Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare ,,Autovehicul transport persoane, 8+1 locuri??


Detaliu pentru invitatia numarul 340343
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU TEHNOLOGII IZOTOPICE SI MOLECULARE
Numar invitatie: 340343/03.12.2012
Denumire contract: Contract de furnizare , ,Autovehicul transport persoane, 8+1 locuri??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU TEHNOLOGII IZOTOPICE SI MOLECULARECod fiscal: RO13221445, Adresa: CLUJ-NAPOCA; Str.Donath 65-103;, Cluj-Napoca, Telefon: 0264 584616, Fax: 0264 420042
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CLUJ-NAPOCA; Str.Donath 65-103;, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400293, telefon: +40 264584616, fax: +40 264420042, persoana de contact: GABRIEL POPENECIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Autoritatii contractante: CLUJ-NAPOCA, Str.Donath 65-103;, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400293, telefon: +40 264584616, fax: +40 264420042
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare-Dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare , ,Autovehicul transport persoane, 8+1 locuri??
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie publica "Autovehicul transport persoane, 8+1 locuri", 1 bucata, cod CPV 34115200-8, destinat asigurarii necesitatilor de transport a personalului INCDTIM la manifestari de profil (Conferinte si Congrese stiintifice, Targuri si Expozitii etc).
II.1.6) CPV: 34115200-8 - Autovehicule pentru transportul a mai putin de 10 persoane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 105, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2 100 leiPentru IMM-uri cuantumul garantiei de participare este de 50% din valoarea mai sus mentionata. Ofertantii care depun 50% din garantia de participare vor prezentadocumente in original sau copii cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate cu nume in clar de reprezentantul legal sau imputernicit si stampilate, care certifica faptul ca sunt IMM.(2) Constituirea garantiei de participare: - conform art. 86 alin 1 al HG 925/2006 , ,Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire" sau plata in numerar la casieria autoritatii contractante.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada: plata garantiei se va executa "conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate"; (art.86(3) lit. a), b) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). In cazul constituirii Garantiei de participare prin Scrisoare de garantie bancara se utilizeaza Formularul 1.(3) Valabilitatea garantiei de participare: 60 zile, de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.(4) Restituirea garantiei de participare: in conformitate cu prevederile Art. 88 al HG 925/2006.(5) Retinerea garan?iei de participare: in conformitate cu prevederile Art. 87 al HG 925/2006.Cuantumul retinerii, in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006, este1 050 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA;(2) Constituirea garantiei de buna executie: prin orice instrument de garantare, in conformitate cu prevederile Art. 90 al HG nr.925/2006. In cazul constituirii Garantiei de buna execu?ie prin Scrisoare de garantie bancara se utilizeaza Formularul 2 .(3) Valabilitatea garantiei de buna execu?ie: 14 zile de la termenul limita de finalizare a contractului.(4) Restituirea garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile Art. 92 al HG 925/2006.(5) Retinerea garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile Art. 91 al HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: (1) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Ordinului ANRMAP Nr. 314/2010); Se va depune Formularul 3.(2) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare; Se va depune Formularul 12.(3) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare; Se va depune Formularul 4.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionale care are competente in acest sens.(5) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare; Se va depune Formularul 5.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionale care are competente in acest sens.(6) Certificat de sarcini fiscale, privind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante;(7) Certificat de sarcini fiscale, privind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la Certificatele de sarcini fiscale, se accepta documente care sa ateste faptul ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa. Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.8) Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va depune Formularul 6.Persoanele cu functie de decizie din cadrulautoritatii contractanteDirector General Dr. Ing. Adrian BotDirector Tehnic Ing. Gabriel PopeneciuDirector Economic Ec. Diana NicoaraSef. Compartiment Achizitii Ing. Dumitru ChincisanConsilier juridic Jur. Mariana Andrei 1) Certificat constatator, emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator eliberat. Certificatul constatator va fi in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.Daca ofertantul clasat pe primul loc a depus Certificatul constatator in copie, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, acesta va prezenta Certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul este alta decat Romania, apartenenta din punct de vedere profesional va fi dovedita cu documente din tara de origine, echivalente cu cele solicitate. Aceste documente de se vor depune traduse in limba romana si legalizate de traducator autorizat
Capacitatea economica si financiara
Descriere: (1) Acte doveditoareprivind situatia economico-financiara: Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente.(2) Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului sa fie cel putin egala cu 200 000 lei.Conversia leu-valuta se face la cursul mediu de referinta al BNR aferent fiecarui an in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: (1) Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru livrari de produse similare. (1) Certificare conform ISO 9001:2008 sau echivalent pentru activitatile specifice obiectului achizitiei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: electronic
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.12.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.11.2012 13:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer