Achizitie publica - Contract de furnizare benzina fara plumb si motorina pe baza de carduri
Detaliu pentru invitatia numarul 323441
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323441/04.04.2012
Denumire contract: Contract de furnizare benzina fara plumb si motorina pe baza de carduri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Pietelor Agroalimentare S.A.Cod fiscal: RO 10843605, Adresa: str. Traian nr. 63, Galati, Telefon: 0236411054, Fax: 0236411544
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Traian nr. 63, Galati, Romania, cod postal: 800043, telefon: +40 236411054, fax: +40 236411544, persoana de contact: Laurian-Demetrio Mocanu-Plasoianu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Deschiderea ofertelor se va face la SC Administratia Pietelor Agroalimentare SA Galati, str. Traian, nr. 63, la sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Inchirierea si subinchirierea bunurilor imobiliare proprii sau inchiriate)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare benzina fara plumb si motorina pe baza de carduri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de benzina fara plumb si motorina, in regim national, de la pompa pe baza de card.
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 135, 242 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va constitui garantia de participare 1.500 lei, fara TVA.Documentul de constituire a garantiei de participare se va anexa documentatiei.Perioada de valabilitate a garantiei de paticipare este de 60 zile de la data primirii ofertelor, si egala cu perioada de mentinere a valabilitatii ofertei.Constituirea garantiei de participare se va face conform cu art. 86 din HG 925/2006. Se poate constitui si prindepunere la casieria autoritatii a unuiOP sau fila CEC vizate de banca pana la data deschiderii ofertelor, sau cu chitanta si se vor atasadocumentatiei.Pentru IMM-uri se aplica Legea 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in art. 69 ind 1 din OUG 34/2006 - referitor la conflictul de interese.Persoanele cu functii de decizie si cele implicate un organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire a procedurii : Zaharia Eugen - director general, Sandu Viorica - dirctor economic, Laurian Mocanu-Plasoianu - sef comp. achizitii, Neagu Vasile - sef serv. administrativ, Carp Carmen - Sef comp contencios, Matei Silvia - cons. juridicDeclaratie privind eligibilitatea- prezentare formular 2 - cerinta obligatorie;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - prezentare formular 3 - cerinta obligatorie;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conf. Ordinului ANRMAP nr. 314/2010- cerinta obligatorie; Cerinte obligatorii: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 zile inaintea datei de deschidere a ofertelor, din care sa reiasa obiectul de activitate;Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au in obiectul de activitate, obiectul cererii de oferta;Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii, daca au inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, cu modificarile ulterioare sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.- Certificatul de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - bilantul pe2010, cu dovada depunerii la ORC - cerinta obligatorie;, - ultima balanta contabila pe2011 - cerinta obligatorie, - fisa de informatii generale - cerinta obligatorie - formular 4
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului - cerinta obligatorie - formular 5 certificat de asigurare a calitatii - cerinta obligatorie., certificat de protectie a mediului - cerinta obligatorie.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata la invitatia de participare pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2012 09:39