Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare autoturism prin leasing financiar pentru proiectul SPO PLUS CE- contract POSDRU/111/4.1/S/91864? cofinantat din Fondul Social European


Detaliu pentru invitatia numarul 335818
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Ialomita
Numar invitatie: 335818/20.09.2012
Denumire contract: Contract de furnizare autoturism prin leasing financiarpentru proiectulSPO PLUS CE- contract POSDRU/111/4.1/S/91864? cofinantat din Fondul Social European
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca IalomitaCod fiscal: 11460853, Adresa: strada Lacului nr. 10, Slobozia, Telefon: 0243231809, Fax: 0243231785
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare autoturism prin leasing financiarpentru proiectulSPO PLUS CE- contract POSDRU/111/4.1/S/91864? cofinantat din Fondul Social European
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie autoturism prin servicii de leasing financiar
II.1.6) CPV: 34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 774 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va prezenta o Garantie de participare in suma de 1935 lei : - Forma de constituire a garantiei de participare va fi: a) instrument de garantare in favoarea autoritatii contractante emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari( se completeaza conform formularului 9);b) ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, cont RO 76TREZ 3915005XXX000106, deschis la Trezoreria Slobozia;c) a unei sume in numerar, depusa la casieria unitatii pana la data deschiderii ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse, fiind considerate inacceptabile. Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in SEAP odata cu celelalte documente de calificare. Instrumentul de garantare in favoarea autoritatii contractante emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari se va depune in mod obligatoriu in original pana la data deschiderii ofertelor.Perioada de valabilitate agarantiei :60 zile de la data termenului limita de depunere aofertelor.Orice solicitare de prelungire a valabilitatii ofertei va necesita si prelungirea garantiei de participare in consecinta.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de participare va prezenta o declaratiepe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346 / 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Garantia pentru participare la licitatie va fi restituita de Autoritatea Contractanta Ofertantilor in conditiile art. 88 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(se completeaza formular 12).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: i. Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, (Formular 1), se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul;ii. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 2), se va prezenta si de tertul sustinator[doar lit.a), c1, si d din declaratie)], daca este cazul;iii. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular 3);iv. Certificat de participare cu oferta independenta (Formular 4);v. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. nr. 34/2006 privind conflictul de interese(Formular 5) ? se va prezenta si de catre subcontractant/ tertul sustinator daca este cazul;Lista persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Mihalteanu Ion ? director executivComisia de evaluareAmariei Vasile ? presedinteDobrin Aura ?membruIonescu Roxana ? membruMunteanu Camelia - membruBabau Ioana ?membruvi. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia Ofertantul are sediul social, care sa ateste ca acesta nu se inregistreazacu datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile .vii. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia Ofertantul are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat.Ofertantul/candidatul nu trebuie sa inregistrezedatorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Documentele se vor atasa in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?si trebuie semnate de reprezentantul imputernicit al Ofertantului, asa cum este acesta identificat in documentele prezentate pentru a dovedi capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, in conformitate cu prevederile din tara in care este acesta stabilit.Pentru documentele care nu sunt in limba romana se va atasa traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a unui Ofertant, Autoritatea Contractanta poate solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente, sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci acesta va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (forma de inregistrare precum si domeniile de activitate) Ofertantul, persoana fizica sau juridica romana sau straina va prezenta: i.Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile anterior datei stabilite pentru depunerea ofertelor, sau orice alt document echivalent. Prin acesta ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca desfasoara activitati autorizate in domenii de activitate ce sunt in concordanta cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit prin prezenta procedura.Operatorii economici nerezidenti vor prezenta traduceri legalizate ale documentelor solicitate mai sus.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Bilant sau extras bilant pentru exercitiile financiare 2009, 2010, 2011.Documentele trebuie sa fie vizate de organele competente;2. Declaratie privind cifra de afaceri in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) (Formular 6)Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, Ofertantulnu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente din care sa reiasa indeplinirea cerintelor de mai sus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani , continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati(formular 7)., 2.Declaratie privind partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora(formular 8)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2012 16:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer