Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 01545 | 01557 | 01602 | 01704 | 01714 | 01714 pitesti | 01794 | 01812 | 01838 | 01961 otopeni +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare autoturism 1 buc prin Programul de stimulare a innoire a Parcului auto national pentru anul 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 339924
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CENTRUL DE INVESTIGATII SI ANALIZA PENTRU SIGURANTA AVIATIEI CIVILE
Numar invitatie: 339924/22.11.2012
Denumire contract: Contract de furnizare autoturism 1 buc prin Programul de stimulare ainnoire a Parcului auto national pentru anul 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL DE INVESTIGATII SI ANALIZA PENTRU SIGURANTA AVIATIEI CIVILECod fiscal: 27690298, Adresa: BD.DINICU GOLESCU NR.38 SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 0213196185, Fax: 0213124791
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD.DINICU GOLESCU NR.38 SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +40 212220535, fax: +4 0378107106, persoana de contact: Olimpia Tilea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bucuresti, Calea Grivitei, nr. 136, Corp C, sector 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Investigarea incidentelor/accidentelor din domeniul aviatiei civile)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare autoturism 1 buc prin Programul de stimulare ainnoire a Parcului auto national pentru anul 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de 1 autoturism prin Programul de stimulare ainnoire a Parcului auto national pentru anul 2012
II.1.6) CPV: 34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare va fi in valoare de 3.200 Lei Garantia de participare va fi valabila 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Depunerea garantiei de participare este obligatorie.Garantia pentru participare se va constitui fie sub forma unuiInstrument de garantare, in original (FORMULAR 3), conform Formularului eliberat de preferat de o banca din Romania, sau de societati de asigurari, fie prin OP in contul Autoritatii Contractante nr. RO20TREZ7015005XXX013031deschis la Trezorerie sector 1.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr.681/ 29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (FORMU 4).
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE va fi de 10% din val contr de furnizare, fara TVA.Modul de constituire a GBE a contr: In conf cu preved art. 90 din HG. 925/2006.In situatia constituirii sub forma unei scrisori de garantie bancara, aceasta va fi completata conf FORM 6.Ofertantul va constitui GBE in termen de 5 zile lucratoare de la semnarea contr.Neconstituirea GBE in termenul precizat, da dreptul autorit contractante de a retine GP, avand in vedere art. 87 alin (1)lit b) din HG nr. 25/2006, cu modif?i complet ulterioare.5. Constituirea GBE este obligatie contractuala.In cazul ofertantilor din categoria I.M.M.-urilor, GBE se poate constitui in procent de 50% din cuantumul rezultat prin aplicarea prevederilor stabilite la punctul 1. Perioada de valab a GBE a contr: inca 14 zile de la termenul limita de finalizare a contractului.GBE va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze insituatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Declaratia privind eligibilitatea, in OUG 34/2006, completata, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, in original (FORMULARUL5).In cazul in care ofertantul are ter?i sus?inatori, ace?tia vor completa Declaratia privind neincadrea insituatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, ?iDeclara?ia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d)din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.2. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181, in OUG 34/2006, completata, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, in original (FORMULARUL6)3. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, (FORMULARUL 8) completat, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, in original.4.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, in OUG 34/2006, completata, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, in original.(FORMULARUL 7)5. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia ofertantul isi are sediul social/domiciliul fiscal, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca operatorul economic/ofertantul isi indeplineste obligatiile de plata a contributiilor catre bugetul de statsinu are datorii scadentela nivelul lunii anterioare celei in care se depun ofertele.6. Certificat privind plata impozitelor locale, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? care sa ateste clar, faptul ca operatorul economic/ofertantul indeplineste obligatiile de plata a taxelor si impozitelor, inluna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTA: Certificatele solicitate pot fi inlocuite cu orice alte documente, din care sa reiasa ca operatorul economic isi indeplineste obligatiilede plata a impozitelor, taxelor si contributiilor, potrivit legislatiei in vigoare, la nivelul lunii anterioare celei in care se depun ofertele. Se vor prezenta, dupa caz, formulare-tip eliberate de autoritatile competente.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. 1.Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor) din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.2. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt validati de catre Ministerul Mediului si Padurilor (Administratia Fondului pentru Mediu)Se vorprezenta documente prin care se face dovada ca este validat de catre Ministerul Mediului si Padurilor (AdministratiaFondului pentru Mediu) in cadrul Programului de stimulare a innoirii Parcului auto national pentru anul 2012 si poate utiliza tichete valorice sau este reprezentant autorizat al producatorului validat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Prezentarea Fisei de informatii generale: Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre mediide afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 320.000 lei2.Prezentarea bilantului contabil pentru anul 2011 sau orice alte documente considerate edificatoare pentru demonstrarea situatiei economica si financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelorlivrari de produse in ultimii 3 ani.Ofertantul va prezenta copii ale certificatelor/documentelor emise de beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate pana produse similare.2. Lista cu unitatile service autorizate RAR din Bucuresti, agreate de operatorul economic. Ofertantii vor prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardul ISO 9001:2008 (Managementul Calitatii) sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin acces direct la fisierele electronice din SEAP, invitatia de participare, campul "Documentatie si clarificari"
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.11.2012 15:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer