Achizitie publica - Contract de furnizare Bandaje
Anunt de atribuire numarul 160815/31.10.2012
Spitalul Judetean de Urgenta Miercurea Ciuc
Adresa: Str.Dr.Denes Laszlo nr.2, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530180, Harghita, Romania, Email: [email protected], Tel.: 0745-630251, Fax: 0266-372133
II.1) Denumire contract Contract de furnizare Bandaje
II.2) Obiectul contractului CONTRACTUL PRESUPUNE ACHIZITIONAREA DE BANDAJE si se va derula pana la data 31.12.2012, cu posibilitatea de prelungire pana la 30.04.2013, conform art. 6 alin (3)/HG nr. 925/2006. Valoarea minima estimata pana la 31.12.2012 este 87311, 61 lei iar valoarea maxima estimata pana la data 30.04.2013 este 145519, 35 , ce reprezinta valoarea globala ce cuprinde si valoarea suplimentarilor.
II.3) Tip contract Furnizare
II.4) CPV 33141113-4 - Bandaje (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 331991/18.07.2012 17:01
III.1)Numar de oferte primite 6
Valoare estimata totala 145, 519.35 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
317 / 22.08.2012
100, 257RON
Castigator
CUI
Adresa
CAVROM S.R.L.
RO 12134987
Caseiu nr.136 C, JUD.CLUJ, Dej, 405200, Cluj
318 / 22.08.2012
27, 289.3RON
Castigator
CUI
Adresa
PAUL HARTMANN S.R.L.
RO 3102390
Str.Alunis , Nr. 4, Targu Mures, 540300, Mures
Total (fara TVA): 127, 546.3RON
Ofertant castigator: CAVROM S.R.L.
PAUL HARTMANN S.R.L.
Valoare contract: 127546.30 RON