Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de antene omnidirectionale pentru banda de frecvente 100MHz÷3300MHz (cod CPV: 32352000-5).


Detaliu pentru invitatia numarul 335676
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Numar invitatie: 335676/19.09.2012
Denumire contract: Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de antene omnidirectionale pentru banda de frecvente 100MHz÷3300MHz (cod CPV: 32352000-5).
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in ComunicatiiCod fiscal: 14751237, Adresa: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0372845400, Fax: 0372845402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 030925, telefon: +40 372845341/621, fax: +40 372845402/599, persoana de contact: Mariana Gheata, Elena Turcata, Departamentul Achizitii/Serviciul Investitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul ANCOM din str. Delea Noua, nr.2, sector 3, Bucuresti, etaj 4, Departamentul Achizitii.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de antene omnidirectionale pentru banda de frecvente 100MHz÷3300MHz (cod CPV: 32352000-5).
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare a 38 (treizecisiopt) de antene omnidirectionale pentru banda de frecvente 100MHz÷3300MHz (codCPV: 32352000-5), in conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 32352000-5 - Antene si reflectoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 95, 304 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
i.Cuantum de 1.900, 00 Lei.ii.Mod constituire: cf prev.art.86 alin.(1) din H.G.nr.925/2006, adica prin: a)virament bancar in cont RO22TREZ7005005XXX000932, deschis la Trez.Operativa a Mun.Bucuresti, in favoarea ANCOM, CIF: 14751237 sau b)instrument de garantare(scrisoare de garantie);c)depunerea sumei respective la casieria ANCOM din Mun.Bucuresti, str.Delea Noua, nr.2, sector 3. iii.Instrumentul de garantare(scrisoare de garantie)trebuie constituit irevocabil in favoarea ANCOM de o societate bancara ori de o societate de asigurari si trebuie prezentat, in original, in conformitate cu formular din Anexa nr.6 din Sectiunea 4: Formulare.In cazul in care instrumentul de garantare(scrisoarea de garantie) nu este redactat in limba romana, acesta trebuie insotit de o copie tradusa in limba romana efectuata de un traducator autorizat.Nota: Instrumentul de garantare prezentat trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu toate cele 4 situatii prevazute in cuprinsul formularului din Anexa nr.6 la lit.a)?d), in caz contrar autoritatea contractanta va dispune masurile prevazute la pct.vi de mai jos. iv.Perioada de valabilitate: cel putin 100zile de la data limita de primire a ofertelor. v.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. vi.In cazul in care dovada constituirii garantiei de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa cf. prev. art.33alin.(3)lit.b) coroborate cu prev. art.36alin.(1)lit.a) din H.G.nr.925/2006. vii.Autoritatea contractanta are obligatia de a retine din garantia de participare a contestatorului a carui contestatie a fost respinsa de catre CNSC. Cuantumul ce se va retine in conditiile art.2781alin.(1)din O.U.G.nr.34/2006, este de 953, 04 Lei.
Garantie de buna executie
i. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul total al contractului in Lei, fara TVA.ii. Modul de constituire a garantiei de buna executie: instrument de garantare (scrisoare de garantie) potrivit prevederilor art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in conformitate cu modelul din Anexa nr. 11 din Sectiunea 4: Formulare.iii. Garantia de buna executie constituita in baza contractului de furnizare se elibereaza/restituie, in conformitate cu prevederile art. 92 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in termen de 14 (paisprezece) zile de la data semnarii fara obiectiuni a procesului-verbal de receptie receptie cantitativa si calitativa a tuturor produselor, in conditiile stipulate in contractul de furnizare, daca pana la acea data nu au fost ridicate pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006): ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 1 din Sectiunea 4: Formulare.Documentul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 2 din Sectiunea 4: Formulare.Documentul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, conform mentiunii din cuprinsul Anexei nr. 2 - tertul sustinator va prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, conform Anexei nr. 2 din Sectiunea 4: Formulare.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 3 din Sectiunea 4: Formulare. In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Marius Catalin MARINESCU, Presedinte; Cristin Nicolae POPA, Director Executiv - Directia Executiva Monitorizare si Control; Cornel Cristian ONET, sef Serviciul Monitorizare Spectru - Directia Regionala Cluj; Ovidiu Florin TABARA, sef DA; Bogdan MARGINEANU, sef SJA, DA; Veaceslav Zaporojanu, consilier juridic SJA, DA; Mariana GHEATA, sef SI, DA; Paula STOIAN, expert SI, DA; Elena TURCATA, expert SI, DA.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: ofertantul va prezenta, in original, ?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta? semnat de reprezentantul legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 4 din Sectiunea 4: Formulare.Nota: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind situatia personala a ofertantului. i) Pentru operator economic roman: Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial cu cel mult 30 (treizeci) de zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al operatorului economic include activitati privind producerea si/sau comercializarea produselor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice;b) ca operatorul economic este in functiune si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la intrarea in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) persoanele care reprezinta operatorul economic in relatia cu tertii.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul de mai sus in original/copie legalizata.ii) Pentru operator economic strain: Ofertantul va prezenta documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta operatorul economic in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati privind producerea si/sau comercializarea produselor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.In cazul unei oferte comune fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: EXPERIENTA SIMILARASe solicita prezentarea de informatii cu privire laprincipalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotite in mod obligatoriu de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii contractelor mentionate in formular, care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca livrarile de produse au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, in baza unuia sau mai multor contracte, a efectuat in ultimii 3 (trei) ani livrari de produse similare celor care fac obiectul achizitiei publice si a carui/a caror valoare cumulata este de cel putin 95.000, 00 Lei, fara TVA., Modalitatea de indeplinire: se prezinta, in original, Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 (trei) ani in conformitate cu formularul din Anexa nr. 5 din Sectiunea 4: Formulare, insotit, in mod obligatoriu, de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii contractelor mentionate in formular., Nota 1: Certificatele/documentele trebuie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana (daca este cazul)., Nota 2: In cazul contractelor in valuta, pentru transformarea in lei (RON) se va utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR aferent contractelor mentionate in formular., In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 190 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP (www.e-licitatie.ro) prin descarcarea fisierelor atasate invitatiei de participare sau de la sediul ANCOM
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.10.2012 17:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.09.2012 10:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer