Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare Bandaje pentru tramvaie GT4


Detaliu pentru invitatia numarul 353780
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma de Transport Public Iasi
Numar invitatie: 353780/17.09.2013
Denumire contract: Contract de furnizare Bandaje pentru tramvaie GT4
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Transport Public IasiCod fiscal: RO1976041, Adresa: str.Silvestru nr.5, Iasi, Telefon: +40 332409861, Fax: +40 232213913
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare Bandaje pentru tramvaie GT4
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de bandaje roti tramvai tip GT4 folosite pentru tramvaiele aflate in dotarea R.A.T.P.Iasi.
II.1.6) CPV: 34631400-3 - Osii, anvelope si alte piese pentru locomotive sau material feroviar rulant (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 134, 520 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Estede 1500 lei si se constituie: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se depune online si in original la sediul autoritatii contractante, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate trebuie sa fie de min. 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor .Garantia de participare se poate constitui si in valuta , echivalenta se face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante RO05BTRLRONCRT0204623201, deschis la Banca Transilvania, a unei file cec, a unei sume in numerar, la casieria autoritatii contractante.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor.Garantia de participarepoate fi retinuta in cazul in care: - ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;
-oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
- in cazul in care pe parcursul procedurii ofertantul a depus o contestatie la CNSC si aceasta i-a fost respinsa, sau daca ulterior renunta la contestatie, din garantia de participare se va retine, conform art. 278^1, alin. (1) din OUG 34/2006 actualizata, suma de 1345, 20 lei.Garantia de participare la licitatie a ofertantilor, se restituie in conditiile art. 88 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
5%din pretul contractului , fara TVA. Sepoate constitui : printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1. Declaratii privind eligibilitatea - se completeaza formularul 1 din Sectiunea III - formulare (format pdf)-se posteaza pe SEAPCerinta nr. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - se completeaza formularul 2 din Sectiunea III - formulare (format pdf) -se posteaza pe SEAPCerinta nr. 3. Certificat privind calitatea de participant la procedura ? se completeaza formularul 3 din Sectiunea III ? formulare (format pdf) -se posteaza pe SEAPCerinta nr. 4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010? se completeaza formularul 4 din Sectiunea III ? formulare (format pdf)-se posteaza pe SEAPCerinta nr. 5. Declaratie privind evitarea conflictului de intereseFormularul va fi completat si semnat de catre reprezentantul imputernicit al operatorului economic asa cum este desemnat in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului .In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Maricel Gherca ? Director General, Rodica Stoicescu ? Director Economic Cristian Stoica ? Director Tehnic si presedintele comisiei de evaluare. Membri in comisia de evaluare: Paun Ariadna, Barbu Radu, Ababei Daniela, Petrovici Gina. - se completeazaformularul 4.1-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, din Sectiunea III ? formulare (format pdf) -se posteaza pe SEAP Cerinta nr. 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului- din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului respecta conditiile referitoare la obiectul contractului prevazut la art. II . Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor (format pdf).Persoane juridice / fizice straine : Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (format pdf)-se posteaza pe SEAPCerinta nr. 2 ?Autorizatie de furnizor feroviar eliberata si vizata de AFER sau echivalente, in conformitate cu cerintele OMF nr.290/2000, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice / fizice straine: Certificate sau alte documente echivalente , pentru obiectul contractului , emise de organisme abilitate in acest sens in tara de origine a ofertantului , valabil la data limita de depunere a ofertelor -se posteaza pe SEAP
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Fisa de INFORMATII GENERALESe solicita ca Cifra medie de afaceri in domeniu aferent contractului in ultimii 3 ani sa fie de minim 269.040 lei (2010, 2011, 2012).Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani , continand cantitati , perioade de livrare , beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.*Prezentarea cel putin a unui document/ contract / proces-verbal de receptie prin care sa se confirme livrarea de produse a caror valoare sa fie cel putin egala cu suma de 134.520 lei (valoarea poate fi realizata prin insumarea valorilor mai multor contracte).Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.09.2013 07:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer