Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare autoutilaj tip UNIMOG sau ECHIVALENT echipat cu accesorii


Detaliu pentru invitatia numarul 336003
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Intreprinderea de Drumuri si Poduri Gorj S.A.
Numar invitatie: 336003/25.09.2012
Denumire contract: Contract de furnizare autoutilaj tip UNIMOG sau ECHIVALENT echipat cu accesorii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialIntreprinderea de Drumuri si Poduri Gorj S.A.Cod fiscal: 15112169, Adresa: str. 14 Octombrie, nr. 42, Targu Jiu, Telefon: 0253/228221, Fax: 0253/228221
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 14 Octombrie, nr. 42, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210187, telefon: +40 253237525, fax: +40 253228221, persoana de contact: Marius Banica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul S.C.I.D.P. Gorj S.A. -Tg Jiu, str. 14 Octombrie, nr. 42
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (constructii drumuri)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare autoutilaj tip UNIMOG sau ECHIVALENT echipat cu accesorii
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Societatea contractanta achizitioneaza autoutilaj tip UNIMOG sau ECHIVALENT echipat cu accesorii
II.1.6) CPV: 34144000-8 - Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 270, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2700 lei, constituita conf art. 86 din H.G. 925/2006PERIOADA DE VALABILITATE este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere (privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)Cerinta nr. 3Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69, ind.1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functii de decizie: Director general ? M. BanicaDirector economic ? D. BostinaDirector marketing ? M. LucaciuComponenta Consiliului de Administratie: Marius BanicaAurel Stelea PopescuDumitru LeusteanDanel Petre SemenescuNicolae DumbravaCerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura de achizitie Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului(Certificatul va avea valabilitate la data deschiderii ofertelor); Acest certificat va fi prezentat fie in original, fie in copie legalizata sau in copie lizibila, cu mentiunea conform cu originalul.In situatia in care, ofertantul clasat pe primul loc prezinta certificatul solicitat in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va solicita acestuia prezentarea certificatului in cauza in original sau copie legalizat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Vechimea autoutilajului (va fi exprimata in ani)
20
Descriere: Se vor acorda puncte pentru vechimea utilajului astfel: pentru autoutilajul cu vechimea cea mai mica se vor acorda 20 de puncte, iar pentru celelalte oferte in baza algoritmului Punctaj curent acordat=(vechime minima ofertata/vechime curenta ofertata)x20. NOTA: vechime maxima acceptata - 22 de ani, vechime minima acceptata(sub care oferta nu va fi punctata suplimentar) - 1 an. Ofertele care nu vor respecta cerinta maxima referitoare la vechime vor fi considerate neconforme.
Garantia acordata produselor (va fi exprimata in luni)
10
Descriere: Se vor acorda puncte pentru garantia acordata produselor astfel: pentru garantia maxima acordata se vor acorda 10 puncte, iar pentru celelalte oferte in baza algoritmului Punctaj curent acordat=(durata de garantie oferta curenta/durata de garantie maxim acordata)x10. NOTA: durata de garantie minima acceptata va fi de 6 luni, iar durata maxima realista, peste care oferta nu va fi punctata suplimentar, va fi de 36 de luni. Ofertele care nu vor respecta cerinta minima de garantie vor fi declarate neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasat prezentei invitatii de participare in sectiunea DOCUMENTATIE si CLARIFICARI - exclusiv SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2012 09:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer