Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare autovehicule


Detaliu pentru invitatia numarul 344711
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA NATIONALA ANTICORUPTIE
Numar invitatie: 344711/03.04.2013
Denumire contract: Contract de furnizare autovehicule
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA NATIONALA ANTICORUPTIECod fiscal: 14838148, Adresa: BUCURESTI, Str. Stirbei Voda, nr. 79-81, sect. 1, Bucuresti, Telefon: 0213127391, Fax: 0213127391
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele vor fi scanate si incarcare in SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare autovehicule
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea a doua autovehicule conform documentatiei de depunere a ofertelor
II.1.6) CPV: 34100000-8 - Autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 430, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 8.600 lei, fara TVAPerioada de val. a garantiei de part.trebuie sa acopere perioada de val. a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de val. a ofertei, per. de val. a gar. de part. va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Garantia de part. se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru per.prevazuta in docum.de atribuire.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de part. prin virament bancar suma se va vira in contul: RO85TREZ7005005XXX000186 deschis la A.T.C.P.M.B., sau se poate constitui si prin depunerea la casieria institutiei a unei sume in numerar.In cazul in care gar.de part. se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 7.Dovada constituirii gar. de part. se va prezenta in lb. romana. Dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP(scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici. Restituirea gar. de part. se va face pe baza solicitarii transmise de op. ec.In cazul dep. unei contestatii, de catre op.ec. ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autorit. contract., va retine din gar. de part., in conf.cu art. 278^1 din OUG 34/2006, suma de 4.210 lei. Pentru op. ec. incadrati cf. legii in categoria IMM, garantia de part. va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus. Pentru demonstrarea incadrarii in categ. intrepr. mici si mijlocii op. ec. au oblig. de a prezenta declaratia pe proprie raspundere, cf. anexei 1 din Legea 346/2004.
Garantie de buna executie
Cuantumul instrumentului de garantarede buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/ 2006cu modificarile si completarile ulterioare;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006completarea Formularului 1 din sectiunea ?Formulare?Declaratia se va completa si de catre tertul sustinator, daca este cazul.- Cazierul judiciar al administratorului firmei2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006completarea Formularului 2 din sectiunea ?Formulare?.Declaratia se va completa si de catre tertul sustinator, daca este cazul, pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit.c)¹ si lit.d) din O.U.G. nr. 34/2006.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul3. Certificatul de participare la licitatii cu oferta independentaCompletarea Formularului 3 din sectiunea ?Formulare?4. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006letarea Formularului 3 din sectiunea ?Formulare?Completarea Formularului 4 din sectiunea ?Formulare?. Declaratia se va completa, dupa caz, de catre Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractant/Tertul sustinator, conform art 13 din Legea 279/2011.Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art.69¹, art.180 si art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie publica sunt: Nistor Calin -procuror sef, Viorel Alexandru Viorel- sef serviciu investitii, achizitii si administrativ, Varlan Costin ? procuror, Dociu Mariana - consilier superior, Bolundut Mircea - specialist, Savu Marius -subofiter de politie judiciara, Neagu Theodor ? ofiter de politie judiciara, Daniela Rusev- consilier superior Cerinta: Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate prestarea de servicii din categoria celor care fac obiectul achizitiei;Nota: In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta dinpunct de vedere professional.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului achizitiei pe ultimii 3 ani sa fie de minim 800.000 lei, fara TVAPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari din ultimii 3 ani.Ofertantul va prezenta cel putin un contract (sau parti relevante din contract) saumaxim doua contracte din care sa rezulte ca in ultimii 3 ani, a livrat produse similare cu cele supuse achizitiei cu valoare cumulata de minim 400.000 lei, fara TVA.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente(constatator/recomandare/proces verbal de receptie) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa contina informatii din care sa rezulte ca furnizarile de produse au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale. Certificat SR EN ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (Contrat OLAF/2012/D5/039)
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2013 09:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer