Achizitie publica - Contract de furnizare autospeciala munca operativa 4x4 prin programul de stimulare a innoirii parcului auto national
Detaliu pentru invitatia numarul 353848
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353848/18.09.2013
Denumire contract: Contract de furnizare autospeciala munca operativa 4x4 prin programul de stimulare a innoirii parcului auto national
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUnitatea Militara 0813 BucurestiCod fiscal: 4221233, Adresa: Aleea Negru Voda nr. 4 - 6 sector 3 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0213263562, Fax: 0213260591
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare autospeciala munca operativa 4x4 prin programul de stimulare a innoirii parcului auto national
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare autospeciala munca operativa 4x4 prin programul de stimulare a innoirii parcului auto national
II.1.6) CPV: 34113200-4 - Vehicule pentru orice tip de teren (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 161.29 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 2903 lei. Garantia de participare se poate prezenta si alte monede, echivalenta se face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este 60 zile de la data limita de primire a ofertelor;Garantia de participare poate fi constituita prin: - Instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau de asigurari- Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor, in contul U.M. 0813 Bucuresti RO 92 TREZ 7035005 XXX000068 deschis la Trezoreria Sector 3 Bucuresti, Cod fiscal Ro 4221233- Sunt aplicabile prevederile art.278^1 din OUG 34/2006, suma pe care o va retine (din garantia de participare) autoritatea contractanta operatorului economic caruia i-a fost respinsa contestatia de CNSC este de 1451, 61 lei. Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in format electronic. In cazul in care garantia este constituita prin scrisoare de garantie bancara atunci originalul se va transmite la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului fara TVA;Forma de constituire a garantiei de buna executie: ? Conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G.R. nr. 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la termenul limita de finalizare a contractului.Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G.R. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-mod indeplinire: complerate Formular 2;2.Declaratia privind calitatea de participant la procedura-mod indeplinire: completare Formular 3;3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-mod indeplinire: completare Formular 4;4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006-mod indeplinire: completare Formular 5;Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Cirstina Gheorghe Daniel, Negrila Silviu Claudiu, Porumbel Florina, Mititelu Florin, Stan Marin, Alexe Adrian, Vasilica Razvan, Slavu Marius.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-mod indeplinire: completare Formular 6.6.Certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale si la bugetul statului - Mod. indeplinire: Se vor prezenta certificatele de atestare fiscala in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. 1. Certificatul constatator emis de ORC - informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC. Certificatul constatator va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul". In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul in forma "copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul", atunci, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, i se va solicita pentru conformitate, prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata.2. Ofertantul/dealarul trebuie sa fie validat de catre Comitetul de avizare al Autoritatii Fondului de Mediu(Ordinul Ministerului Mediului si Schimbarilor Climatice nr. 1239/14.05.2013. Nota: Ofertantul va prezenta orice document prin care va face dovada ca are dreptul sa furnizeze autoturisme in cadrul Programului de stimularea a innoirii Parcului auto national, respectiv ca este validat de Comitetul de avizare al Autoritatii Fondului de Mediu(Ordinul Ministerului Mediului si si Schimbarilor Climatice nr. 1239/14.05.2013).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, din care sa reiasa cifra de afaceri globala.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3 aniDeclaratie privind lista cu principalele furnizari de produse ( autoturisme)/similare efectuate in ultimii 3 ani.Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala - se va completa Formularul 8. Ofertantul va prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv ISO 9001/2008.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2013 09:15