Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare autoutilitara furgon transport marfa 5+1 locuri


Detaliu pentru invitatia numarul 338358
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PUBLITRANS 2000 S.A.
Numar invitatie: 338358/29.10.2012
Denumire contract: Contract de furnizare autoutilitara furgon transport marfa 5+1 locuri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPUBLITRANS 2000 S.A.Cod fiscal: 13008995, Adresa: Str.Depozitelor , Nr. 2L, Pitesti, Telefon: 0248213573, Fax: 0248213577
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Depozitelor, Nr. 2L, Pitesti, Romania, cod postal: 110129, telefon: +40 248213573, fax: +40 248213577, secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Depozitelor, Nr. 2L, Pitesti, Romania, cod postal: 110129, telefon: +40 248213573, fax: +40 248213577, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare autoutilitara furgon transport marfa 5+1 locuri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare autoutilitara furgon transport marfa 5+1 locuri
II.1.6) CPV: 34144700-5 - Vehicule utilitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 127, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare de 2540 lei, valabila 50 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, poate fi constituita: numerar, virament sau printr-un instrument de garantare emis de o banca sau societate de asigurari. In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, in conformitate cu art. 2781*) - (1) din OUG 34/2006, suma de 1270 lei, (intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare)
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie in cuantum de 10% din val.fara TVA a contractului, care poate fi constituita: virament sau printr-uninstrument de garantare emis de o banca sau societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formularul nr. 1 prezentat in sectiunea ?Formulare" din cadrul documentatiei de atribuire-cazier judiciar pentru operatorul economic-cazier fiscal pentru operatorul economic-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formularul nr. 2 prezentat in sectiunea ?Formulare ? din cadrul documentatiei de atribuire-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, prezentat in original sau copie lizibila, cu mentiunea "in conformitate cu originalul", cu semnatura si stampila operatorului economic ofertant-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, prezentat in original sau copie lizibila, cu mentiunea "in conformitate cu originalul", cu semnatura si stampila operatorului economic ofertant-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Nr. 314 din 12 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formularul nr. 3 prezentat in sectiunea ?Formulare" din cadrul documentatiei de atribuire-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1(evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formularul nr. 15 prezentat in sectiunea ?Formulare ? din cadrul documentatiei de atribuire. Declaratia va fi prezentata de catre toti participantii la procedura, respectiv: ofertanti, ofertanti asociati, subcontractanti, terti sustinatori. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica) sunt: Consilieri locali: Apostoliceanu Sorin, Banica Iuliu-Radu, Ciopleasi Moise, Dinescu Gheorghe, Dinu Mircea, Fulga Sanda Cristina, Gardin Florin, Gentea Cristian, Ionescu Anitte Michaelle, IonicaCornel Constantin, Malacu Gheorghe, Marinescu Silviu, Mosteanu Florentin Andrei, Neacsu Mariean, Oprescu Mihail Adrian, Perianu Radu Valeriu, Preda Marin, Prodanel Adrian Mihai, Tudor Mihail, Tudosoiu Dumitru, Zarnescu Nicolae Valeriu, Zidaru Laurentiu Marian, Zoana Maria Gabriela; Rotaru Manuel - Director General, Roman Robert Aurelian - Director Tehnic, Berinde Elena - Director Economic, Torok Daniela - Sef compartiment achizitii publice, Gavanescu Aurelian - Sef birou tehnic, Radu Dumitru - Sef atelier reparatii si intretinere, Dinescu Ioana - Sef birou financiar-contabilitate, Tutunaru Florica ? Consilier juridic, Matei Catalin - Inginer, Sovar Marian - Sef compartiment norme consum.-Informatii generale completate potrivit Formularului nr. 4 prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formularul nr. 5 prezentat in sectiunea ?Formulare" din cadrul documentatiei de atribuire.-Declaratie de IMM, daca este cazul.Documentele de calificare pot fi inlocuite cu o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal, prin care se confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte, inclusiv diverse valori, cantitati sau altele asemenea, conform prevederilor art. 11, al. (4) din H.G. nr. 834/22.07.2009.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare, conform prevederilor art. 11, al. (5) din H.G. nr. 834/22.07.2009. -Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.-pentru persoanele juridice straine, documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Bilantul contabil incheiat pe ultimii trei ani: 2009, 2010 si 2011 sau in cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritateacontractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acesteareflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului; sau urmatoarea cerinta, -Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani in domeniul de activitate aferent contractului sau media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului: media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani; cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani.Formularul nr. 6, prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadruldocumentatiei de atribuire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati, Formularul nr.7, prezentat in sectiunea ?Formulare?din cadrul documentatiei de atribuire;, - Un document/contract/proces verbal de recep?ie prin care sa confirme livrarea de produse similare, - Informatii privind subcontractantii, Formularul nr.8, prezentat in sectiunea ?Formulare?din cadrul documentatiei de atribuire., - Omologare de tip eliberata de catre Registrul Auto Roman pentru produsul ofertat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este accesibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.11.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.10.2012 12:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer