Achizitie publica - Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de echipamente IT constand in dispozitiv de stocare si echipamente de retea (cod CPV: 30233140-4, 32420000-3) si servicii de instalare, integrare si testare a echipamentelor in sistemul informatic existent, i
Detaliu pentru invitatia numarul 340093
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340093/27.11.2012
Denumire contract: Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de echipamente IT constand in dispozitiv de stocare si echipamente de retea (cod CPV: 30233140-4, 32420000-3) si servicii de instalare, integrare si testare a echipamentelor in sistemul informatic existent, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in ComunicatiiCod fiscal: 14751237, Adresa: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0372845400, Fax: 0372845402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030925, telefon: +40 732005261/ +40 732005273/ +40 372845341/ +40 372845621, fax: +40 372845402/ +40 372845599, Registratura ANCOM- et.2, persoana de contact: Mariana Gheata, Elena TURCATA, pt. Dept.Achizitii/Serv.Investitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul ANCOM din Str. Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Bucuresti, Romania, etaj 4, Dept.Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de echipamente IT constand in dispozitiv de stocare si echipamente de retea (cod CPV: 30233140-4, 32420000-3) si servicii de instalare, integrare si testare a echipamentelor in sistemul informatic existent, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de echipamente IT constand in ?Dispozitiv de stocare? (cod CPV: 30233140-4)-1 (una) bucata, si ?Echipamente de retea? (cod CPV: 32420000-3)- 2 (doua) bucati si servicii de instalare, integrare si testare a echipamentelor in sistemul informatic existent, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 30233140-4 - Dispozitive de stocare cu acces direct (DASD) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 989 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
i.Cuantum de 2019 Lei.ii. Mod constituire: cf. prev. art.86 alin.(1) si(5) din H.G.nr.925/2006 prin: a) virament bancar in cont RO22TREZ7005005XXX000932, deschis laTrezor.Operativaa Mun. Bucuresti, in favoarea ANCOM, CIF: 14751237 sau b)instrument de garantare.c)depunerea sumei respective la casieria ANCOM din Mun.Bucuresti, str.Delea Noua, nr.2, sector3. iii.Instrumentul de garantare trebuie constituit irevocabil in favoarea autoritatii contractante(ANCOM) de o societate bancara ori de o societate de asigurari si trebuie prezentat, in original, in conformitate cu form. din Anexa nr.8-Sectiunea 4: Formulare. In cazul in care instrumentul de garantare nu este redactat in limba romana, acesta trebuie insotit de o copie tradusa in limba romana de un traducator autorizat. Nota: Instrumentul de garantare prezentat trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu toate cele 4(patru) situatii prevazute in cuprinsul form.din Anexa nr.8 din Sectiunea 4: Formulare la lit.a)?d), in caz contrar autoritatea contractanta va dispune masurile prevazute la pct.vi. de mai jos. iv. Perioada de valabilitate: cel putin 100(unasuta)zile de la data limita de primire a ofertelor. v.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. vi.In cazul in care dovada constituirii garantiei de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa conform prevederilor art.33 alin.(3)lit.b) coroborate cu prevederile art.36alin.(1)lit. a) din H.G. nr.925/2006. vii.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine din garantia de participare a contestatorului a carui contestatie a fost respinsa de catre CNSC. Cuantumul ce se va retine cf.art.278^1alin.(1)lit.a)din O.U.G. nr.34/2006 este de 1.009, 89 Lei.
Garantie de buna executie
i. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul total al contractului in Lei, fara TVA.ii. Modul de constituire a garantiei de buna executie: instrument de garantare (scrisoare de garantie) potrivit prevederilor art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in conformitate cu modelul din Anexa nr. 10 din Sectiunea 4: Formulare.iii. Garantia de buna executie constituita in baza contractului de furnizare se elibereaza/restituie, in conformitate cu prevederile art. 92 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, intermen de 14 (paisprezece) zile de la data semnarii fara obiectiuni a procesului-verbal de receptie cantitativa si calitativa a tuturor produselor, in conditiile stipulate in contractul de furnizare, daca pana la acea data nu au fost ridicate pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006): ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 1 din Sectiunea 4: Formulare. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 2 din Sectiunea 4: Formulare. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, conform mentiunii din cuprinsul Anexei nr. 2- tertul sustinator va prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, conform modelului din Anexa nr. 2.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 3 din Sectiunea 4: Formulare. In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt mentionate in cuprinsul formularului din Anexa nr. 3 din Sectiunea 4: Formulare, dupa cum urmeaza: Marius Catalin MARINESCU, Presedinte; Traian Virgilius STANCIULESCU, Sef Departament IT; Puiu Lucian CHITU, Sef Serviciu ? Serviciul Audit si Securitate IT/Departamentul IT; Constantin Alin COPACI-expert Serviciul Audit si Securitate IT/Departamentul IT;Ovidiu Florin TABARA, Sef Departament - Departamentul Achizitii; Bogdan MARGINEANU, Sef Serviciu - Serviciul Juridic Achizitii/Departamentul Achizitii; Florica Mariana GHEATA, Sef Serviciu - Serviciul Investitii/Departamentul Achizitii; Elena TURCATA, Expert - Serviciul Investitii/Departamentul Achizitii. Documentul va fi prezentat si de subcontractant si de tertul sustinator, daca este cazul.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: ofertantul va prezenta, in original, ?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta? semnat de reprezentantul legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 4 din Sectiunea 4: Formulare.NOTA: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind situatia personala a ofertantului. A. INREGISTRARE: - pentru operator economic roman: Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial cu cel mult 30 (treizeci) de zile inainte de data depunerii a ofertei, din care sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati privind producerea si/sau comercializarea produselor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice;b) ca operatorul economic este in functiune si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la intrarea in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) persoanele care reprezinta operatorul economic in relatia cu tertii.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele de mai sus, in original/copie legalizata.- pentru operator economic strain: Ofertantul va prezenta, documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati privind producerea si/sau comercializarea produselor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP (www.e-licitatie.ro) prin descarcarea fisierelor atasate invitatiei de participare sau de la sediul ANCOM
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2012 17:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2012 10:36