Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare autoturisme prin programul de stimulare a innoirii parcului auto pt DGRFPBucuresti


Detaliu pentru invitatia numarul 355445
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA REGIONALA A FINANTELOR PUBLICE BUCURESTI
Numar invitatie: 355445/07.11.2013
Denumire contract: Contract de furnizare autoturisme prin programul de stimulare a innoirii parcului auto pt DGRFPBucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA REGIONALA A FINANTELOR PUBLICE BUCURESTICod fiscal: 4193117, Adresa: Str. prof. Dr. Dimitrie Gerota nr.13, sector 3, Bucuresti, Telefon: +40 0213075759, Fax: +40 0213075759
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. prof. Dr. Dimitrie Gerota nr.13, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 020027, telefon: +40 0213075759, fax: +40 0213075759, persoana de contact: TURCU MIHAELA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LA REGISTRATURA GENERALA A D.G.R.F.P.Bucuresti din Str. prof. Dr. Dimitrie Gerota nr.13, sector 3, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare autoturisme prin programul de stimulare a innoirii parcului auto pt DGRFPBucuresti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia a 5 autoturisme prin programul de stimulare a innoirii parcului auto pt DGRFPBucuresti
II.1.6) CPV: 34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 173, 725.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare este in suma de: 2.000, 00 leiEchivalenta pentru garantia de participare depusa in euro sau alta valuta, se va face la cursul BNR pentru a treia zi lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare conform: art.86 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei(60 de zile de la data limita de depunere a ofertei) Pentru IMM-uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%.In cazul constituirii prin instrument de garantare, de o banca sau societate de asigurari emitenta, va preciza in mod expres (obligatoriu) situatiile prevazute la art.87 din HG 925/2066, si la art.278¹ din OUG 34/2006, in caz contrar, oferta depusa va fi respinsa ca inacceptabila in temeiul art.33 alin.3, lit.b din HG 925/2006.2)Virament bancar in de cont IBAN este RO 95TREZ7005005XXX000200 deschis la ATCP MB CUI 4193117.3) Depunerea la casieria DGRFPB, strada Prof.Dr.Dimitrie Gerota, nr.13, sector 2, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. Documentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va depune la sediul autoritatii contractante inainte de data si ora limita de deschidere a ofertei. Nerespectarea termenului de depunere(data si ora), a cuantumului si formei de prezentare a garantiei de participare duce la respingerea ofertei in conformitate cu art.33 alin.(3)din HG925/2006.Garantia de participare se va returna numai dupa semnarea contractului de achizitie publica de furnizare.Conform art.278¹ din OUG 34/2006 alin.(1), in conditiile formularii unei contestatii si respingerii acesteia de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata pentu care a depus oferta, urmatoarea suma: 1.737, 25 le.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului, fara T.V.A. [exceptie: pentru I.M.M.-uri cuantumul garantiei de buna executie se reduce cu 50% (conform prevederilor art. 16, alin. (2), din Legea nr. 346/2004)]. 2. Modalitatea de constituire a garantie de buna executie: pentru contractele care se incadreaza in conditiile art. 89 din H.G. nr. 925/2006 se va constitui in oricare din formele de la art.90 alin.(1)-(3) sau, in functie de valoare, de la art.90 alin.(1) si alin.(2) din H.g. nr.925/2006 a) instrument de garantare bancara emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, (in original b) suma in numerar depusa la casieria autoritatii contractante (in cazul in care valoarea ?garantiei de buna executie? este redusa); c) retineri succesive din facturi partiale (daca partile convin asupra acestei modalitati): contractantul va deschide un cont de garantie la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, la dispozitia autoritatii contractante Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind eligibilitatea -neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/2006-: prezentarea Declaratiei pe proprie raspundere completata de catre operatorul economic si dupa caz , tertul sustinator, in conformitate cu Formularul din Sectiunea Formulare. ? in original ;Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.Cerinta nr. 2Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta completat conform Formularului din Sectiunea Formulare ? in original.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 modificata si completata ulterior: prezentarea Declaratiei pe proprie raspundere completata de catre operatorul economic si dupa caz , tertul sustinator, pentru art.181 lit.a), c¹ si d), conform cu Formularul din Sectiunea Formulare. ? in originalIncadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.Cerinta nr. 4Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice sau fizice, dupa caz - formular tip eliberat de autoritatea competenta din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente la bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata)Cerinta nr. 5Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social - formular tipizat din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente la bugetul, local, la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata)Cerinta nr. 6Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata ulterior, in conformitate cu Formularul din Sectiunea Formulare. ? in original ;Declaratia se va prezenta si de catre ofertantul asociat/subcontactant /tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie sunt: Director General Dr. ec. Marinel RIZEA, Director Executiv - Servicii interne Daniel Florin ANGHEL, Director Executiv Juridic Mariana CONSTANTINESCU, Compartiment Achizitii Publice Mihaela TURCU.Pentru Cerintele 1, 3, 6 facem urmatoarea precizare: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Pentru Cerintele 4 si 5 facem urmatoarea precizare: ofertantul are dreptul de a depune, in cazul in care procedura de emitere a certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata conform art 11 ali(4) din HG nr.925/2006. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele/documentele edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. . Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, informatiile cuprinse in acest certificat sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii - in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul lizibila (semnata si stampilata de catre persoana autorizata. Obiectul contractului de achizitie publica trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator.Cerinta nr.2Ofertantul/dealarul trebuie sa fie validat de catre Comisia de avizare al Autoritatii Fondului Mediu (Ordinul Ministerului Mediului si Padurilor nr.772/31.01.2011 si Dispozitia Presedintelui Administratiei Fondului pentru Mediu nr.230/15.05.2013, cu modificarile si completarile ulterioare)Nota: Ofertantul/dealarul va prezenta orice document prin care va face dovada ca are dreptul sa livreze autoturisme in cadrul Programului de stimulare a innoirii parcului auto national, respectiv ca este validat de Comitetul de avizare al Autoritatii Fondului Mediu (Ordinul Ministerului Mediului si Padurilor nr.772/31.01.2011 si Dispozitia Presedintelui Administratiei Fondului pentru Mediu nr.230/15.05.2013, cu modificarile si completarile ulterioare)Pentru persoane/juridice straine: -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata), anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii generale Fisa de informatii generale cu media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), datata, semnata si stampilata. Se va completa formularul din sectiunea Formulare. Valorile cifrei de afaceri medii anuale in alta valuta se va calcula la cursul mediu leu/alta valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv (2010, 2011.2012)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista a principalelor livrari de produse similare livrate in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa prezinte lista principalelor livrari de produse similare din ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) din care sa rezulte valoare, cantitati, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2013 10:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer