de catre acestia., Cerinta nr. 2Declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani din Fisa informatii generale; cifra de afaceri globala medie pe ultimii trei ani sa nu fie mai mica de 437.096, 78 lei.Pentru echivalent se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuata comunicat de BNRPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Completarea Formularului Nr. 6 ? Experienta similara. Se vor prezenta minim 1 ? maxim 3 contracte similare cu o valoare cumulata mai mare sau cel putin egala cu 218.548, 39 lei fara TVA.Se vor prezenta certificate/documente sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse similare.Pentru echivalent se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR., Cerinta nr. 2Completarea Formularului nr. 7- Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani Cerinta nr. 1Obligativitatea prezentarii Certificatului privind implementarea unui sistem de management al calitatii conform cerintelor standardEN ISO 9001:2008, Cerinta nr. 2Obligativitatea prezentarii Certificatului privind implementarea unui sistem de management al calitatii privind Dispozitivele Medicale conform cerintelor standardISO 13485:2003, Cerinta nr. 3Obligativitatea prezentarii Certificatului privind implementarea unui sistem de management al calitatii privind Masurile de Protectie a Mediului standardISO 14001:2004Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2013 12:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer