Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea a 9 seturi de filtre de rejectie NOTCH reglabile (cod CPV: 32324500-5), conform configuratiei si cerintelor minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.


Detaliu pentru invitatia numarul 356267
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Numar invitatie: 356267/03.12.2013
Denumire contract: Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea a 9 seturi de filtre de rejectie NOTCH reglabile (cod CPV: 32324500-5), conform configuratiei si cerintelor minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in ComunicatiiCod fiscal: 14751237, Adresa: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 372845400, Fax: +40 372845402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Delea Noua , nr.2, etaj 2-Registratura, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030925, telefon: +40 372845341/621, fax: +40 372845402, puncte de contact: Departamentul Achizitii/Serviciul Investitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul central ANCOM din Mun. Bucuresti, Strada Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Cod postal: 030925, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea a 9 seturi de filtre de rejectie NOTCH reglabile (cod CPV: 32324500-5), conform configuratiei si cerintelor minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea a 9 seturi de filtre de rejectie NOTCH reglabile (cod CPV: 32324500-5), conform configuratiei si cerintelor minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 32324500-5 - Selector de canale video (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 353, 970 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
A.Cuantum: 7.000, 00Lei.B.Mod constituire: cf.prev.art.86 alin.(1)din H.G.nr.925/2006 prin: a)virament bancar in favoarea ANCOM, CIF: 14751237-pt.pers.jur./fiz.romane-plati in Lei: cont RO22TREZ7005005XXX000932, deschis la ATCMB, sau-pt.pers.jur./fiz.straine-plati in Euro: cont RO86RNCB0082044181470003, deschis la BCR?Suc.Unirii, b)instrument de garantare.C.Instrum. de garant. tb.constituit irevocabil in favoarea ANCOM de o societate bancara ori de o societate de asigurari si tb.prezentat, in original, in cf.cu formularul din Anexa nr.6 din Sectiunea 4: Formulare. In cazul in care instrum. de garant. nu este redactat in lb.romana, acesta tb.insotit de o copie tradusa in lb.romana de un trad. autorizat.Nota: Instrumentul de garantare prezentat tb.sa cuprinda in mod obligatoriu toate cele 4(patru) situatii prevazute in cuprinsul formularului din Anexa nr.6 din Sectiunea 4: Formulare la lit.a)?d), in caz contrar AC va dispune masurile prevazute la pct.F de mai jos. D.Perioada valabilitate: cel putin 100(unasuta)zile de la data limita de primire a ofertelor.E.Dovada constituirii garantiei de participare tb.prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pt.deschiderea ofertelor. F.In cazul in care dovada constituirii garantiei de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa cf.prev.art.33alin.(3)lit.b) coroborate cu prev.art.36alin.(1)lit.a)din H.G.nr.925/2006. G. AC are obligatia de a retine din garantia de participare a contestatorului in conditiile art. 278^1 alin(1) si alin(2)din din O.U.G. nr.34/2006. Cuantumul ce se va retine cf.art.278^1 alin(1)lit.a) din O.U.G. nr.34/2006 este de 3.539, 70Lei.H.Pt.o eventuala conversie leu/valuta se va utiliza cursul de schimb BNR valabil cu 5(cinci)zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
i. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul total al contractului in Lei, fara TVA.ii. Modul de constituire a garantiei de buna executie: instrument de garantare potrivit prevederilor art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in conformitate cu modelul din Anexa nr. 9 din Sectiunea 4: Formulare.iii. Garantia de buna executie constituita in baza contractului de furnizare se elibereaza/restituie, in conformitate cu prevederile art. 92 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in termen de 14 (paisprezece) zile de la data semnarii fara obiectiuni a procesului-verbal de receptie cantitativa si calitativa a tuturor produselor, in conditiile stipulate in contractul de furnizare, daca pana la acea data nu au fost ridicate pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006): ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 1 din Sectiunea 4: Formulare. Documentul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 2 din Sectiunea 4: Formulare. Documentul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, conform mentiunii din cuprinsul Anexei nr. 2 - tertul sustinator va prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, conform modelului din Anexa nr. 2.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 3 din Sectiunea 4: Formulare. In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Marius Catalin MARINESCU- presedinte; Cristin Nicolae POPA - Director Executiv, Directia Executiva Monitorizare si Control; Ovidiu BEJENARU - Director, Directia Regionala Iasi; Constantin Dan NEAGU- Inspector, Serviciul Coordonare Control, Directia Executiva Monitorizare si Control; Ioan OLARIU-Consilier; Sorin Vasile HUDREA- Director, Directia Regionala Cluj; Gabriel Dan MOCANU - Director, Directia Regionala Bucuresti; Stefan CIOCOVEANU- sef Serviciul Autorizari, Directia Regionala Iasi; Zoltan Ladislau MOROCZA- sef Serviciul Autorizari, Directia Regionala Timis; Mihai Cornel OPREAN- sef Serviciul Autorizari, Directia Regionala Cluj; Gheorghe Constantin GEBAC - sef Serviciul Autorizari, Directia Regionala Bucuresti; Lucian Mihail APOSTOL- Expert, Serviciul Autorizari, Directia Regionala Iasi; Ovidiu Florin TABARA - sef departament, Departamentul Achizitii; Bogdan MARGINEANU- sef Serviciu Juridic Achizitii, Departamentul Achizitii; Daniela-Ioana MOHORA- Consilier juridic, Serviciul Juridic Achizitii/Departamentul Achizitii; Veaceslav ZAPOROJANU, Consilier juridic, Serviciul Juridic Achizitii/Departamentul Achizitii; Florica Mariana GHEATA- sef Serviciu Investitii, Departamentul Achizitii; Elena TURCATA- Expert, Serviciu Investitii, Departamentul Achizitii; Stoian Paula- Expert, Serviciu Investitii, Departamentul Achizitii; Ecaterina-Simona HERVIEUX - Expert, Serviciu Investitii, Departamentul Achizitii; Ion Dinca - Referent de specialitate, Serviciu Investitii, Departamentul Achizitii; Carmen Gratiela Marin- Expert, Serviciu Investitii, Departamentul Achizitii; Mariana URSU- Expert, Serviciu Investitii, Departamentul Achizitii, astfel cum sunt mentionate in cuprinsul formularului din Anexa nr. 3 din Sectiunea 4: Formulare. Documentul trebuie prezentat si de subcontractant si/sau tert sustinator, daca este cazul.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: ofertantul va prezenta, in original, ?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta? semnat de reprezentantul legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 4 din Sectiunea 4: Formulare.Nota: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind situatia personala a ofertantului. INREGISTRARE: - Pentru operator economic roman: Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial, avand inscrisa de catre reprezentantul operatorului economic mentiunea - ?Informatiile cuprinse in acest certificat sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor?. Din certificatul constatator/extrasul de registru prezentat trebuie sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati privind producerea si/sau comercializarea produselor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice;b) starea operatorului economic;c) persoanele care reprezinta operatorul economic in relatia cu tertii.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele de mai sus, in original/copie legalizata.- Pentru operator economic strain: Ofertantul va prezenta documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta operatorul economic in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si starea ofertantului. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati privind producerea si/sau comercializarea produselor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.In cazul unei oferte comune fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A. EXPERIENTA SIMILARACerinta: Se solicita prezentarea de informatii cu privire la principalele livrari de produse, efectuate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotite in mod obligatoriu de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii contractului/contractelor mentionat/e, care sa contina informatii din care sa rezulte datele mentionate in lista si faptul ca livrarile de produse au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale.Prin lista prezentata, ofertantul trebuie sa demonstreze ca, in baza unuia sau mai multor contracte, a efectuat in ultimii 3 (trei) ani livrari de produse similare celor care fac obiectul achizitiei publice si a carui sau a caror valoare cumulata este de cel putin 350.000, 00 Lei, fara TVA, sau echivalent valuta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2014 17:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.12.2013 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer