Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare Bandaje


Detaliu pentru invitatia numarul 331991
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Judetean de Urgenta Miercurea Ciuc
Numar invitatie: 331991/18.07.2012
Denumire contract: Contract de furnizare Bandaje
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetean de Urgenta Miercurea CiucCod fiscal: 4245305, Adresa: Str.Dr.Denes Laszlo nr.2, Miercurea-Ciuc, Telefon: 0745-630251, Fax: 0266-372133
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Dr.Denes Laszlo nr.2, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530180, telefon: +40 372661265, fax: +40 266372137, persoana de contact: Lakatos Marta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare Bandaje
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACTUL PRESUPUNE ACHIZITIONAREA DE BANDAJE si se va derula pana la data 31.12.2012, cu posibilitatea de prelungire pana la 30.04.2013, conform art. 6 alin (3)/HG nr. 925/2006. Valoarea minima estimata pana la 31.12.2012 este 87311, 61 lei iar valoarea maxima estimata pana la data 30.04.2013 este 145519, 35 , ce reprezinta valoarea globala ce cuprinde si valoarea suplimentarilor.
II.1.6) CPV: 33141113-4 - Bandaje (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 519.35 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se prev. const. garantie de participare, conf. specific. de mai jos, (1% din val. Estimate a contr.) Valoarea garantiei de participare Lot.1.624, 83 lei Lot.2.191, 96 Lot.3. 56, 31 lei.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acesteasunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004. In aceste situatii, ofertantul trebuie sacompleteze si s a ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr.1 laOrdonanta Guvernului nr.27/2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare). Valabilitea Garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Completarea formularului nr.8 din fisierul Modele de formulare dinDocumentatia de atribuire: ?Scrisoare de garantie bancara pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitiepublica?Modul de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituie prin virament bancar (cu O.P. in contul autoritatii contractante nr.RO71TREZ3515006XXX004081deschis la Trezoreria Miercurea Ciuc) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr.8.
Garantie de buna executie
-se va constitui in cuantum de 10% din valoarea fiecarui contract de furnizare fara TVA-Garantia de buna executie poate fi constituita prin una dintre urmatoarele forme, conform art. 90 dn HG 925/2006:1-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original2- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in originalCont Garantie de buna executie: RO71TREZ3515006XXX004081 deschis la Trezoreria Miercurea Ciuc Completarea formularului nr.9 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire: ?Scrisoare de garantie bancara de buna executie? In cazul I.M.M-urilor ? 50%se va face obligatoriu si dovada incadrarii in aceasta categorie, printr-o declaratie pe propria raspundere conform Anexei la Legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? in original (completata inconformitate cu Formularul nr.1)a)Completarea formularului ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare??( completata in conformitate cu Formularul nr.2)b)Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezintasituatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- in copie stampilata conform cu originalul si semnatac)Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatiaobligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- in copie stampilata conform cu originalul si semnata- Depunere Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea siMonitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta(completata in conformitate cu Formularul nr.3)- Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese cu semnatarii documentatiei de atribuire, respectiveDr.Demeter Ferenc manager, Dr. Vitos Attila director medical, ec. Balazs Katalin director financiar contabil, as.pr. Domokos Ildiko directoringrijiri, jr. Marton Judit ? jurista institutiei, Csaszar Erika sef birou achizitii publice, Lakatos Marta informatician birou de achizitii publice) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prinLegea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(completata in conformitate cu Formularul nr.4) Depunerea unui Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca operatorul economic poate comercializa produsele care constituie obiectul contractului - in original sau copie legalizata, copie semnata si stampilata in conformitate cu originalul Documentul se va depune in original, copie legalizata sau copie certificate cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, emis cu maxim 30 zile inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul original/copielegalizata.- Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.- Documente edificatoare care sa dovedeasca apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului de furnizare solicitat: 1.Avizul de functionare , eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale, sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.-copie semnata si stampilata in conformitate cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: Ultimul Bilant contabil vizatde organele de resort Formular de informatii generala, cu prezentarea cif.de afaceri pe ult.3 ani, din care sa reiasa cifra de afaceri med.anuala pe ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011) in moneda nationala si in euro (complet. in conformitate cu Formularul nr.5).In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Pers.care asigura sustinerea fin.nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180si ale art.181 lit. a, c^1, d.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse efectuate din ultimii 3ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestiadin urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (completata inconformitate cu Formularul nr.7)Mostre: Se solicita prezentarea cel putin o mostra sau a max.3 mostre din fiecare produs ofertat pana la data limita de depunere a ofertelor(Fasa tifon 20cm x 10 m, Fasa tifon 10cm x 10 m , Fasa tifon 8 cmx 10 m , Fasa tifon 5 cmx 10 m , Fasa gipsata 20cm x 3 m , Fasa gipsata 10cm x 3m , Fasa gipsata 6 cm x 2 m , Fasa elastica 10cm x 5 m, Fasa elastica 12cm x 10 m).Declaratie de conformitate pentru produs pentru confirmarea marcajului CE emis de un organism abilitat ce atesta conformitatea produsului cu cerintele din Directiva Europeana 93/42/EEC pentru fiecare produs ofertat.Vor fiexcluse ofertele pentru produsele care nu poarta marcajul CE. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Autoritatea contractanta va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator alcalitatii.Documentele care dovedesc standarde de asigurare a calitatii : - Standarde de asigurare a calitatii in domeniul la care se incadreaza produsele ce fac obiectul achizitiei ? certificat ISO 9001 sau echivalent pentru ofertant, copie semnata si stampilata pentru conformitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2012 12:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer