Achizitie publica - Contract de furnizare autoturisme prin Programul de stimulare a innoirii parcului auto national 2012
Detaliu pentru invitatia numarul 339035
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339035/08.11.2012
Denumire contract: Contract de furnizare autoturisme prin Programul de stimulare a innoirii parcului auto national 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta TulceaCod fiscal: RO 4321534, Adresa: str. Babadag, nr. 142, Tulcea, Telefon: 0240/531551, Fax: 0240/533651
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare autoturisme prin Programul de stimulare a innoirii parcului auto national 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea a doua autoturisme prin Programul de stimulare a innoirii parcului auto national 2012, cu specificatiile din fisele tehnice
II.1.6) CPV: 34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 838.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2096, 76 lei.Perioada de valabilitate: 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia se va constitui prin: - virament bancar, cont RO16TREZ6415005XXX000139, Trezoreria mun Tulcea, CUI RO 4321534; - orice instrument bancar de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pt. perioada prevazute mai sus, cu respectarea prev.art.86(1), (2), (3)din HG 925/2006 cu modif.si complet.ulterioare; IMM pot beneficia de reducerea de 50 % din cuantumul garantiei, cf.prev.Lg.346/2004, dovada incadrarii in categoria IMM ( anexa 1 din OG 27/2006, completata corespunzator)urmand a fi anexata dovezii garantiei de participare. Dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP (in forma scanata) si in original la sediul autoritatii contractante, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, de catre toti operatorii economici.In conditiile in care operatorul economic formuleaza o contestatie, iar CNSC respinge contestatia ca nefondata, potrivit art.278^1, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1048, 38 lei, reprezentand 1 % din valoarea estimata a contractului.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea fara TVA a contractului de achizitie publica. Se va constitui prin : - orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, cu respectarea prev.art.86(2), (3)din HG 925/2006 cu modif.si complet.ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, completata pe modelul formularului disponibil in sectiunea "Documentatie si clarificari";
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, cu modif.si complet.ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, completata pe modelul formularului disponibil in sectiunea "Documentatie si clarificari";
- Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta, completat pe modelul formularului disponibil in sectiunea "Documentatie si clarificari"- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006( conflictul de interese), semnata de reprezentantul legal al ofertantului, completata pe modelul formularului disponibil in sectiunea "Documentatie si clarificari". Persoanele cu functie de decizie in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire de la nivelul autoritatii contractante : Feodorof Ion -director, Fratica Marian- director ad.ec-ad-tiv, Stancu Octavian-sef serv.logistica, Mehotin Georgeta-contabil sef, Udrea Aurelia- viza CFPP, Butuc Florin-consilier juridic - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul", valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maimum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin documentatia de atribuire.- Orice document care face dovada ca ofertantul/dealerul are dreptul sa furnizeze autoturisme in cadrul Programului de stimulare a innoirii Parcului auto national, respectiv ca este validat de Comitetul de avizare al Autoritatii Fondului de Mediu ( cf.OMMP nr.772/31.01.2011).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, completata potrivit modelului de formular din sectiunea "Documentatie si clarificarAceasta va fi insotita de copii de pe procesele verbale de receptie partiala/finala din care sa reiasa ca au fost furnizate produse similare, pana la data depunerii ofertelor.- Lista unitatilor service autorizate RAR din judetul Tulcea, cuprinzand date de contact si de identificare Certificarea implementarii la nivelul organizatiei ofertantului a Sistemului de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2012 10:53