Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare avandd ca obiect achizitia de software insertie piata muncii in cadrul proiectului POSDRU ID52422


Detaliu pentru invitatia numarul 329046
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Numar invitatie: 329046/11.06.2012
Denumire contract: Contract de furnizare avandd ca obiect achizitia de software insertie piata muncii in cadrul proiectului POSDRU ID52422
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUICod fiscal: 13729380, Adresa: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021-4056284, Fax: 021-3120140
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul MECTS, camera 24, parter, strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010168, telefon: +40 214056284, fax: +40 213120140, persoana de contact: Daniela Carasava & Florin Popa - Manager de proiect
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Deschiderea ofertelor se va face la sediul MECTS, str. General Berthelot 28-30, etajul 2, sala sedinte hol Directia Generala Invatamant in limbile Minoritatilor si Relatia cu Parlamentul.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare avandd ca obiect achizitia de software insertie piata muncii in cadrul proiectului POSDRU ID52422
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea unei aplica?ii software inser?ie pe pia?a muncii sub forma unei platforme web-based de tip portal de job-uri care sa ofere posibilitatea interconectarii in cadrul unei platforme unice a studen?ilor, absolven?ilor, companiilor, cadrelor didactice si vizitatorilor.Ofertantul va oferi 2 saptamani de training pentru expertii TIC din cadrul proiectului pe o platforma on-line de invatare si evaluare. Avand in vedere ca grupul ?inta din proiect este reprezentat de cadre didactice ?i student din 52 de universitati situate in locatii geografice diferite, utilizarea unei aplicatii on-line de training va reduce costurile proiectului in privinta cheltuielilor privind deplasarea si cazarea participantilor. Ofertantii trebuie sa asigure publicarea de resurse de invatare, instructori si platforma specializata care sa permita accesul cursantilor la resursele de invatare. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine un centru de training si de examinarepropriu. Ofertantul trebuie sa ofere pe o perioada de 3 ani, modificari si update-uri solicitate de beneficiar odata la 2 saptamani.Ofertantul va pune la dispozitia beneficiarului, in caz de solicitare prin cerere de clarificare, un demo al solutiei care sa indeplineasca toate solicitarile prevazute in prezentul caiet de sarcini.
II.1.6) CPV: 48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din valoarea estimata fara TVA, respectiv 10000 lei. Garantia de participare se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform pct. 53 din HG 834/2009. - prin virament bancar - cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; MECTS-ID52422-cont de garantii RO96TREZ7005005XX000182 ?deschis la DTCPMB. Ofertele care nu sunt insotite de dovada garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate nedeschise.Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a foststabilita castigatoare, se returneaza de catre autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie. - Garantia pentru participare, constituita de ofertantii ale caror oferte nu au fost stabilite ca fiind castigatoare, se returneaza de catre autoritatea contractanta imediat dupa semnarea contractului. In cazul intreprinderilor mici si mijlociicuantumul garantiei de participare, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 cu modificarile si completarile ulterioare si va fi prezentata in original. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile.
Garantie de buna executie
8% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Pentru constituirea garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul 11, anexat. In cazul IMM cuantumul garantiei de buna executie, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii ca IMM ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ce va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 si va fi prezentata in original. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: 30.10.2013.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea: Declaratie pe propria raspundere completata de catre operatorul economic, in conformitate cu Formularul 1 ? Declaratie privind eligibilitatea din Sectiunea III-original. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din Declaratiile furnizate de ofertanti. Nota: Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr.2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: Declaratie, completata in conformitate cu Formularul 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 - original. Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se incadreaza intr-una din situatiile prevazute la art.181 din O.U.G.nr. 34/ 2006 sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea cererii de oferta.Cerinta nr.3 Certificate constatatoare: Certificate constatatoare in xerocopie conforma cu originalul pentru indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(formulare tip eliberate de autoritatile competente) astfel: o certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante; o certificat de sarcini fiscale emis de catre organismele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante.Cerinta nr.4 Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Se va prezenta: Declaratie privind calitatea de participant la procedura conform FORMULAR nr. 3 din capitolul de Formulare - original.Cerinta nr.5 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Se va prezenta: Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform FORMULAR nr. 4 din capitolul de formulare - originalCerinta nr. 6 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69(1): Se va prezenta: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69(1) din O.U.G. nr. 34/2006, conform FORMULAR 5 - original. Persoanele cu functie de decizie in derularea procedurii sunt urmatoarele: Liviu Marian Pop - MinistruIon Florin Popa - Manager de proiect, Ion Tramandan - Responsabil financiar, Ionela - Mihaela Milutin ? director general Directia Generala Juridica, Ovidiu Mihail Alboiu ? responsabilachizitii, Laura Chira - responsabil tehnic, Adrian Onaca ? controlor financiar preventiv intern, Liviu Ionut Popescu - Director General Adjunct UIPFFS, Bogdan Puscas - Director Directia Administrativ si Achizitii, Vasile Nicolaescu - Sef Serviciu Achizitii, Mihai Constantin Paunica - Director General DGEFRU, Maria Dornean ? Director Directia Buget, Finante, Iuliana Lascu - Secretar General; Cerinta nr. 1 Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: Certificatul consatatator , in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Cerinta nr.2 Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, in original sau copie autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Bilanturile contabile pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) insotite de anexele explicative, vizate si inregistrate de organele competente, in conformitate cu prevederile in vigoare., Cerinta nr. 2 Cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 1.000.000, 00 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratia privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 2 Experienta similara. Se solicita lista principalele livrari efectuate in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertelor) din care cel putin un contract sau mai multe, a/au fost furnizarea de produse similare ? softwareinsertie pe piata muncii, si care a/au avut o valoare egala sau mai mare de: 500.000, 00 lei, fara TVA., Cerinta nr.3 Declaratie cu privire la personalul de specialitate considerat a fi necesar., Cerinta nr. 4 Informatii privind sub contractantii, daca ponderea de indeplinirea a contractului de catre subcontractantii este de peste 10%., Cerinta nr. 5 Ofertantul v-a dovedi ca dispune de urmatorii experti cheie: 1.Manager de proiect ? minim 1 expert. Pregatire profesio-nala: Studii superioare universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniile: stiinte ingineresti. Experienta profesionala generala: Minim 5 ani de experienta profesionala in domeniul IT. Experienta profesionala specifica: Participare in pozitie similara la minim 1 proiect similar. Certificarea ITIL este necesara pentru a proba familiarizarea cu bune practici in Managementul Serviciilor de IT: certificare minima ? ITIL v3 Foundation (Information Technology InfrastructureLibrary) sau echivalent.Certificare minima ? Certificare PM Fundamentals sau echivalent., 2.Expert arhitect software - minim 1 expertPregatire profesionala: Studii superioare universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul IT: automatica si calculatoa-re/informatica/sau echivalent.Experienta profesionala generala: Minim 5 ani de experienta profesionala in domeniul IT.Experienta profesionala specifica. Experienta ca si arhitect software: Cunostinte avansate de EJB, JSP, SiteMesh, WebWork, Servlets, XML, JDBC; certificare minima care sa probeze competente de Arhitect Software in cel putin o tehnologie de programare tip Enterprise (Sun Certified Java Enterprise Architect for J2EE si Sun Certified Java Programmer for J2SE sau echivalent). Experienta ca si arhitect software in participare in cadrul unui proiect similar de implementare a unei solutii de tip portal., 3.Specialist programator - minim 1 expertPregatire profesionala: Studii superioare universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul IT ? automatica si calculatoa-re/informatica sau echivalent;Experienta profesionala generala minim 5 ani de experienta profesionala in domeniul IT.Experienta profesionala specifica.Experienta ca programator. certificare minima ? care sa probeze competente de specialist programator in cel putin o tehnologie de programare tip Enterprise(Sun Certified Programmer for the Java Platform sau echivalent);Ccunostinte avansate: Java Standard Edition, J2EE, C++, HTML, CSS, XSL, Java Script, Tomcat Server; medii de dezvoltare: Eclipse, Maven, SVN sau echivalent., 4.Expert backup si recovery ? minim 1 expertPregatire profesionala: Studii superioare universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul IT? automatica si calculatoa-re/informatica sau echivalent.Experienta profesionala generala: Minim 5 ani de experienta profesionala in domeniul IT.Experienta profesionala specifica: Experienta in backup si recovery.cunostinte avansate de Microsoft Server dovedite prin certificari ( Microsoft Certified Professional sau Microsoft Certified Administrator sauMicrosoft Certified Systems Engineer sau echivalent.)cunostinte avansate ale unui pachet de backup si recovery, centralizat, de clasa enterprise, dovedite prin certificare (Tivoli Certified Consultant - IBM Tivoli Storage Manager sau echivalent);cunostinte avansate a produselor de tip storage dovedite prin certificare (IBM certified specialist Midrange Storage Technical Support sau echivalent);cunostinte avansate pentru retele TCP/IP, LAN, WAN, WLAN, Radio;cunostinte avansate de instalar, 5.Expert infrastructura/sisteme de operare ? min. 1 expert. Preg. Prof.: studii sup. univ. absolvite cu diploma licenta, domeniu tehnic. Exp. prof. general: min. 5 ani de exp. Prof. in domeniul IT. Exp. Prof. specific: cunostinte avansate de Microsoft Server dovedite prin certificari (Microsoft Certified Professional/Microsoft Certified Administrator/Microsoft Certified Systems Engineer/Microsoft Certified Technology Specialist?Business Desktop Deployment/echivalent.Cunostinte avansate pachet de backup&recovery, centralizat, clasa enterprise, dovedite, certificare (Tivoli Certified Consultant -IBM Tivoli Storage Manager/echivalent);cunostinte avansate storage networking dovedite, certificare (IBM Certified Specialist-Storage Networking Solutions/echivalent);cunostinte avansate aplicatii securitatea retelelor dovedite, certificare(Novell Specialist Certificate/echivalent);Experienta virtualizarea serverelor; participarea la minim un proiect in care a fost implicat ca expert infrastructura., 6.Expert securitate IT&comunicatii ? min. 1 expert: Pregatire prof.: studii sup. univ. absolvite cu diploma licenta domeniul comunicatiilor. Exp. prof. generala: minim 5 ani de exp. prof. in domeniul IT. Exp. prof. specifica-cunostinte avansate sisteme securitate&securizare dovedite, certificare LDAP (Windows Server 2008 Active Directory Configuration/ echivalent);cunostinte avansate configurare produs ce ofera functii routing, firewall&web cache dovedite, certificare (Microsoft Internet Security and Acceleration (ISA) Server 2006 Configuration/echivalent); cunostinte avansate de Microsoft Server dovedite, certificari( Microsoft Certified Professional windows server/echivalent); cunostinte avansate sistem de mesagerie dovedite, certificare (Microsoft Exchange /echivalent); cunostinte avansate produs de tip management de sistem dovedite, certificare (Microsoft System Center Configuration Manager/ echivalent) certificare IBM Tivoli Network ManagerIP EditionV3 implementation/echivalent. Cerinta nr. 1 Certificate sau alte documente care sa ateste respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sauechivalent., Cerinta nr. 2 Certificate sau alte documente care sa ateste respectarea standardelor de securitate respectiv ISO 27001 sauechivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? (60 puncte), se acorda astfel: a) Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare (60 puncte).b) Pentru alt pret decat cel prevazut la pct. a, punctajul se calculeaza astfel: Punctaj pret = (pret min. / pret oferta) x 60 puncte.
Functionalitati suplimentare ale platformei online dedicata pentru invatare
30
Descriere: Punctajul se va acorda pentru urmatoarele grupe esentiale de functionalitati suplimentare: a.Instrumente de comunicare audio-video intre instructori si cursanti integrate in platforma de invatare: 10 puncte. b. Posibilitatea de desfasurare de unitati de invatare (activitati) sincrone: 10 puncte. c. Instrumente de evaluare care vor calcula automat punctajul final al testelor/chestionarelor integrate in platforma de invatare, pentru testarea cunostintelor absolventilor cursurilor de training: 10 puncte
Perioada de garantie acordata exprimata in luni
10
Descriere: a) Pentru un termen mai mare sau egal cu 12 luni se acorda 10 puncte. Punctajul maxim care poate fi obtinut de un ofertant este de 10 puncte.b) Pentru un termen mai mic de 3 luni, oferta va fi declarata neconforma. c) Pentru un alt termen decat cel prevazut la punctul a) si b) punctajul se calculeaza astfel: Punctaj termen garantie = (termen oferta/ termen maxim) x 10 puncte. Nota: Termenul de garantie acordat nu poate fi mai mic de 3 luni.*** Desemnarea castigatorului: Ofertele vor fi clasificate in ordinea descrescatoare a punctajului total, calculat conform formulei urmatoare. Punctaj total = punctaj 1 + punctaj 2 + punctaj 3 + punctaj 4.Oferta declarata castigatoare va fi cea cu punctajul total maxim.Punctajul se va acorda in functie de informatiile prezentate in oferta.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Electronic din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 15:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer